Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA SI SUPERVIZARE (DIRIGINTIE DE SANTIER) AL PROIECTULUI:?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILOR SOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VEST


Detaliu pentru invitatia numarul 337407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 337407/12.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA SI SUPERVIZARE (DIRIGINTIE DE SANTIER)AL PROIECTULUI: ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEA?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.11.2012 10:34)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura se anuleaza in baza art.209 alin.(1) pct.b) din OUG 34/2006, actualizata, intrucat la procedura nu a fost depusa nici o oferta.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +040 240519570, fax: +040 240517736, persoana de contact: UAT MUNICIPIUL TULCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT MUNICIPIUL TULCEA STR. PACII NR. 20 ETAJ 1 CAMERA 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA SI SUPERVIZARE (DIRIGINTIE DE SANTIER)AL PROIECTULUI: ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului esteASISTENTA TEHNICA SI SUPERVIZARE(DIRIGINTIE DE SANTIER) AL PROIECTULUI ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEA?Natura serviciilor care trebuie furnizate sunt: - Asistenta tehnica pentru Beneficiarin managementul contractului de furnizare si montaj si sprijin pentru echipa de implementare a proiectului;?Monitorizarea si supervizarea lucrarilor de constructii conform prevederilor legislatiei romane in vigoare (Legea nr.10/1995 si Ordinul 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)..
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 150, 00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante?FORMULARUL1.b)Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO56TREZ6415006XXX000145 Trezoreria Municipiului Tulcea.c)Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite Municipiul Tulcea.d)Instrument de garantare emis de o societate de asigurariPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Modul de constituire va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din urmatoarele forme: Scrisoare de garantie bancara de buna executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finalecaz in care ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la Trezoreria Statului conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 actualizataIn conformitate cu Legea nr.346/2004, modificata si completata prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM ? urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 2?incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 2.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 3(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 42. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Pentru datorii scadente se accepta prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competentein domeniu.Ofertantul/candidatul care are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor va fi exclus din procedura.Certificatele de atestare fiscala , se depunin oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 4In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 4 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006Cerinta nr. 4Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 5(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL6In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 6. FORMULARUL 6 va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul) Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Dr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;ing. Sacu Stere ? Viceprimar Municipiul Tulcea;ec. Muhulet Alina- Director economicec Moise Marioara- Sef serviciu Buget Contabilitateec.Giurea Anca Cristina- Serviciu Buget Contabilitateing. Iacob Maria- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ing. Chesca Rodica- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiec. Tunsu Mariana- Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiec. Barbu Oana- inspector - Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiing. Gafar Sabri- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiJr. Ciobanu Anamaria- Birou Contencios AdministrativSing. Buliga Elisaveta- Referent Specialitate Serviciul Dezvoltare InvestitiiMembrii Consiliului Local Tulcea1. Mihail Anatoli2. Tiu Gabriel Dorin3. Ghionu Ovidiu4. Sacu Stere5. Gafar Cantimir6. Luca Andaluzia7. Draniceanu Daniel8. Iordache Marcel9. Anton Valeriu10. Valcu Dumitru11. Pericleanu-Grigore Ciprian12. Chiriac Iordan13. Constantin Dumitru14. Chistruga Corneliu Petre15. Nedelcu Ion16. Radu Valentina17. Vizauer Lavinia18. Silivestru Ana Elena19. Pavel Viorica20. Ampleev Andrian21. Frandes Claudia Alina Cerinta nr. 1Certificat constatator ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depuneii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul deactivitate necesar desfasurarii activitatii ofertateprecum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPersoane fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ?copie lizibilacumentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Cerinta nr. 2Autorizatii diriginte santier, valabile la data depunerii ofertelor, pentru domeniile: - 8.1 Instalatii electrice- 9.3 Retele telecomunicatii, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCopii ?conform cu originalul? dupa autorizatiile solicitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, cu declararea Mediei cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiatOperatorii economici vor prezentacopii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii3 ani.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor serviciisimilareprestate in ultimii 3 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta certificate /documente care sa confirme prestarea serviciilor, recomandari, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la, echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.4 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant., Cerinte minime: asigurarea urmatoarei echipe (experti): - 1 diriginte santierautorizat in domeniu 8.1 Instalatii electrice, autorizatie valabila la data depunerii ofertelor;
- 1 diriginte santierin domeniu 9.3 Retele telecomunicatii, autorizatie valabila la data depunerii ofertelor;Din randul celor doi experti se va nominaliza liderul de echipa( Inginerul) , care va coordona activitatea membrilor echipei de experti tehnici ai Prestatorului de Servicii de Asistenta tehnica - Dirigentie de santier., Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport- CV ? uri ? FORMULARUL 13, in original;
- copii ? conform cu originalul? ale autorizatiilor de diriginte santier, valabile la deschiderea ofertelor-Copii certificate?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente- Declaratie de angajament alpersoanelor responsabile cu indeplinirea contractului care nu sunt angajati ai ofertantului ? FORMULARUL 14, ,Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii/asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer