Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica si consultanta pentru gasirea de solutii cu impact redus asupra mediului, care sa creasca competitivitatea IMM-urilor din sectoarele tinta , respectiv prelucrarea metalelor, industria alimentara, productia de echipamente ele


Detaliu pentru invitatia numarul 349958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Numar invitatie: 349958/04.07.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica si consultanta pentru gasirea de solutii cu impact redus asupra mediului, care sa creasca competitivitatea IMM-urilordin sectoarele tinta , respectiv prelucrarea metalelor, industria alimentara, productia de echipamente electrice si electronicedin Transilvania de Nord
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, localitatea Radaia nr.50 comuna Baciu jud.Cluj, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400511, telefon: +40 788231689, fax: +40 264439222, persoana de contact: NICOLETA GLODAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, localitatea Radaia nr.50 comuna Baciu jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica si consultanta pentru gasirea de solutii cu impact redus asupra mediului, care sa creasca competitivitatea IMM-urilordin sectoarele tinta , respectiv prelucrarea metalelor, industria alimentara, productia de echipamente electrice si electronicedin Transilvania de Nord
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica si consultanta pentru gasirea de solutii cu impact redus asupra mediului, care sa creasca competitivitatea IMM-urilordin sectoarele tinta , respectiv prelucrarea metalelor, industria alimentara, productia de echipamente electrice si electronicedin Transilvania de Nord
II.1.6) CPV: 90713000-8 - Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 453.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, 1349.07 LEI.Echiv pentru o gardep in euro, se va face la cursul BNR din data ant datei limita de dep a ofer cu 5 zile.Neprez atrage descalif ofert Garantia de participare (GP) se const prin viram bancar sau prin instr de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pentru perminima egala cu per de valab a oferteiPlata se poate face cu OP in contul curent al ADR Nord-Vest-RO40RNCB0106026028910001.OP-ul va fi scanat si depus pe SEAP, sau conform art.86 (1) din HG 925/2006.Orice alt instr de garant , in conf.cu art .86 din HG 925/2006se depune in ori la sediul AC pana la term limita de primire a of si va fi incarcat si in SEAP GP se poate const si prin dep la casieria AC a unui OP sau a unei file cec, cu conditia confirde catre banca pana la data desch ofertelor;a unei sume in numerar, in cazul in care val GP este redusa ca valoare.Ofert din categ IMM(facind dovada in acest sens prin prez doc prevazute in Legea nr.346/2004), benef de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de CA, de GP si de gar de buna exe din cuant preciz in doc de atrib.GP se va restitui partial in caz de contest cf. art. 2781 din OUG nr. 34/2006, altfel se aplicaart.88 din HG 925/2006. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna exe in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr;oferta sa fiind stab castig, refuza sa semneze contr de achiz publica/acordulcadru in perioada de valab a ofertei.In instr de garantarese va precizafaptul ca gar poate fi retinuta partial in conditiile depunerii unei contestatii la CNSC si respingerea acestia, conform OUG 34/2006 ? art. 2781 sau in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.12A semnat, datat si stampilatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Formularul 12 B semnat, datat si stampilatIn cazul in care Autoritatea contractant va solicita: prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat ? copie conform cu originalul-care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , prin prezentarea formularului tip, eliberat de Agentia Nationalas de Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competente din Romania, sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.siprezentarea Certificatului de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale ? copie conform cu originalul-, prin prezentarea formularului tip, eliberat deDirectia de Impozite si Taxe Locale, ( sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.valabile la data deschiderii ofertelorPersoane juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta prezentarea unei declaratii completata conform Formularului 12 B. semnat, datat si stampilat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C completat, semnat, datat si stampilatDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioareFormular4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006).- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Sanda Catana ?Director, persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor-Mariana Domnita-Director Economic, Consilier Juridic ?Tudor Piciu si membrii comisiei de evaluare a acestei cereri de oferta- Nicoleta Glodan?presedinte cu drept de vot, Ioana Pavel -membru, Dumitru Grozav.-membru si membrii de rezerva. Petra Szavics si Dana Blag- In conformitate cu art. 691 din OUG 34/2006?Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/ogran de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv ori care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuireCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPrezentare Formular 1 - Certificat de participare cu oferta independenta din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat Certificatul constatatorCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , cu codul CAEN, necesar desfasurarii activitatii, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie conform cu originalul. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea serviciilor care fac obiectulprezentei proceduri de achizitie.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generalePrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min. 67453, 5lei, Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de la cap. III.2.1 .a)si b), III 2.2., III 2.3.a)pentru fiecare asociat..Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in careoferta comuna este declarata castigatoare, Diplome si CV-uri ale expertilor propusiOfertantul si sau consultantii pusi la dispozitie trebuie sa aiba experienta organizationala si/sau individuala a expertilor propusi de cel putin 3 ani in domeniul consultantei in domeniul mediului . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in echipa de experti dispune de: -cel putin un auditor de mediu, -minim o persoana cu experienta dovedita profesionala in sectoarele prelucrarea metalelor, industria alimentara, productia de echipamente electrice si electronice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are cunostiintele necesare in inovare in domeniul mediului (eco-design, eco-inovare etc). Documentele doveditoare pot fi: diplome, certificate, recomandari, etc, Declaratiile de disponibilitate a expertilor propusi, Declaratie privind echipa implicatain realizarea obiectului achizitiei, Lista cu informatiile privind subcontractanti si partile din contract ce urmeaza a fi executate de acestia, lista cu principalelor servicii similarein ultimii 3 ani, continand valori, , perioade de prestare, beneficiari, indiferenta daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea a cel putin a unui document (constatator/recomandare /proces verbal) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin 67400, continand referiri la : -beneficiarul contractului-tipul serviciilor prestate-perioada in care s-a realizat serviciul-valoarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programe de cooperare Interregionala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer