Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica la executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei STERMINOS


Detaliu pentru invitatia numarul 323625
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Numar invitatie: 323625/06.04.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica la executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei STERMINOS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 213168019, fax: +40 213168019, persoana de contact: FLORENTINA MARTINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, sala licitatii, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica la executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei STERMINOS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei STERMINOS, jud. Hunedoara
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 701 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti: a) pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale;b) pentru coruptie;c) pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareb) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinte obligatorii: 1. Se va completa Formularul12A Sectiunea III, Declaratie pe propria raspundere neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile cu o luna anterioara datei limita de deschidere a ofertelor.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile cu o luna anterioara datei limita de deschidere a ofertelor.Incadrarea intr-una din situatiileprevazutela art. 180 si art.181 din Ordonanta deUrgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Persoane fizice/juridice strainePentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertanteIn cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010 privind punerea aplicare a certificatului de la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform model din Sectiunea III- Formulare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform model din Sectiunea III- Formulare.Director General Copaescu SorinDirector Tehnic Achizitii Contracte Radu MarcelDirector Productie Purcaru Stamin IonDirector Economic Tofan TieaDirector Resurse Umane Surulescu SimonaSef Oficiu Juridic Derevlean RamonaServiciul Achizitii Contracte Martinescu FlorentinaServiciul Programe Proiecte Avizari Offenberg IulianServiciul Analiza Contracte Decontari Baciu IonServiciul PPSSMIG Calotescu RaulServiciul Derulare Proiecte si Dialog cu Comunitatea Georgescu DanServiciul Urmarire Productie Daogaru MirceaServiciul Monitorizare Post Inchidere Raduca VictorServiciul Financiare Contabilitate Citireag MihaelaServiciul Organizare Salarizare Personal Daogaru MihaelaServiciul Audit Public Intern Gaman CristinaIn cazul asocierii mai multor executanti/prestatori/furnizori, cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare ofertant/asociat/ sustinator. Persoane juridice/ fizice romane.Autoritatea contractanta solicita prezentarea documenteloredificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct devedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Se solicita ca operatoruleconomic sa prezinte: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, care va fi in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.Obiectul de activitate in domeniul serviciilor de asistenta tehnica: CAEN 7112.Persoane juridice/ fizice straine.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident din care sa reiasa Obiectul de activitate in domeniul executariilucrarilor: Certificat de inmatriculare/certificat de inregistrare fiscala/autorizatie de functionare / altele echivalente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila a traducerii legalizate, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitareprofesionala trebuie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1O lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului., Cerinta 3Se solicita asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.Sub sanctiunea descalificarii: 1. Personalul permanent propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa nu mai fie implicat si in alte contracte pe perioada asigurarii asistentei tehnice la executia lucrarilor de inchidere.2.Un specialist nu poate fi incadrat pentru aceeasi lucrare, pe ambele functii, responsabil tehnic cu executia si diriginte de santier., Cerinta 4Ofertantul va nominaliza: Diriginte Coordonator: studii superioare, specialist in activitatea de inchidere si reconstructie ecologica a minelor/carierelor, atestat in conformitate cu Ordinul Ministrul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 391/2010, publicat in Monitorul Oficial nr.892 /29.12.2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei., Cerinta 5Topograf ? de profesie inginer topograf, Cerinta 6Specialist protectia muncii- Coordonator pentru sanatatea si securitatea inmunca ? nivel superior- de profesie inginer atestat in conformitate cu HG 300/2006 si Ordinul 242/2007 (Regulamentul privind formarea specifica de coordonator in materie de SSM pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarilor pentru santiere temporare ori mobile) cod COR 241221, valabil la data deschiderii ofertei., Cerinta 7Specialist miner? de profesie inginer miner., Informatii privind subcontractantii, daca este cazulOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile si valoarea din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, specializarea subcontractantilor si datele de recunoastere ale acestora. Nu se accepta subcontractarea ulterior semnarii contractului. Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pentru subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului se completeaza Formularul Informatii generale pentru subcontractanti-Formular B2?., Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala a unei terte persoane, atunci acesta nu trebuie sa se afle in situatia prev. art.180 si 181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1 din OUG34/2006. Tertul sustinator va prezenta, dupa caz, un angajament ferm al persoanei sau persoanelor respective, incheiat in forma autentica, conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006. Standarde de asigurare a calitatii Se solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO 9001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei.In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectia mediuluiSe solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de protectie a mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei.In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer