Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare Locala a Municipiului Galati 2014-2020


Detaliu pentru invitatia numarul 353786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 353786/17.09.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare Locala a Municipiului Galati 2014-2020
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare Locala a Municipiului Galati 2014-2020
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de asistenta privind elaborarea unei strategii de dezvoltare a Municipiului Galatitermenul de elaborare a strategiei este de 5 luni iar asistenta tehnica se va derula pe o perioada de 6 luni de la livrarea acesteia
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 6.451, 61 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor stabilit de SEAP; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si a filei CEC) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei, stabilita de SEAP. Garantia de participare va fi atasata in SEAP. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 3225, 80lei. Instrumentul de garantare se va posta obligatoriu si in SEAP(scanat). Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare. Se va folosi cursul oficial comunicat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata); Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 - completare Formular. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Cosca Radu, viceprimar - Popa Florin, city manager ? Vlaicu Gheorghe Aurel, Director Directia Generala de Dezvoltare -Bucur Adrian, Director Directia Proiecte si Finantari externe ? Hanta Costel, Sef Serviciu Buget ? Campeanu Rodica, Arhitect Sef ? Teodora Voicila, Compartiment Achizitii Publice ? Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Toporau Teofania, Tarola Odeta, Consilier Directia Proiecte si Finantari Externe ? Buhosu Paula, Consilieri locali ? Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data depunerii ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar (2012, 2011, 2010)Cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru persoanele juridice/fizice straine echivalenta lei/alte monede se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani similare cu obiectul licitatiei(asistenta tehnica in strategii de dezvoltare)continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, au prestat servicii similare la nivelul a cel putin unui contract, prin care sa se confirme derularea si finalizarea serviciilor de elaborare a strategiei de dezvoltare urbana pentru municipii.Executia de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificari de buna executiecare sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestariiserviciilor si daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Cerinta este justificata de faptul ca in caietul de sarcini, capitolul 1. Audit si capitolul 3. Solutii/obiective strategice se refera la domenii specifice serviciilor municipale, respectiv: urbanism si amenajare peisagistica, servicii publice(apa-canalizare, deseuri, energie termica, amenajarea domeniului public, transport rutier), capacitate administrativa, Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani Lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta documente doveditoare ale pregatirii profesionale Necesar minim de personal specializat si documentele pe care le vor prezenta: - manager de proiect, diploma de studii superioare cu licenta, cu expertiza in management de proiect, participare cel putin intr-un proiect de strategie urbana ; expert strategii dezvoltare, poli de competitivitate, clustere, cu diploma de studii superioare cu licenta, experienta in cel putin un proiect similar; expert planificare si dezvoltare urbana cu studii superioare de profil cu licenta, experienta cel putin intr-un proiect similar in domeniul planificarii si dezvoltarii urbane; expert energie cu studii superiioare de profil cu licenta, experienta cel putin intr-un proiect similar in domeniul dezvoltarii si eficientizarii energetice;expert protectia mediului si dezvoltare durabila cu diploma de studii superioare cu licenta cu experienta in studiu de impact de mediu in cel putin un proiect similar; expert in analiza economica cu diploma de studii economice si licenta, experienta in cel putin un proiect similar in domeniul elaborarii de analize economice-analiza cost/beneficiu; expert tehnic cu diploma de studii tehnice cu licenta , in domeniul constructiilor;specialisti cu drept de semnatura pentru amenajare peisagistica - peisagist diplomat/master peisagist, peisagisti atestati RUR; artist plastic (monument de for public); arhitectpeisagist /urbanist peisagist atestat MCCPN;expert analiza date;2 persoane culegere date. Pentru personalul specializat se vor prezenta copii dupa contractele de munca/colaborare/prestare servicii/angajament de participare. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
termenul de prestare a serviciilor
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer