Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier prevazute in proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr. Victor Gomoiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 354508
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 354508/08.10.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier prevazute in proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr. Victor Gomoiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +04 213055530, fax: +04 213055587, persoana de contact: Directia Proceduri Achizitie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier prevazute in proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr. Victor Gomoiu?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier prevazute in proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr. Victor Gomoiu?Cheltuielile diverse si neprevazute este de 0 lei.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 789 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Cont depunere: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 3.200 lei. Valabilitate 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 16, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului fara T.V.A.. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr. 24 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 45.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, Cristina Pirvulescu - Consilier Personal Primar General, Ileana Anghel-Person - Director Executiv MFPE, Gheorghe Nitu-Expert, Silvia Ioana Barbulescu -Director Executiv DPA, Johann Nunweiller - Director Executiv DC, Marian Alexandru-Consilier Juridic, Raluca Ionescu-Inspector, Corina Davidescu-Expert, Victor Stanuca inspector, Georgeta Dumitru -Expert, Liviu Busuioc-Expert, Violeta Iancu-inspector, Mincu Daniela- Director General DGA, Iordache Adrian-Director Executiv DJ, Bogdan Hreapca-Director General-DGDI, Mircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E., Ion Florea ?Director Executiv D.F.C..Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare cu327.000, 00 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime- (Bilanturile contabile/extras bilant/ /raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globalamedie. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 186 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiat prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180 si art.181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult doua contracte de servicii de asistenta tehnica/supervizare prin diriginti de santier pentru lucrari de constructii si/sau consolidare, avand o valoare cumulataegala sau mai mare cu160.000 lei, exclusiv TVA.Se vor anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - copii ale contractelor sau ale paginilor din contract/ proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii serviciilor/recomandari din partea beneficiarilor/certificate/orice alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara.Nota 1: Din documentele ce vor fi prezentate de ofertanti trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 2: In cazul unei asocieri , aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., 1.Declaratie privindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.), Prezentarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare: , Supervizor dirigentie santier- Studii superioare;
- experienta in calitate de supervizor dirigentie santier intr-un proiect;
- Declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii;
- C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?- in CV se va mentiona explicit proiectul in care persoana in cauza a avut experienta in calitatea solicitata cu indicarea urmatoarelor elemente: - titlul proiectului;
- contractul cu date de identificare;
- calitatea detinuta si atributiile derulate in acea calitate, Diriginte de santier ? electrice- autorizatie de dirigentie de santier pentru domeniul 8.1 Instalatii electrice;
- Declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a autorizatiei / atestatelor/certificatelor profesionale si orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare de profil pentru domeniul indicat, valabile la data limita de depunere a ofertelor;, Diriginte de santier ? civile-autorizatie de diriginte de santier pentru domeniul 2.3 ? Constructii civile, industriale si agricole;
- Declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a autorizatiei / atestatelor/certificatelor profesionale si orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare de profil pentru domeniul indicat, valabile la data limita de depunere a ofertelor;, Responsabil cu asigurarea calitatii- studii superioare;
- experienta in calitate de responsabil cu asigurarea calitatii intr-un proiect;
- declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii;
- C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?- in CV se va mentiona explicit proiectul in care persoana in cauza a avut experienta in calitatea solicitata cu indicarea urmatoarelor elemente: - titlul proiectului;
- contractul cu date de identificare;
- calitatea detinuta si atributiile derulate in acea calitate;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatelor/certificatelor profesionale/autorizatii/orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare de profil pentru domeniul indicat, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Diriginte de santier ? responsabil rezistenta materialelor- autorizatie de diriginte de santier pentru domeniul 2.3 ? Constructii civile, industriale si agricole;
- declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a autorizatiei/ atestatelor/ certificatelor profesionale/orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare de profil pentru domeniul indicat, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Diriginte de santier - sanitare- autorizatie de diriginte de santier pentru domeniul 8.2 ? Instalatii sanitare, termoventilatii;
- declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a autorizatiei/ atestatelor/certificatelor profesionale si orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare de profil pentru domeniul indicat, valabile la data limita de depunere a ofertelor;, Diriginte de santier - termice- autorizatie de diriginte de santier pentru domeniul 8.2 ? Instalatii sanitare, termoventilatii;
- declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a autorizatiei / atestatelor/certificatelor profesionale siorice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare de profil pentru domeniul indicat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, ,Nota 1: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 2: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiatprin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 1 , art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Nota 3: In cazul in care persoanele propuse pentru pozitiile nominalizate din prezenta sectiune, nu sunt angajatii ofertantului atunci se va indica modalitatea juridica prin care aceste persoane isi vor exercita functia pentru care sunt propusi in cadrul contractului, printr-una dintre cele doua modalitati prevazute de OUG 34/2006, respectiv: tert sustinator in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 , sau subcontractant, in conformitate cu art. 11, alin. 7 din HG 925/2006Nota 4: Nu se permite nominalizarea aceleiasi persoane (personal responsabilpentru indeplinirea contractului) pentru doua sau mai multe pozitii., Informatii privind subcontractantii: Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica(conform art. 190 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedisustinerea prin angajament ferm incheiat prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuireconform prevederilor art. 69 1 , art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG34/2006., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multioperatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune ofertacomuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna estedeclarata castigatoare. Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organism independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer