Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta tehnica(dirigentie de santier) aferente lucrarilor pentrustatii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti


Detaliu pentru invitatia numarul 325980
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 325980/08.05.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica(dirigentie de santier) aferente lucrarilor pentrustatii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: lucia lupea, adrian raulea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta tehnica(dirigentie de santier) aferente lucrarilor pentrustatii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica(dirigentie de santier) aferente lucrarilor pentru statii self-service de biciclete, piste si trasee pentru biciclisti. Lucrarile de executie a pistelor de biciclete se desfasoara pe raza municipiului Cluj-Napoca, com. Apahida si a com. Floresti
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 936.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: 1500 lei si va fi irevocabila si valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru part.: * instrument de garantare (Formular 11) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia - instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 10.02.2012, respectiv 1 euro= 4, 3529 lei. - instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie: a) ofertantul ____ si-a retras oferta in perioada de valabilitate acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ____ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ______a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata si va retine suma de 979, 36 lei) . In cazul in care se depune bilet la ordin/fila CEC (depunerea la autoritatea contractanta a ordinului de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ofertantul va dovedi prin orice mijloace de care dispune ca banii aferenti garantiei de participare sunt in contul autoritatii la data deschiderii ofertelor, iar fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr. 7
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18)prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C3)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ4)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4. a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );4. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 4.a) si 4.b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C; Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completata in original. Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Cluj-Napoca: VICEPRIMAR cu atributii delegate de primar-RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluareLASZLO ATTILA, membrii comisiei: VIRGIL PORUTIU , LUCIA LUPEA, ADRIAN RAULEA, IOAN BOGDAN, LIANA HENT6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, purtand semnatura reprezentantului legal al ofertantului, mai putin cele de la punctele 4.a) si 4.b)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei;Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatie financiara a ofertantului-Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2010.In cazul in care ofertantul are depus bilantul la data de 31.12.2011, acesta va putea fi prezentat, indeplinind astfel cerinta, Prezentarea generala: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl priv lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indif dc acestia din urma sunt autorit contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autorit ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op ec nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, dem prestarilor de servicii se realizeaza printr-o decl a op ec;Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. In cazul in care ofertantii au avut contracte sim in derulare cu autoritati publice, este oblig prezentarea recomandarilor. Indepl, in ultimii 3 ani, a unui ctrct care a avut ca obiect serv de suprav a lucrarilor de infrastructura de trans, Decl ref la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Certif de autoriz pt activ de diriginte de santier(inspector de santier), tb sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, in dom : constructii civ, ind si agricole -categoria de importanta C (cod 2.2), drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu-de interes local(cod 3.3)(nstalatii electrice retele electrice), 9.3 retele de telecomunicatii si 9.4 retele de gaze naturale. In cazul in care ofertantul nu dispune de o pers ce sa detina certif de atestare competente pt toate dom enumerate, atunci va face dovada prin prezentarea mai multor specialisti astfel incat sa fie reprezentate toate dom asa cum au fost cerute. Se vor prezenta CV-uri cuprinzand inf ref la studiile, pregatirea prof si calif personalului de conducere, precum si ale pers resp pt indepl contractului de servicii., Prezentarea Acordului de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna. Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare solicitate la punctele III.2.1. a) si III.2.1.b) din documentatia de atribuire. Acestea vor fi prezentate in conformitate cu prevederile Anexei 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 care este atasata in sectiunea Formulare, Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer