Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica, intretinere si reparare, in sistem ?service total?, pentru echipamentele tipografiei UPB: Xerox Nuvera, Xerox DocuColor 252, Xerox Phaser 7760, Xerox-Epson 9400, Xerox-Mutoch 8265, Masina de lipit cu termoclei Millbind 420


Detaliu pentru invitatia numarul 356333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 356333/06.12.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica, intretinere si reparare, in sistem ?service total?, pentru echipamentele tipografiei UPB: Xerox Nuvera, Xerox DocuColor 252, Xerox Phaser 7760, Xerox-Epson 9400, Xerox-Mutoch 8265, Masina de lipit cu termoclei Millbind 420
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei nr. 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Adriana-Irina Gruia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr. 313, sector 6, Bucuresti, corp Rectorat, etaj 3, camera 310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica, intretinere si reparare, in sistem ?service total?, pentru echipamentele tipografiei UPB: Xerox Nuvera, Xerox DocuColor 252, Xerox Phaser 7760, Xerox-Epson 9400, Xerox-Mutoch 8265, Masina de lipit cu termoclei Millbind 420
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica, intretinere si reparare, in sistem ?service total?, pentru echipamentele tipografiei UPB: Xerox Nuvera, Xerox DocuColor 252, Xerox Phaser 7760, Xerox-Epson 9400, Xerox-Mutoch 8265, Masina de lipit cu termoclei Millbind 420
II.1.6) CPV: 50313000-2 - Repararea si intretinerea echipamentului de reprografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 057.3 - 567, 693.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 11353 lei, respectiv 5676 lei pentru IMM-uri, si se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, in lei si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie (Formularul nr. 11 - UPB - Sectiunea III), virament bancar, Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi deminim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Echivalenta leu/alta valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei/anuntului de participare.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 5% pentru IMM si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - formular A - UPB - Sectiunea III;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - formular B - UPB - Sectiunea III;
-Declaratie privind caliatatea de ofertant - formular C - UPB - Sectiunea III;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular D - UPB - Sectiunea III;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) - formular E - UPB - Sectiunea III.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Rector - George Darie, director general - Mihai Corocaescu, director economic - Dorina Adamescu, director achizitii - Costel Titel Birsan, consilier juridic - Silvia Maria Dumitrean, responsabil achizitii - Adriana-Irina Gruia, membri comisie: Florin Gealapu, Dana Maria Neacsu-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara datei limita de depunere a ofertei - copie cu mentiunea conform cu originalul;
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara datei limita de depunere a ofertei - copie cu mentiunea conform cu originalul.Certificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - copie cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani financiari incheiati: 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade deprestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer