Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica specializata pentru Sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice de 330 MW


Detaliu pentru invitatia numarul 324466
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 324466/19.04.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica specializata pentru Sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice de 330 MW
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Energeticianului, nr.52, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Rovinari SA, Str.Energeticianului, nr.52, Rovinari, Romania, cod postal: 215400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica specializata pentru Sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice de 330 MW
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica specializata pentru Sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice de 330 MW
II.1.6) CPV: 79710000-4 - Servicii de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 709.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 1.200 lei, cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita a depunerii ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 sila art. 278¹ din OUG 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % (5% pentru IMM))din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG925/2006 in vigoare, art.90 si HG 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor, conformH.G. 925 /2006 cu completarile si mofificarile ulterioare si proiect contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului1. Declaratie privind eligibilitatea : Completare si semnare Formular nr.1(inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181: Completare si semnare Formular nr. 2 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹: Completare si semnare Formular nr. 3 (inclusiv pentru tertul sustinator si de fiecare asociat in cazul unei asocieri) Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu2. Director Termocentrala - Ing. Pisc Ion3. Director Economic ? Ec Scurtu Maria4. Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion5.Director Resurse Umane ? Cons. Jrd Olaru Sorin16.Director Adj. Tehnic ? Ing. Raducu Teodorescu6.Director EMR- Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe17.Sef Birou DCV ? Ing. Teiu Sorin7.Director Dezvoltare Investitii ? Ing. Tudorescu Vasile18. Directia Comerciala ?Ec. Stavaroiu Felicia8.Compartiment UCC ? Ing. Pruna Liliana9.Compartiment UCC ? Sing. Boca Gheorghe10.Sef Birou ALSE ? Ing Ciurel Nicoleta11. Sef Birou AQ ? Ing Chirca Delia12.Cons. Jrd .- Daianu Dan13.Biroul ALSE- Ing. Irod Cornel14.Directia Economica ? Ec. Vilceanu Mirela15.Sef Birou Marketing ? Ing Bujor CristinaIn cazul in care exista subcontractant/i acestia sunt obligati sa indeplineasca aceasta cerinta4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Completare si semnare Formular nr. 4 ? conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.Se vor prezenta ca documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitele si taxele catre bugetele componente ale bugetului general consolidatb) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local .Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). 1. Certificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.-Formular nr.5 Informatii generale-Cerinta minima: media cifrei globalede afaceri a ofertantului in ultimi 3 ani.sa fie de minim 140.000 lei, demonstrata pebaza bilanturilor contabile/ extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor/alte documente probante, aferente..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Formular 6Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de documente ( contract/e, proces verbal/e de receptie, etc) care sa confirme prestarea de servicii, avand ca obiect: ? Servicii de asistenta tehnica specializata pentru Sistemul de detectie si semnalizare incendiu aferent blocurilor energetice de 330 MW?de tipul celui care face obiectul achizitiei, prezentat in caietul de sarcini, sau echivalent Se considera ca servicii echivalente, orice servicii de : ?asistenta tehnica pentru sisteme de detectie si semnalizare incendiu ?- Formular 7 Recomandare pentru serviciile prestatementionate in formularul 6 intocmita de beneficiarul /clientul serviciului respectiv indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat.Lista cu principalele servicii trebuie sa includa cel putin un serviciu prestat , dus la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 ani, in valoare de minim 75.000 lei, sau maxim3( trei) serviciidin sfera serviciilor care, Cerinta 2Formular nr. 8 ?declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul cheie si personalul tehnic de care dispune sau sau al carui angajament de participare l-a obtinut, precum si al cadrelor de conducere pentru indeplinirea contractului.- ofertantul va prezentapersonal specializat si suficient pentru prestarea serviciului, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini, Cerinta 3.Formular nr. 9- declaratieprivind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, sculele, dispozitivele, echipamentele tehnice, de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestatrii servicii., Informatii privind subcontractantul/ii (daca este cazul) Formular nr.12 G-?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/ii si specializarea acestuia/acestora, datele de recunoastere Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordul/acordurile de subcontractare.- Formualr AS- Acord de subcontractare, Cerinta 5. Informatii privind asocierea in vederea indeplinirii contractului (daca este cazul)Formular AA- Acord de asociere, in originalde catre organismele competente, in limba romana sau traducere autorizata, din care sa reiese cine este liderul asociatiei (consortiului) si parte din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, asocierea se va legaliza in cazul in care este desemnata castigatoare. Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/editia2008, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantului., Certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/editia 2005, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer