Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica in cadrul proiectului ?Reabilitare Drum Judetean DJ672, km 0+000÷km 43+623, Ciuperceni-Godinesti-Tismana-Pestisani-Bradiceni-Buduhala (DN67)?
Detaliu pentru invitatia numarul 355588
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355588/11.11.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica in cadrul proiectului ?Reabilitare Drum Judetean DJ672, km 0+000÷km 43+623, Ciuperceni-Godinesti-Tismana-Pestisani-Bradiceni-Buduhala (DN67)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: +40 253214006, Fax: +40 253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Gorj-sala "D", din municipiul Targu-Jiu, strada Victoriei, nr.2-4, judetul Gorj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica in cadrul proiectului ?Reabilitare Drum Judetean DJ672, km 0+000÷km 43+623, Ciuperceni-Godinesti-Tismana-Pestisani-Bradiceni-Buduhala (DN67)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor de asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Reabilitare drum judetean DJ 672, KM 0+000-43+623, Ciuperceni ? Godinesti ? Tismana ? Pestisani ?Bradiceni ? Buduhala (DN 67)? prevede in cadrul cererii de finantare, in vederea asigurarii unui nivel calitativ ce trebuie realizat prin proiectare si executie, pe baza documentatiei tehnico-economice si a reglementarilor tehnice in vigoare, urmatoarele activitati: -Asistenta tehnica din partea dirigintelui de santier;
-Asistenta tehnica din partea proiectantului.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este = 0 lei, (respectiv, 0%) - conform Devizului general al obiectivului de investitie pentru care se vor asigura serviciile de asistenta tehnica, cheltuielile diverse si neprevazute s-au determinat fara a include capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269, 313.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, 2.800 lei pentru lotul 1 si 2.500 lei pentru lotul 2.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din H.G.nr.925/2006 actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare si ofertei va fi de minim 3 luni de la data limita de primire a ofertelor. Contul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada constituirii garantiei de participare in conformitate cu prevederea legala mentionata anterior. Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.In acest sens vor depune o declaratie ?anexa 11. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Se returneaza conform prevederilor legale. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul fara TVA al contractului. Conform art. 90 din H.G. nr.925/2006, garantia de buna executie poate fi constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1); - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (art.90, alin.3). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat, iar daca este cazul tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art.181 din O.U.G.nr.34/2006, lit. a), c ind.1) si d).3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Calinoiu Ion - presedinte, Florescu Ciprian-Adrian - vicepresedinte, Ciolocoi Madalina-Adina - vicepresedinte, Radulea-Zamfirescu Cristina-Elena- secretar judet, Stricescu Daniela - director executiv, Marcau Costel- director executiv, Bajmatara George-Cosmin - director executiv adjunct, Giurgiulescu Ileana Claudia - director executiv adjunct, Ungureanu Victoria - sef serviciu, comisia de evaluare (membri si membri de rezerva): Vladoescu Liliana, Cimpoieru Cornel Lucian, Balaci Mirela-Virginia, Homescu Ion-Cristian, Zamfir Iuliana, Minoniu Irina-Ileana, Semen Camelia, Patrascu Alina, Ungureanu Ion-Marian, Daianu Alina.5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (certificat de atestare fiscala), inclusiv cele locale (certificat de taxe si impozite locale), formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura incare procedura de obtinere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG nr.925/2006; Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin.3 din Ordinul 509/2011. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitare, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine se vor depune: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2012, inregistrat de organele competente si anexele la acesta., Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 280.000 lei pentru lot 1.- 250.0000 lei pentru lot 2Se vor prezenta documente care dovedesc indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri, in copie conforma cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, insotita de o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Suma valorilor cumulate ale serviciilor similare executate in ultimii 3 ani, incluse in contractul/ contractele de prestari servicii prezentate de ofertant, trebuie sa fie: -140.000 lei fara TVA inclus pentru lot 1-125.000 lei fara TVA inclus pentru lot 2- Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Respectivele certificari vor indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, insotita de lista, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., Lista cu persoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului, care va cuprinde cel putin: Pentru lot 1: - nominalizarea a (2) doua persoane autorizate I.S.C. ca diriginti de santier in domeniul: lucrari de constructii drumuri, poduri (?) - conform Ordinului nr.1496/2011, modificat si completat de Ordinul nr.277/2012; pentru acestia se vor depune copii conforme cu originalul dupa autorizatiile/ legitimatiile de diriginte de santier, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru lot 2: - nominalizarea unui inginer specializat in domeniul constructii - "cai ferate, drumuri si poduri", pentru care se vor depune copii conforme cu originalul dupa: CV-ul semnat si diploma de absolvire/licenta a unei Facultati in specializarea solicitata.In cazul in care persoanele de specialitate nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor depune copii conforme cu originalul dupa contractele de colaborare ale acestora/conventii civile/ angajamente de participare.Ofertantul va depune o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate ca pe durata de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii isi vor desfasura activitatea pentru realizarea contractului de servicii., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul). Se vor atasa contractele de subcontractare. Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, ce include activitati necesare realizarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 15:27