Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de executie (dirigentie de santier) Parcare Drum Centura Municipiul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 324903
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324903/24.04.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de executie (dirigentie de santier)Parcare Drum Centura Municipiul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de executie (dirigentie de santier)Parcare Drum Centura Municipiul Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in prestarea serviciilor de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de executie (inspectia de santier), la lucrarile de implementare a proiectului Parcare Drum Centura Municipiul Galati, din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate si siguranta.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 504 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1370, 08 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: numerar la casieria Autoritatii Contractante, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contulRO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, CF 3814810 In cazul in care garantia de participare se va constitui prin instrument de garantare acesta va contine cel putin informatiile din Formularul ? Model scrisoare de garantie bancara.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor, ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 685, 04 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formularul nr. 2;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formularul nr. 10; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formularul 12(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: primar -Dumitru Nicolae, viceprimar - Ciumacenco Nicusor, viceprimar ? Mircea Razvan Cristea, city manager -Popa Florin, director economic -Stamate Doina, dir. teh.adj -Ardean Ionel, Nichiforov Lenuta, Manu Mariana, Toporau Teofania; Declaratie privind eligibilitatea - completare Formularul 3 ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formularul 4; Certificate fiscale (taxe si impozite catre bugetul local si catre bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata. Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimi 3 ani. Ofertantii vorcompleta si prezenta lista privind principalele servicii similare prestate inultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere aofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au prestat contracte de asistenta tehnica ? dirigentie de santier in domeniile: drumuri, lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalizare, retele electrice., Se va prezenta o declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica., Dirigintele/dirigintii de santier trebuie sa faca dovada ca sunt autorizati conform Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, stabilita prin Ordinul nr. 1496 din 13.05.2011 pentru aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, act emis de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, publicat in Monitorul Oficial nr. 458 din 30 iunie 2011, in urmatoarele domenii: domeniul de autorizare 2.1 - Constructii civile, industriale, agricole - categoria de importanta D;domeniul de autorizare 3.2 ? Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean;domeniul de autorizare 6 ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala;domeniul de autorizare 9.1 - Retele electrice. Informatii privind asigurarea calitatii serviciilor Ofertantii vor prezentadocumente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelorofertante, respectiv ISO 9001, valabil cel putin pana la data deschideriiofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 08:50