Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA LA CENTRALELE TERMICE DIN FDEE TN (FILIALA SI SUCURSALE)


Detaliu pentru invitatia numarul 321090
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 321090/05.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA LA CENTRALELE TERMICE DIN FDEE TN (FILIALA SI SUCURSALE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264205435, fax: +40 264205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu FDEE EDTN, Cluj Napoca, Str.Ilie Macelaru, nr.28A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA LA CENTRALELE TERMICE DIN FDEE TN (FILIALA SI SUCURSALE)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERV DE INTRETINERE CURENTE SEMESTRIALE, VERIFICAREA/REGLAREA SUPAPELOR DE SIGURANTA SI OBTINEREA CERTIFICATULUI DECONFORMITATE, VERIFICARE TEHNICA PERIOADICA, VERIFICAREA INST DE GAZE, ASISTENTA TEHNICA SI INTERVENTII IN CAZ DE DEFECTIUNE
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2600 lei (1300 pentru IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original.Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara de participare (formular F11) in favoarea FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD prezentata in original;
- Acte de garantie emise de catre o societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la Banca Transilvania Cluj, acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii constractante.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% cu conditia prezentarii formularului DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Nota: restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante (Formular pentru restituirea garantiei de participare din sectiunea formulare) cu precizarea valorii de restituit, a contului bancii societattii, precum si a denumirii procedurii. Restituirea se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire conform OUG 34/2006 art 88.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de servicii si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 actualizat) completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat completata in conformitate cu Formular B din Sectiunea Formulare;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";4.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HGnr.925/2006.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata, in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare;Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati / Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Emil MERDAN - Dir. General, ec. Dora FATACEANU - Dir. Economic, ing. Ladislau REIDER ? Dir. Dezvoltare; ing. Ada PINTICAN - Sef Serviciu Achizitii, ing. Crina BOBEAN - Responsabil Procedura;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis deANRMAP7. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Situatiaeconomico-financiara si capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.8. Subcontractanti ? Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Atentie! Formularele privind asocierea si/sau subcontracterea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru prestarea serviciilor. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.1. Certificat constatator. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea este in incapacitate de plata;2. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;3. Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, daca a fost inregistrat de operatorul economic, altfel se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010., Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 70000 lei. Daca operatorul economic a inregistrat bilantul pentru anul 2011 se va raporta pentru ultimii 3 ani la 2009, 2010, 2011, altfel se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara prin prezentarea de minim un contract finalizat, avand ca obiect de activitate service, repatatii, ocazionale si service la centrale termice si instalatii termice pe raza mai multor judete, care sa includa toate categoriile de servicii solicitate in caietul de sarcini., Autorizari conform prescriptiilor tehnice: - PT A1-2010 ? Montare, reparare, punere in functiune si service pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil lichid, solid sau gazos, cu puteri nominale = 400 kW- PT C1-2010 ? Montare, reparare, punere in functiune si service pentru cazane de abur, cazane de apa fierbinte supraincalzitoare si economizoare independente- PT C2-2010 ? Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi- PT C10-2010 ? Montare, reparare conducte de abur si conducte de apa fierbinte sub presiune- PT C9-2010 ? Instalare, montare, reparare, PIF si service la cazane de apa calda si cazane de abur de presiune- PT C11-2010 - Montare, instalare, punere in functiune si service pentru sistemele de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor- PT C7-2010 ? Dispozitive de siguranta- Autorizatie destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, tip EDI, Personal- Sudori autoizati ISCIR in PE-HD- Sudori autoizati ISCIR autogen- Responsabil tehnic cu sudura, atestat ISCIR- Responsabil cu supravegherea lucrarii (RSL), Autorizari conform prevederilor Legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 240 din 27 martie 2008, cu modificarile si completarile ulterioare in baza: - PT CR4 ? 2009 ? Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente; si- PT CR8 ? 2009 ? Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor/echipamentelor si acceptarea personalului auxiliar de deservire. Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul instalatiilor., Standarde de protectia mediului - certificat ISO 14001., Respectarea obligatiilor de securitatea si sanatatea muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 07:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer