Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de asistenta/exploatare/intretinere sisteme electrice-electronice sportive de masurare si cronometrare 2013.


Detaliu pentru invitatia numarul 345133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Natatie si Pentatlon Modern
Numar invitatie: 345133/12.04.2013
Denumire contract: Servicii de asistenta/exploatare/intretinere sisteme electrice-electronice sportive de masurare si cronometrare 2013.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de Natatie si Pentatlon ModernCod fiscal: 10062779, Adresa: Str. Maior Coravu 34-36, sector 2, Bucuresti, Telefon: +4021-324.92.35, Fax: +4021-324.92.35
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Maior Coravu 34-36, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021972, telefon: +40 213249235, fax: +40 213249235, persoana de contact: Gerogeta POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Maior Coravu 34-36, sector 2, Bucuresti, cod postal: 021972, Romaania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de asistenta/exploatare/intretinere sisteme electrice-electronice sportive de masurare si cronometrare 2013.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta/exploatare/intretinere sisteme electrice/electronice sportive de masurare/cronometrare, pe perioada desfasurarii competitiilor sportive de inot-pentatlon modern, conform calendarului competitional pe anul 2013 si specificatiilor din Documentatia de atribuire - caietul de sarcini. Contractul va fi atribuit pana la 31.12.2103 (valoare estimata 125.000 lei, fara T.V.A. pana la 31.12.2013), cu posibilitatea prelungirii in temeiul art.6 din Hotararea nr.925 din 2006, cu 4 luni calendaristice (valoare estimata totala de 145.000 lei, fara T.V.A. pana la 31.04.2014). Canitate servicii: pana la 31.12.2012 - estimativ 43 zile de competitii (Tarif I); estimativ - 300 ore in afara competitiilor (Tarif II). Cantitate servicii: intre 01.01.2014 - 31.04.2014 - estimativ 7 zile de competitii (Tarif I); estimativ 50 ore in afara competitiilor (Tarif II).Optiuni: Valoarea estimata a contractului are in vedere si aplicarea art.6 din Hotararea nr.925 din 2006.
II.1.6) CPV: 72250000-2 - Servicii pentru sisteme si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 - 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2.500 lei. Cont IBAN F.R.N.P.M. - RO90RNCB0082044164790005 B.C.R., Sucursala Unirii. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.1 din Hotararea nr.925 din 2006. Valabilitate garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile), cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului pana la data de 31.12.2103 (1.250 lei, in conditiile art.278, indice 1, alin.1 din O.U.G. nr.34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Scrisoarea de garantie bancara sau instrumentul de plata, in original, se ataseaza Scrisorii de inaintare - Formularul 7 din Sectiunea - Formulare, in exteriorul plicului ce contine oferta si documentele care insotesc oferta. Daca ofertantul este incadrat in categoria I.M.M.-urilor, acesta va prezenta, atasat instrumentului de plata a garantiei de participare, ?Declaratia pe propria raspundere?, intocmita conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 11 din Sectiunea - Formulare. Data la care se va raporta cursul leu-euro: 06.04.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 1 din sectiunea-Formulare. 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34 din 2006 (Formularul 2 din sectiunea-Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34 din 2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta, sib. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, consolidat (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta; 3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 10 din Sectiunea-Formulare); 4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea-Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a.Stefan Iamandi - secretar general; b.Camelia Potec - secretar federal; c. Daniela Ilies - director economic; d.Georgeta Popescu - referent; e.Laurentiu Panioglu - consilier juridic, expert extern achizitii publice. 5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3 din Sectiunea-Formulare). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Conditie: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2011 ((copie lizibila certificata conform cu originalul)., Fisa de informatii generale (Formularul 4 din sectiunea - Formulare), din care sa reiasa o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 200.000 lei. In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: - anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei;
- anul 2011 - 1 Euro = 4, 2379 lei;
- anul 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei.Nota: Pot participa ca ofertanti societati sau asocieri de societati cuprinse in categoria I.M.M.-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art.16 pct.2 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a demonstra incadrarea in categoria I.M.M.-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria raspundere conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 10 din Sectiunea-Formulare). In cazul unei asocieri de societati din aceasta categorie, asociere poate beneficia de facilitatile legale, numai daca asocierea, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru I.M.M.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea declaratiei privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: 2010; 2011; 2012 (Formularul 5 din sectiunea-Formulare), ,Dovedirea indeplinirii unui contract similar de prestari servicii cu o valoare de minimum 100.000, 00 lei fara T.V.A. si recomandare pentru indeplinirea acestuia (se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client beneficiar, care sa dovedeasca prestarea de servicii). Raportarea numarului de ani (2010, 2011, 2012)la nivelul carora se va face dovada experientei similare este valabila de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: - anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei;
- anul 2011 - 1 Euro = 4, 2379 lei;
- anul 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei., Prezentarea declaratiei privind personalul necesar indeplinirii contractului de prestari servicii., Prezentarea documentului/documentelor care atesta pregatirea profesionala pentru persoana responsabila de indeplinirea contractului: Atestat/document profesional in domeniul automatizarilor/instalatiilor electrice-electronice/sisteme software., Prezentarea declaratiei in care sa se specifice echipamentele necesare indeplinirii serviciilor solicitate, cu aratarea urmatoarelor elemente: aparatura specifica de lucru, instrumente si scule pentru interventie, mijloace de transport ale echipei de deplasare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau prin solicitare scrisa pe adresa autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer