Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru lucrarile din cadrul proiectului ?Reabilitare Drum Judetean 675
Detaliu pentru invitatia numarul 307172
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Servicii de asistenta tehnica pentru lucrarile din cadrul proiectului ?Reabilitare Drum Judetean 675
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestari servicii asistenta tehnica in cadrul proiectului ?Reabilitare drum judetean DJ 675, km 0+0.000 ? km 25+0.000, Targu?Carbunesti?Ticleni?Pesteana Jiu?, Cod SMIS 3074, defalcat pe loturi: LOT 1- Servicii de asistenta tehnica prin ingineri consultanti (diriginti de santier);LOT 2 ? Servicii asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioadade executie a lucrarilor;
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.07.2011 13:49
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala ?D? din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 184, 266.81 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie situatia personala- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certif..privind plata taxe catre stat si locale- Copie Certificat emis de O.R.C.- Certificat constatator- Ultimul bilant contabil- Fisa de informatii generale- Lista cu principalele prestari de servicii, pt. fiecare lot- Declaratia de confirmarea serviciilor prin certif.emise de benef., pt. fiecare lot- Recomandari din partea beneficiarilor-Declaratie echip.tehnice, cu lista-Declaratie efectivele medii anuale ale pers.-Lista cupersonal de spec.care trebuie sa cuprinda cel putinpt. lot 1- coordonator ? manager de proiect-persoanele autorizate I.S.C. cadiriginte de santier în domeniile: materiale si produse pt. constr.? , ?lucrari constructii drumuri, poduri?pt. lot 2: -inginer proiectant in ?cai ferate, drumuri, poduri?- inginer proiectant retele edilitare si retele electrice- Copii autorizatii , CV-uri, contracte colaborare
Din SEAPGar. participare lot 1-1000 lei, lot 2-1000 lei, Gar. de buna executie: 10% din valoarea contractelor fara TVA.