Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica prin dirigentie de santier si Coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata executarii lucrarilor la obiectivul de investitii : ?Reabilitare infrastructura urbana zona I. L. Caragiale ? Milcov ? intersectie str.


Detaliu pentru invitatia numarul 352887
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 352887/21.08.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica prin dirigentie de santier si Coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata executarii lucrarilor la obiectivul de investitii : ?Reabilitare infrastructura urbana zona I. L. Caragiale ? Milcov ? intersectie str. Letea din municipiul Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica prin dirigentie de santier si Coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata executarii lucrarilor la obiectivul de investitii : ?Reabilitare infrastructura urbana zona I. L. Caragiale ? Milcov ? intersectie str. Letea din municipiul Bacau?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de dirigentie de santier si de Coordonator in securitate si sanatate in munca pe toata durata de executie a lucrarilor inclusiv in perioada de garantie a lucrarilor prin personal tehnic de specialitate la prezentul obiectiv de investitii. Nu exista "cheltuieli diverse si neprevazute".
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare (GP): 8.000 lei. Operatorul economic va constitui GP conf. art. 86 din HG 925/2006 act. Echiv. pentru o GP depusa in alta moneda decat in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza (Formular 11) din FORMULARE. Valab: = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii, in acelasi termen. AC retine o suma conform art. 278^1 lit.b) din OUG 34/2006 act., in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia ofertantului cat si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, fara ca AC sa fi luat masuri de remediere necesare in baza art. 278^1, OUG 34/2006, act. GP in cazul unei asocieri poate sa fie emisa in numele asocierii astfel: - de Liderul Asocierii; - deorice alt membru al asocierii;IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, act. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Restituirea GP se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va putea constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf.art.90, alin(1) sau b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.90, alin.(3) din HG 925/2006 act. IMM- urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Restit.garantiei de buna executie se va face conf.art.92 alin.(2) din HG 925/2006 act.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care, se dovedeste ca operatorii economici participanti la procedura se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180, art.181 sau art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata, conform documentelor depuse in cadrul procedurii, acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire a prezentului contract. Sunt asimilati situatiei anterior prezentate si operatorii economici care au emise in numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, ce atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art.181 din OUG 34/2006 actualizata respectiv art.97^1 din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular A, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;Cerinta 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 DCerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: 1.Romeo Stavarache ? Primar2.Mihai Sustac ? Viceprimar3.Vasile Tescaru - Viceprimar4.Ilie Birzu ? Consilier Local5.Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local6.Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local7.Neculai Nechita ? Consilier Local8.George Bogatu ? Consilier Local9.Cristinel Manolache ? Consilier Local10.Vasile Dragusanu ? Consilier Local11.Costel Bujor ? Consilier Local12.Stefan Bogdan Stanciu ? Consilier Local13.Irina Daniela Florea ? Consilier Local14.Elena Cosma ? Consilier Local15.Radu Ababei ? Consilier Local16.Maria Enasel ? Consilier Local17.Iulian Stoican ? Consilier Local18.Maria Raluca Nastase - Consilier Local19.Ghiorghe Huluta - Consilier Local20.Isabela Elena Adam ? Consilier Local21.Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local22.Viorel Cojocaru - Consilier Local23.Paul Valerian Timofte - Consilier Local24.Laurentiu Popa - Consilier Local25.Leonard Stelian Padureanu - Administrator Public - presedinte comisie evaluare26.Ovidiu Nicolae Popovici - Secretarul municipiului Bacau - membru comisie de evauare27.Clementina Vinerica - Director Economic28.Cristina Gabriela Buzdugan - Director Directia Tehnica29.Matei Ioana - Sef Serviciul Achizitii30.Toader Otetea - Consilier Serviciul Drumuri si Retele Electrice - membru comisie de evauare31.Bogdan Duta- Consiler Serviciul Cabinet Primar - membru comisie de evauare32.Malina Palade - Consilier Serviciul Contabilitate - membru comisie de evauare33.Livia Dram - Consilier Serviciul Drumuri si Retele Electrice - membru comisie de evauare34.Constantin Barcan - Consilier Serviciul Achizitii - membru comisie de evaluareModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 12 DCerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular GPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d si Formularul 12 D (daca este cazul).Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul D (daca este cazul).Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta 1Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind cifra de afaceri globala si media globala pe ultimii 3 ani. Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani trebuie sa fie minim 800.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri globale respectiv a cifrei de afaceri globale medie exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent fiecarui an. Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va punela dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, 180 si 181 lit a), c¹) si d). Formularele A , B si 12 D, vor fi prezentate si de catre persoanele fizice sau juridice care asigura sustinerea financiara.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor prestate sau duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2 Informatii privind experienta similara. Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei unul sau mai multe contracte de servicii similare (se excepta servicii de manager proiect). Pentru experienta similara ofertantul va prezenta dovezi ca a prestat servicii similare celor solicitate in caietul de sarcini. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Cerinta 3 Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDeclaratie referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, respectiv lista cu expertii principali implicati in derularea proiectului, si precizarea specializarilor acestora. Se solicita prezentarea de: - copii ale certificatelor profesionale solicitate; Se solicita prezentarea de: - Declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului, - Declaratie de disponibilitate, semnata in original de fiecare diriginte propus in oferta, pentru perioada specificata; - Dovada ca persoanele responsabile de prestarea serviciilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta, precum si copii dupa autorizatii pentru urmatoarele domenii conform Ordinului nr. 1496/2011 ? procedura de autorizare a dirigintilor de santier: - Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes national;
- Constructii edilitare si de gospodarie comunala- Retele electrice.- Coordonator sanatate si securitate in munca pe durata realizarii lucrarii, autorizat conform Ordinului nr. 242/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind formarea specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santierele temporare ori mobile., continuare: Diriginte de santier cu specialitatea: Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului; Diriginte de santier cu specialitatea: Constructii edilitare si de gospodarie comunala, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;Diriginte de santier cu specialitatea: Retele electrice, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr.1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului., continuare: Coordonator sanatate si securitate in munca pe durata realizarii lucrarii, autorizat conform Ordinului nr. 242/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind formarea specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santierele temporare ori mobile., Cerinta 4 Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor subcontractate In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare. Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta Declaratia privind subcontractantii cu precizarea ?nu este cazul?. Certificarea privind implementarea sistemul de management al calitatii pentru prestarea seviciilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent-sau in cazul in care nu detineti acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al asociatiei, pentru partea de contract care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer