Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru activitati de intretinere hardware pentru calculatoarele de process din CNE Cernavoda
Detaliu pentru invitatia numarul 338951
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338951/07.11.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru activitati de intretinere hardware pentru calculatoarele de process din CNE Cernavoda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Birou Contracte, Pavilion 0, Cernavoda, telefon: +40 241801802, fax: +40 241236006, persoana de contact: Marcela Serban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii, Birou Contracte, Pavilion 0, Cernavoda, telefon: +40 241801802, fax: +40 241236006, persoana de contact: Marcela Serban
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru activitati de intretinere hardware pentru calculatoarele de process din CNE Cernavoda
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica pentru activitati de intretinere hardware pentru calculatoarele de process din CNE Cernavoda
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3000 lei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se poate constitui prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor, Formular VI.3, in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, - pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR Sector 1 - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. DOCUMENTUL CARE DOVEDESTE CONSTITUIREA GARANTIEI DE PARTICIPARE SE VA ANEXA LA SCRISOAREA DE INAINTARE, SEPARAT DE COLETUL CU OFERTA. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50% (inclusiv pentru cifra de afaceri). Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1÷VI.3.5, daca este cazul. Ofertantul care prezinta aceste formulare si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC-ul) respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2004 lei stabilita in conformitate cu art. 278¹ din OUG 34/2006 cu modificari si completari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul III 2.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se completeaza Formularul III 2.1.bc) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se completeaza Formularul III 2.1.cd) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1(conflictul de interese) din OUG 34 actualizataPrecizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ionel Bucur? Director CNEMadalina Olteanu ? Director Economic CNEComisia de evaluare: Dorina Gherlan / George Musat / Dragos Popa Nemoiu/ Georgeta Ionescu / Marcela SerbanSe completeaza Formularul III 2.1.d Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romanePentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sitrebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in acre ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original, copie legalizata saucopie lizibila cumentiunea?conform cu originalul?, insotitede o traducere autorizata in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea serviciilor in domeniul intretinerii Calculatoarelor de Proces utilizate la Reglarea Numerica a Reactorilor Nucleari., 2.Cunostinte profesionale: ? Absolvent de Institut de Invatamant Superior Tehnic-de preferat Profil Electric, AMC, Electronice, Calculatoare ?Absolvent al cursului de Calculatore de Proces (1 an) cu un instructor AECL si cu pregatire practica efectuata la o centrala nucleara dotata cu Calculatoare de Proces ca la CNE (model SSCI890), de min 6 luni (ex.NPP Lepreau)? Min 5 ani experienta in domeniul electric AMC, electronica industriala din care min 3 ani lucrati efectiv in centrala nucleara? Experienta in domeniul calculatoarelor de proces si electronica industriala, automatizari industriale, bucle de masura si control, actionari electrice, masini electrice, transformatoare? Sa cunoasca echipamentele electrice, electronice si aparatele de masura si control dintr-o centrala de producere a energ. electrice.? Cunostinte avansate de limbaje de programare pentru minicalculatoare (cod masina, asamblare).?Cunostinte avansate despre sistemele centralei nucleare CANDU. ? Cunoasterea buna a lb eng, 3. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor. Persoana ce va presta servicii trebuie safie capabila sa realizeze service cpmplet pe Unitatile Centrale model SSCI 125 si SSCI 890., Sustinerea tehnicaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 10:54