Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier in cadrul proiectului ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Ope


Detaliu pentru invitatia numarul 350841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 350841/22.07.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginti de santierin cadrul proiectului ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400094, telefon: +40 372640060, fax: +40 372640074, persoana de contact: Serviciul Lucrari si Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Cluj, Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginti de santierin cadrul proiectului ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier in cadrul proiectului ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana"Nota : Cheltuielile diverse si neprevazutese vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 9, 62% din valoarea ofertata si se vor include in oferta finaciara finala.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 455, 788.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 8.000 lei. Valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, resp. 90 zile incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din H.G.925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari-se va utiliza Formularul nr. 3 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4) din H.G.925/2006; virament bancar in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria mun.Cluj-Napoca), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM(Formular nr.4), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform prevederilor articolului 278^1, alin. 1, lit. a din O.U.G.34/2006, in caz de contestatie si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4.157, 89 lei.Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute in H.G. nr. 1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 90 - 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 : Calitatea de participant la procedura. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 10.Cerinta nr. 2 : Eligibilitatea / Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 - Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 7 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 literele a), c1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului nr. 7.Pentru persoane juridice romane se solicita : ? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine : Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4 : Evitarea conflictului de interese / Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 9 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele : Horea Dorin-Uioreanu ? presedinte Consiliul Judetean Cluj, Oleleu Ioan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Vakar Istvan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Gaci Simona ? Secretar al judetului, Tatomir Simona - Cornelia ? Director General, Directia Generala Buget-Finante, Resurse Umane, Ra?iu Mariana - director executiv, Directia Dezvoltare si Investitii, Pop Dan Vasile ? Director executiv, Directia Juridica, Oltean Sanda - Arhitect Sef, Consiliul Judetean Cluj, Cretu Alexandru ? Simion ? sef serviciu, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Schiop Cristina ? sef serviciu, Serviciul Financiar Contabil, Matei Petru ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Inoan Mihai ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Tiuca Adina ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Rotaru Angela ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Juncan Marius ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Salanta Corina ? consilier juridic, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Ciortea Teofil ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Coman Diana- sef serviciu, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Gogonea Rodica - consilier, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Sandru Adina Olivia ? consilier, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Muresanu Anda Mihaela ? consilier, Serviciul Autorizari, Disciplina in Constructii, GIS, Iliescu Stefan Eduard ? sef serviciu, Serviciul Juridic - Contencios Administrativ, Negrea Aurelia -Serviciul Financiar Contabil, Trif Cornelia ? consilier presedinte Consiliul Judetean Cluj.Consilieri judeteni : Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cecan Eugen, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oprea Laurentiu, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Murea Porfirie Sebastian, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Todea Cosmin Alexandru, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente, Ianchis-Ghete Iulia-Ligiana.Cerinta nr. 5 : Certificare participare la procedura cu oferta independenta. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 8 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederilor Ordinului ANRMAP314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinta nr. 1 : InregistrarePentru persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine- prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicNOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Cifra medie globala de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 800.000 lei fara TVA. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2 : Capacitatea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, caz in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara - Declaratie privind Lista cu principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a unor servicii similare cu cele care constituie obiectul contractului, prestate in baza unui contract, servicii cu o valoare de minimum 400.000 lei fara TVA.Fisa de experienta similara va fi insotita de certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective. Respectivele certificate/documente indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit. Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru anul respectiv., Cerinta nr. 3 Resurse umaneDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Declaratie privind lista personalului "cheie" responsabil cu indeplinirea contractului. Pentru asigurarea optima a managementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil pe toata durata contractului, timp de 8 ore pe zi, un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului.Se solicita urmatoarele cerinte minime privind specializarile dirigintilor de santier : Sa detina autorizatie/autorizatii de diriginte de santier eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile /subdomeniile: - Constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta C- retele exterioare : a) instalatii electriceb) instalatii sanitare, termicec) instalatii gaze naturale- drumuri- Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta C) : a) instalatii electriceb) instalatii sanitare, termoventilatii, c) instalatii gaze naturalePentru fiecare dintre persoanele responsabile cu indeplinirea contractului se va prezenta CV si documente suport/documente relevante care sa probeze indeplinirea cerintei.Nota : Conform prevederilor Ordinului nr. 1496/2011 autorizarea dirigintilor de santier se face de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, in conformitate cu prevederile art. 9 lit. d), art. 13 si art. 21 lit. d) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, precum si ale art. 10 lit. i) din Regulamentul privind controlul de stat al calitatii in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 272/1994., Cerinta nr. 5 : Informatii privind asociatiiUn ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant, tert sustinator sau ca partener al unui consortiu/asociere/ societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia., Cerinta nr. 6 : Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza a fi indeplinit de unul sau mai multi subcontractanti, inainte de incheierea contractului ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate., Cerinta nr. 7Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, caz in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer