Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare la mina Dealu Bucatii Est-Dealu Negru, iazurile Colbul I si II, jud. Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 327932
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Numar invitatie: 327932/28.05.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare la mina Dealu Bucatii Est-Dealu Negru, iazurile Colbul I si II, jud. Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, persoana de contact: FLORENTINA MARTINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, sala licitatii, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, persoana de contact: FLORENTINA MARTINESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere miniera)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare la mina Dealu Bucatii Est-Dealu Negru, iazurile Colbul I si II, jud. Maramures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare la mina Dealu Bucatii Est-Dealu Negru, iazurile Colbul I si II, jud. Maramures
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 961 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de :1479 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Autoritatea contractanta va exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Se va completa Formularul 12A din Sectiunea III, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 si pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta 3Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform modelului din Sectiunea III- Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul S.C. CONVERSMIN S.A. sunt: Director General Copaescu SorinDirector Tehnic, Achizitii, Contracte, Proiecte Radu MarcelDirector Productie Purcaru Stamin IonDirector Economic Tofan TieaDirector Resurse Umane Surulescu SimonaSef Oficiul Juridic Derevlean RamonaServiciul Achizitii Contracte Martinescu FlorentinaServiciul Programe, Proiecte, Avizari Offenberg IulianServiciul Analiza Contracte Decontari Baciu IonServiciul PPSSMIG Calotescu RaulServiciul Derulare Proiecte si Dialog cu Comunitatea Georgesc DanServiciul Urmarire Productie Daogaru MirceaServiciul Financiar Contabilitate Citireag MihaelaServiciul Organizare, Salarizare, Personal Daogaru MihaelaServiciul Audit Public Intern Gaman CristinaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 va fi prezentata de ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti si de tertii sustinatori, conform model din Sectiunea III- Formulare.Cerinta 5Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului din Sectiunea III- Formulare- Formular 12CInformatii pentru persoane fizice/juridice straine : Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Persoane juridice/ fizice romaneAutoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Se solicita ca operatorul economic sa prezinte: 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, care va fi prezentat in original/copie lizibila/copie legalizata, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Obiectul de activitate in domeniul serviciilor de asistenta tehnica - cod CAEN :71122.Documumente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat : Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent, in copie lizibila.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitare profesionala trebuie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitatea documentelor originalul/copie legalizata, in situatia in care au fost prezentate documente in forma "copie conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Experienta similara : O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2 - Personalul de conducere : Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului., Cerinta 3 - Personalul de specialitate : Se solicita asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului. Sub sanctiunea descalificarii: 1. Personalul permanent cu norma intreaga, propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa nu mai fie implicat si in alte contracte pe perioada asigurarii asistentei tehnice la executia lucrarilor de inchidere. 2.Un specialist nu poate fi incadrat pentru aceeasi lucrare, pe ambele functii, responsabil tehnic cu executia si diriginte de santier., Cerinta 4 - Conditii minime de experienta profesionala a personalului propus pentru indeplinirea contractului : Diriginte Coordonator - studii superioare, specialist in activitatea de inchidere si reconstructie ecologica a minelor/carierelor, atestat in conformitate cu Ordinul Ministrul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 391/2010 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Solicitarea cerintei este formulata in baza legii minelor nr. 85/2003 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta 5 - Conditii minime de experienta profesionala a personalului propus pentru indeplinirea contractului : Specialist mediu - studii superioare de specialitate, Cerinta 6 - Conditii minime de experienta profesionala a personalului propus pentru indeplinirea contractului : Topograf - de profesie inginer topograf, Cerinta 7 - Conditii minime de experienta profesionala a personalului propus pentru indeplinirea contractului : Specialist constructor - De profesie inginer, sa detina atestat de diriginte de santier pentru lucrari hidrotehnice, categoria de importanta "C", conform Ordinului 1496/13.05.2011 emis de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si publicat in Monitorul Oficial nr. 458 din 30 iunie 2011. Solicitarea cerintei este formulata in baza legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii. (Se accepta atestatele care sunt in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor indiferent de ordinul in baza caruia au fost emise. Se accepta si atestate echivalente), Cerinta 8 - Conditii minime de experienta profesionala a personalului propus pentru indeplinirea contractului : Specialist protectia muncii- Coordonator pentru sanatatea si securitatea in munca ? nivel superior- de profesie inginer atestat in conformitate cu HG 300/2006 si Ordinul 242/2007 (Regulamentul privind formarea specifica de coordonator in materie de SSM pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarilor pentru santiere temporare ori mobile) cod COR 241221, valabil la data deschiderii ofertelor., Cerinta 9 - Conditii minime de experienta profesionala a personalului propus pentru indeplinirea contractului : Expert tehnic atestat iazuri - Expert tehnic sau specialist verificator de proiecte, atestat de M.L.P.A.T. pentru constructii hidrotehnice in domeniile A7 (rezistenta si stabilitatea la solicitari statice, dinamice, inclusiv la cele seismice, pentru constructii si amenajari hidrotehnice ) si B5 (siguranta in exploatare pentru constructii si amenajari hidrotehnice) si certificat/avizat de M.A.P.P.M pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a barajelor (art.2 O.U. nr. 244/2000), valabil la data deschiderii ofertelor., Informatii privind subcontractantii daca este cazul : Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile si valoarea din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, specializarea subcontractantilor si datele de recunoastere ale acestora. Nu se accepta subcontractarea ulterior semnarii contractului. Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pentru subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului se completeaza Formularul din sectiunea III- informatii generale pentru subcontractanti-Formular B2?., Informatii privind sustinerea capacitatii technice si/sau profesionale : Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala a unei terte persoane, atunci acesta nu trebuie sa se afle in situatia prev. art.180 si 181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1 din OUG34/2006. Tertul sustinator va prezenta, dupa caz, un angajament ferm al persoanei sau persoanelor respective, incheiat in forma autentica, conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006. Standarde de asigurare a calitatii : Se solicita prezentarea unor certificateemise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelorde asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO9001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei. In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea decontract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediului : Se solicita prezentarea unor certificateemise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelorde protectie a mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sauechivalente, valabile la data depunerii ofertei. In cazul asocierii, cerinta seva indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe careo realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer