Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru inchiderea si ecologizarea obiectivului campului II de sonde Ocnele Mari, jud. Valcea - Etapa III
Detaliu pentru invitatia numarul 326410
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326410/10.05.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru inchiderea si ecologizarea obiectivului campului II de sonde Ocnele Mari, jud. Valcea - Etapa III
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, persoana de contact: Serviciul Achizitii Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CONVERSMIN SAStr Mendeleev, nr. 36-38, ETAJ 10, , SECTOR 1, BucurestiSala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru inchiderea si ecologizarea obiectivului campului II de sonde Ocnele Mari, jud. Valcea - Etapa III
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciilor de asistenta tehnica la lucrarile de inchidere si ecologizare a obiectivului campului II de sonde Ocnele Mari, jud. Valcea - Etapa III.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 452, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 4232, 3 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2.Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului., Cerinta 3.Se solicita asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului., Cerinta 4.Diriginte coordonator : studii superioare, specialist in activitatea de inchidere si reconstructie ecologica a minelor/carierelor, atestat in conformitate cu Ordinul Ministrul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 391/2010, publicat in Monitorul Oficial nr.892 /29.12.2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei.(se accepta atestatele echivalente care sunt in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei indiferent de ordinul in baza caruia au fost emise)., Cerinta 5.Diriginte rezident: de profesie inginer/subinginer minier, geolog sau constructor, atestat in conformitate cu Ordinului 1496/13.05.2011. emis de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si publicat in Monitorul Oficial nr. 458 din 30 iunie 2011 sau atestat in conformitate cu Ordinul Ministrul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 391/2010, publicat in Monitorul Oficial nr.892 /29.12.2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei. (se accepta atestatele echivalente care sunt in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei indiferent de ordinul in baza caruia au fost emise)., Cerinta 6.Specialist mediu : studii superioare de specialitate sau atestat auditor mediu, Cerinta 7.Specialist constructii : studii superioare de specialitate si atestat in conformitate cu Ordinului 1496/13.05.2011. emis de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si publicat in Monitorul Oficial nr. 458 din 30 iunie 2011. Solicitarea s-a facut conform legii 10/1995 privind calitatea in constructii.(se accepta atestatele echivalente care sunt in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei indiferent de ordinul in baza caruia au fost emise)., Cerinta 8.Specialist geolog : studii superioare in domeniu., Cerinta 9.Topograf : de profesie inginer sau subinginer topograf., Cerinta 10.Inspector pentru sanatate si securitate in munca : de profesie inginer atestat in conformitate cu Legea 319/2006 privind protectia si securitatea in munca si a HG 1425/2006 privind normele de aplicare a legii nr 319/2006.(se accepta atestatele echivalente care sunt in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei indiferent de ordinul in baza caruia au fost emise) Standarde de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independentecare sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniulachizitiei, conform standard SR EN ISO 9001 sau echivalente, valabile ladata depunerii ofertei. In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecaremembru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediului : Se solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independentecare sa ateste respectarea standardelor de protectie a mediului, conformstandard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depuneriiofertei. In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru alasocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:12