Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginte de santier in cadrul proiectului ?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara


Detaliu pentru invitatia numarul 353988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL PETRILA
Numar invitatie: 353988/20.09.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginte de santier in cadrul proiectului ?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Centre urbane?, Cod SMIS: 7283
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PETRILACod fiscal: 4375097, Adresa: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Telefon: 0254550977, 0254550760, Fax: 0254550977, 0254550760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 0254550760, fax: +40 0254550977, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Petrila - STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginte de santier in cadrul proiectului ?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Centre urbane?, Cod SMIS: 7283
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica pentru supravegherea lucrarilor prin diriginte de santier in cadrul proiectului ?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Centre urbane?, Cod SMIS: 7283Nota: Cheltuielile diverse si neprevazute sunt 0 lei.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 3000 lei, perioada de val. a acesteia fiind de 90 de zile de la limita de depunere a ofertelor. Daca garantia de participare va fi constituita intr-o alta moneda, pentru conversia acesteia se va avea in vedere cursul de schimb BNR, de la data de 16.08.2013. Garantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HGR nr. 925/2006 modificata, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita de A.C.(Formularul 10), sau prin depunerea la casieria A.C.: a)a unui ordin de plata (in contul RO79TREZ3685006XXX003077 deschis la Trezoreria Petrosani)sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv daca constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de catre un ofertant, ca nefondata, A.C.va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.831, 85 lei.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia pentru participare, conform art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004 modificata si vor face dovada ca sunt o astfel de intreprindere prin prezentarea declaratiei de incadrare in prevederile articolului respectiv.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10 % din suma contractata fara TVA (5% din suma contractata fara TVA, in cazul IMM-urilor).Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea Modele de Formulare (Formularul 11), lichiditati depuse la caseria Primariei orasului Petrila, strada Republicii, nr. 196, jud. Hunedoara, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute in H.G.R. nr. 1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 90 - 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. (Formularul 1 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre ofertantul asociat / tertul sustinator, daca este cazul.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/2006(Formularul 2 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre ofertantul asociat, daca este cazul. Tertul sustinator, va depune o declaratie prin care sa demonstreze neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a, c1 , d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 15 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de subcontractant / asociat/ tertul sustinator daca este cazul.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paducel Ilie-Primar, Jurca Vasile-viceprimar, Jr. Vargatu Toma-Secretar, Jr. Popescu Elisaveta-jurist si membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Retegan Rodica-Director executiv buget-contabilitate, Ing. Jr. Lang Mihaela-sef serviciu A.I.P.F.I.M.C si presedinte in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Dragomir Bianca-membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Petrilean Mihaela- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ing. Preda Lucian- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ec. Burdea Adriana- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Preda Ciprian- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, ing. Iancu Roberta- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, insp. Olar Cristina- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor. Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt consilierii din Consiliul Local al orasului Petrila, judetul Hunedoara, si anume: Aleznauer Victor, Dragomir Doina, Balanesc Doinita Maria, Benke Zoltan, Ghiura Doru, Boanta Doru Daniel, Bobar Gheorghe, Burdea Adrian, Jacota Ana Maria, Matei Ilie, Padure Constantin, Preda Cornel, Scarisoreanu Ionel, Simion Ion Vasile, Turcas Florin Aurel, Visanescu Daniela Stefania, Temneanu Ion, Heljiu Marius Nicolae.Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta. (Formularul 14 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art.46 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic. (Formularul 16 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului Local conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obigatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse laacordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit-Persoane juridice romane: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Prezentarea certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului (original/ copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator prezentattrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original sau copie legalizata.Documentele de la acest punct vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Pentru persoanele juridice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea(http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Cerinta minima: - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada situatiei economice si financiare conform art. 185, alin. 1, lit. ?c? din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. Declaratie din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri globale aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012) cu o valoare mai mare sau egala cu suma de 360.000 lei fara TVA, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., Dovada situatiei economice si financiare conform art. 185, alin. 1, lit. ?b? din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Prezentarea bilanturilor contabile/ extrase de bilant pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente ? in copie semnata si cu mentiunea? conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Cerinta 2- Fise privind experienta similara. Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentareaa maxim 3 contracte de servicii similare cu cele care constituie obiectul contractului, prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 180.000 lei fara TVA.Prin "servicii duse la bun sfarsit" se inteleg: servicii receptionate partial; servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)., Cerinta 3- Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. f, din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. Ofertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate., Cerinta 4-Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. c si d, din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se solicita urmatoarele cerinte minime privind specializarea dirigintelui desantier: sa detina si sa prezinte autorizatie de diriginte de santier eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform Ordinului nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul de autorizare3 - Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local, aflata in termen de valabilitate, in copie semnata si cu mentiunea « conform cu originalul ».Nota: Conform prevederilor Ordinului nr. 1496/2011 autorizarea dirigintilorde santier se face de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, inconformitate cu prevederile art. 9 lit. d), art. 13 si art. 21 lit. d) din Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, precum si ale art. 10 lit. i) din Regulamentul privind controlul de stat al calitatii., Cerinta 5- Informatii privind subcontractantii/asociatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer