Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica in format pausal pentru toate copiatoarele, imprimantele si aparatele multifunctionale din dotarea D.G.F.P.Dolj si subunitatile sale


Detaliu pentru invitatia numarul 327137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DOLJ
Numar invitatie: 327137/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica in format pausal pentru toate copiatoarele, imprimantele si aparatele multifunctionale din dotarea D.G.F.P.Dolj si subunitatile sale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DOLJCod fiscal: 4416952, Adresa: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Telefon: 0251410890, Fax: 0251410890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica in format pausal pentru toate copiatoarele, imprimantele si aparatele multifunctionale din dotarea D.G.F.P.Dolj si subunitatile sale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si asistenta tehnica in format pausal pentru copiatoarele, imprimantele si aparatele multifunctionale din dotarea D.G.F.P.Dolj si subunitatile sale, conform Caietului de Sarcini si anexei la Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul 1 :1274.19 leilotul 2 :161.29 leilotul 3 :40.32 leilotul 4 :16.13 leilotul 5 :40.32 leilotul 6 :80.65 leiPer. de valab. a gar. de partic este egala cu cea a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Gar. de partic. se va constit prin virament bancar sau pritr-un instrm. de garantare emis in cond leg de o societ banc ori de o societ de asig. Docum de constituire se va prez in original, in cuantumul si ptr. per prevazuta in docum. de atrib.Cont in care se va constitui este : RO09TREZ915005XXX000140 deschis la Trez Craiova.Ofertantii intrep.mici si mijl benefic de red cu 50% a gar. partic si de buna execut, conf.lg.346/2004.Mentionam ca prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 se aplica decat la lotul 1, singurul lot care are valoarea estimata peste pragul minim de la acest articol de lege; in masura in care Cons respinge contestatia ca nefondata, autorit. contrac. va retine contestatorului din gar.de partic. suma de 1274.19 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG nr.925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de HG nr.1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratia privind eligibilitatea - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului "Declaratie privind eligibilitatea" - formular 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2 - Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), b) si d)-formular 12B.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale si unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie conform cu originalul.Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie conform cu originalul.Pentru persoanele juridice straine : -operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere juridice, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta nr.3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " declaratie privind calitate de participant la procedura "- formular 12 C, Cerinta nr.4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006; modalitatea de indeplinire: declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-formular nr.3, Cerinta nr.5 - Declaratia privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " certificatul de participare cu oferta independenta " - formular nr.4;Documentele de calificare pot fi prezentate si in copie conform cu originalul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : - D-nul Calinoiu Eugen Costel - Director Executiv, - D-nul Pitis Adrian Mihai - presedinte comisie de evaluare, cu drept de vot, - D-nul Georgescu Andi Emanuel - membru comisia de evaluare, cu drept de vot, - D-na Lupu Mihaela Sorina - membru comisia de evaluare, cu drept de vot, - D-na Cristea Adriana - membru comisia de evaluare, cu drept de vot, - D-na Bonciu Stefania Catalina - membru comisia de evaluare, cu drept de vot . Cerinta nr.1 - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitatea cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte : - adresa actuala , - prestatorul poate sa execute activitati de service, intretinere si reparatii pentru echipamente de printare.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstrata capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 - Informatii privind situatia economico-financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Cerinta nr.2 - recomandari/acte constatatoare;, Cerinta nr.3 - declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr.4- declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului declarat castigator, ca va face dovada inainte de semnarea contractului ca dispune de un punct de lucru local., Cerinta nr.5 - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;, Cerinta nr.6 - declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Cerinta nr.1 - Cerificatul care face dovada standardului de asigurare a calitatii - certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea de service,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer