Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta/exploatare/intretinere sisteme electrice-electronice sportive de masurare si cronometrare.


Detaliu pentru invitatia numarul 323660
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Natatie si Pentatlon Modern
Numar invitatie: 323660/06.04.2012
Denumire contract: Servicii de asistenta/exploatare/intretinere sisteme electrice-electronice sportive de masurare si cronometrare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de Natatie si Pentatlon ModernCod fiscal: 10062779, Adresa: Str. Maior Coravu 34-36, sector 2, Bucuresti, Telefon: +4021-324.92.35, Fax: +4021-324.92.35
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Maior Coravu nr.34-36, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021972, telefon: +40 213249235, fax: +40 213249235, persoana de contact: PETRE LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Maior Coravu nr.34-36, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021972.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta/exploatare/intretinere sisteme electrice-electronice sportive de masurare si cronometrare.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta-exploatare-intretinere sisteme electrice-electronice sportive de masurare si cronometrare, actualizare-utilizare baze de date specifice.
II.1.6) CPV: 72250000-2 - Servicii pentru sisteme si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2.000 lei. Cont IBAN F.R.N.P.M. - RO90RNCB0082044164790005 BCR, Sucursala Unirii. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.1 din Hotararea nr.925 din 2006. Valabilitate garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile), cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului (1.050 lei) in conditiile art.278, indice 1, alin.1 din OUG nr.34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Scrisoarea de garantie bancara sau instrumentul de plata, in original, se ataseaza Scrisorii de inaintare - Formularul 7 din sectiunea - Formulare, in exteriorul plicului ce contine oferta si documentele care insotesc oferta. Daca ofertantul este incadrat in categoria I.M.M.-urilor, acesta va prezenta, atasat instrumentului de plata a garantiei de participare, ?Declaratia pe propria raspundere?, intocmita conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 11 din sectiunea - Formulare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA (5.250 lei). Modalitatea de constituire: conform art.90 din Hotararea nr.925 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 1 din sectiunea-Formulare).2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34 din 2006 (Formularul 2 din sectiunea-Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34 din 2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta, sib. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, consolidat (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta;3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 10 din sectiunea-Formulare);4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea-Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a.Stefan Iamandi - secretar general; b.Daniela Ilies - director economic; c.Laurentiu Panioglu - consilier juridic.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3 din sectiunea-Forumlare). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate: servicii de reparatii/intretinere/utilizare sisteme electrice/electronice//automatizari/sisteme hardware-software;2. Fisa de informatii generale (Formularul 4 din sectiunea - Formulare), din care sa reiasa o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 200.000 lei. In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: - anul 2008 ? 1 Euro = 3, 6826 lei;
- anul 2009 ? 1 Euro = 4, 2376 lei;
- anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei.Nota: Pot participa ca ofertanti societati sau asocieri de societati cuprinse in categoria I.M.M.-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art.16 pct.2 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a demonstra incadrarea in categoria I.M.M.-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria raspundere conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 10 din sectiunea-Formulare). In cazul unei asocieri de societati din aceasta categorie, asociere poate beneficia de facilitatile legale, numai daca asocierea, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru I.M.M.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010 ((copie lizibila certificata conform cu originalul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea declaratiei privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul 5 din sectiunea-Formulare), ,2. Prezentarea unui contract similar de prestari servicii (in copie), cu o valoare de minimum 100.000, 00 lei fara T.V.A. insotit de o recomandare pentru indeplinirea acestuia. Raportarea numarului de ani la nivelul carora se va face dovada experientei similare este valabila de la data depunerii ofertelor., 3. Prezentarea declaratiei privind personalul necesar indeplinirii contractului de prestari servicii., 4. Prezentarea atestatului profesional pentru persoana responsabila de indeplinirea contractului : Atestat profesional in domeniul automatizarilor/instalatiilor electrice-electronice/sisteme software., 5. Prezentarea declaratiei in care sa se specifice echipamentele necesare indeplinirii serviciilor solicitate, cu aratarea urmatoarelor elemente: aparatura specifica de lucru, instrumente si scule pentru interventie, mijloace de transport ale echipei de deplasare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In cadrul Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) sau prin solicitare scrisa pe adresa autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer