Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului ?Sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Municipiul Focsani?


Detaliu pentru invitatia numarul 336775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL FOCSANI
Numar invitatie: 336775/04.10.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului ?Sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Municipiul Focsani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237215710, fax: +40 237216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani - sala consiliu et.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului ?Sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Municipiul Focsani?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului ?Sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Municipiul Focsani? conform documentatiei disponibila pe www.e-licitatie.ro.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1520 lei Per.valab: 60 de zile de la data limita stabilita pt dep ofert Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se constituie prin: un instrum de garant emis in condit legii de o soc bancar ori de o soc de asig sau OP in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645 Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg . AC retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garant de buna execut in per de valab a ofertei ; c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei. d)in cazul resping de catre CNSC a contest, in cond art.278^1 din OUG 34/2006 ? suma de 760 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui, cf.art.90 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract( alin.1), prin depunere la casierie a sumei in numerar (alin. 2) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ( alin. 3), cu respectarea HG 1045/2011. Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza. Perioada garantiei de buna executie este de minim 21 luni. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate ? copie ?conform cu originalul?; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 - Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Necula Gabriel, Viceprimar: Trofin Tudorel , Manager proiect: Imireanu Adrian, Comp. achizitii: Petronie Vasilica;Consiliul Local Mun. Focsani: Alecsandrescu Dorian, Axente Manuela, Balaban Elena-Luminita, Bacu Aurel, Berbece Gheorghita, Buzoi Dan, Horhocea Puiu-Dragos, Ilie Lilian, Matisan Bogdan-Emilian, Mersoiu Ionut, Milea Lionida, Necula Ionel-Gabriel, Oloeriu Ioan Liviu, Padineanu Gabriel, Patrascu Enache, Preda Ionel, Radu Nitu, Tanase Neculai, Trofin Tudorel-Daniel, Vrabie Catalin . Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 14 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cu maxim 30 zile inainte de datade depunere a ofertei - copie ?conform cu originalul?- ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata;Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: valoarea cifrei medii de afaceri a operatorului economic sa fie minim 152.000 lei (Se va completa formularul 12 -Informatii generale) Valorile vor fi exprimate in lei . Cursul mediu lei/euro pentru: ? 2009 : = 4.2373 lei ? 2010: = 4.2099 lei ? 2011: = 4.2379 lei Cursul mediu lei/euro s-a calculat conform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 3 ani a prestat servicii similare in valoare de cel putin 76.000 lei incepand cu data depunerii ofertelor;se vor atasa documente suport ( certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar) care sa ateste executarea contractului/contractelor;se va completa Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani . Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei., Asig pers strict necesar pentru realiz obiectului achiz: Nivel specific minim necesar 1.Manager de Poiect: Studii superioare de lunga durata in domeniu tehnic sau economic;Certificare profesionala in managementul proiectelor (PMI, IPMA, COR 241919 sau echivalent);Participarea in cel putin un proiect similar, in care a detinut rolul de manager de proiect;2.Expert in sisteme de supraveghere: Studii universitare tehnice sau economice; Diploma sau certificat de absolvire a unui program de instruire in implementarea sistemelor de supraveghere;Participarea in cel putin un proiect similar, in care a detinut rolul de expert in sisteme de supraveghere;Se vor completa Formular 19 si 20; Operatorului economic plasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Ofertantul va trebui sa aiba in dotare, proprietate sau inchirierere, cel putin: -laptop minim 2buc ;
- 1 imprimanta A4;
- 1 multifunctional A3/A4Se va prezenta, Declaratia privind echipamentele tehnicepe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii ? Formularul 15. Se vor prezenta actele de detinere (facturi, contracte de inchiriere, contracte de comodat, etc), Se va prezentaDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul 6. Se va prezenta Cerificatul emis de un organism independent, respectiv ISO 9001 sau echivalent, pentru servicii ce privesc obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer