Achizitie publica - SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PRESTATE DE DIRIGINTELE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI ?REABILITARE/MODERNIZARE SPATII VERZI SI PARCURI IN MUN. MEDGIDIA?, cod SMIS 7245
Detaliu pentru invitatia numarul 329578
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329578/15.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PRESTATE DE DIRIGINTELE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI ?REABILITARE/MODERNIZARE SPATII VERZI SI PARCURI IN MUN. MEDGIDIA?, cod SMIS 7245
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MEDGIDIACod fiscal: 4301456, Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Telefon: 0241/820800, INT. 105, Fax: 0241/810619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, cod postal: 905600, CENTRUL DE INFORMARE CETATENI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Romania, cod postal: 905600 - SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PRESTATE DE DIRIGINTELE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI ?REABILITARE/MODERNIZARE SPATII VERZI SI PARCURI IN MUN. MEDGIDIA?, cod SMIS 7245
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Natura serviciilor prestate de catre dirigintele de santier constau in : - Asistenta tehnica pentru beneficiar in cadrul contractului de lucrari si sprijin pentru echipa de implementare a proiectului ;
- Monitorizarea si supervizarea lucrarilor de reabilitare, conform prevederilor Legii nr. 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului nr. 1496/2011 privind aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier.
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 763.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare-Original1.Cuantumul garantie de participare: 1.415, 00 lei2.Perioada de valabil.a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei: 120 de zile3.Modul de constituire al garantiei pentru participarea la procedura se poate face prin: ?Scrisoare de garantie bancara pentru particip.cu of.la procedura de atrib.a contractului de achizitie publica)?Formular nr.11;?Printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;?Prezentare a unui ordin de plata cu care s-a achitat suma in contul primariei, (cont Trezoreria Medgidia RO43 TREZ2325006XXX000032), in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, of.pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in perioada de valabil.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate.in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, 1% din aceasta valoare, conform art. 2781 din O.U.G. 34/2006.4. Garantia pentru participare, constituita de of.a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii GBE.
Garantie de buna executie
GBE va fi 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului si se va constitui: - printr-un instrument de garantare bancar emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in orig, in termen de max.5 zile lucratoare de la semnarea contractului de catre ambele parti(formular nr. 17) sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide in termen de max.5 zile lucratoare de la semnarii contractului de catre ambele parti la unit.Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administr.acestuia un cont de disp.distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disp.astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl.contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in docum.de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licit.cu oferta indep.-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 - original;Cerinta nr. 2-Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 3 ? original.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006; Cerinta nr. 3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 4 - original.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006;Cerinta nr. 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 5 - original;Cerinta nr. 5-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuireModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 6 - originalLista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Marian Iordache ?primar;
- Tutuianu Petrica Sorin ?viceprimar;
- Nichitus Valeria - Directia Urbanism si Investitii;
- Patrascu Rodica ? Inspector Sup. Serviciu Buget- Contabilitate;
- Amucilenitei Simona ? Sef Birou Programe Europene;
- Dinu Roxana ? Consilier Juridic B.J.C.A.;
- Eftimi Florica - Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
- Chiriac Mariana - Referent Superior Serviciu Buget- Contabilitate- Nitu Iuliana ? Inspector Birou Programe Europene;
- Geafar Nesrin ? Sef B.J.C.A.;
- Chirita Florica ? Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
- Herghelegiu Gabriela ? Sef Birou Achizitii Publice;
- Fediuc Iuliana - Referent Sup. Birou Achizitii Publice;
- Baroncea Nicoleta ? Inspector Birou Achizitii Publice- Ivan Luminita ? Director economic;
- Mihai Lelia ? C.F.P.Persoane care au aprobat bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractului de achizitie publica : Vladescu Luminita, Trifan Alin Romeo, Beres Cornelia Fita, Epure Petre, Menan Samir, Butnaru Marian, Dan Ionel, Daniel Daniela, Stefan Liviu George, Teodosiu Stefan, Spataru Valentin, Voicu Gheorghe, Zaharia Liviu Octavian, Tutuianu Petrica Sorin.Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator va completa acest formular.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta;Cerinta nr. 7Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: - original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1-Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului), precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C..Se poate depune in oricare dintre formele: - Original;
- Copie legalizata;
- Copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 7 - original.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta: - certificat constatator emis de institutiile competente; din acestea trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului, daca in tara de origine se elibereaza, in caz contrar se solicita documente relevante in acest sens. Documentul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor prestarii de servici in ultimi 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara - Ofertantul va face dovada indeplinirea in ultimii 3 ani a contract/contracte cu valoare de cel putin 70.000, 00 lei., In cazul in care contractul/contractele contin clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor.Pentru contractul/contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexat/anexate si recomandare/recomandari din partea beneficiarului contractului.Pentru contracte incheiate in alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv., Cerinta nr. 3Lista cu personalul de specialitate, angajat sau cu contract de colaborare, direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii., 1. Se vor indeplini urmatoarele cerinte minime: 2 PERSOANE ATESTATE DE CATRE ISC CA DIRIGINTE DE SANTIER.Cerinte minime profesionale solicitate de catre autoritatea contractanta si pe care trebuie sa le indeplineasca dirigintii de santier sunt stabilite conform ordinului ISC nr. 1496/2011 privind procedura de autorizare a dirigintilor de santier, respectiv sa fie autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii in urmatoarele: - domeniul 2 ?Constructii civile, industriale si agricole? si/sau- subdomeniul 8.1. Instalatii Electrice., Persoanele desemnate in cadrul contractului de prestari servicii: - vor prezenta Autorizatiile de diriginte de santier, eliberate de catre Inspectoratul de Stat in Constructii in copie conform cu originalul.- fiecare trebuie sa aiba experinta in cel putin un proiect similar, indiferent de sursa de finantare a lucrarilor monitorizate de catre dirigintii de santier.- declaratia de disponibilitate a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ? formular nr. 16 ? original- CV-uri semnate si datate in original ? formularul 15 ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, insotite de diplome de studii atestate aferente.Persoanele nominalizate ca responsabile pentru indeplinirea contractului, daca va fi cazul, se vor inlocui cu altele, cu respectarea cerintelor minime impuse, numai din motive obiective, cu instiintarea acordului scris al autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini., Cerinta nr. 5AsociereaToti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cea initiala., Precizari: In cazul asocierii cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala respectiv financiara a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege., Cerinta nr. 6SubcontractareSe vor preciza partile din contract pe care urmeaza sa le contracteze si datele de recunostere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta in mod obligatoriu declaratia privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti - formular nr. 13, Precizari: In cazul subcontractarii resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU DE LA SEDIUL ACHIZITORULUI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 11:12