Achizitie publica - Servicii de as.th.prin diriginti de satier "Reab.modern.si echip.Ambulatoriului Sp.Jud.deUrg.Tg.Jiu"
Detaliu pentru invitatia numarul 303840
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Servicii de as.th.prin diriginti de satier "Reab.modern.si echip.Ambulatoriului Sp.Jud.deUrg.Tg.Jiu"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru lucrarile din cadrul proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA TARGU-JIU?, COD SMIS 12082, in baza contractului de finantare nr.1222 din 23.02.2011, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.07.2011 12:19
Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr.2-4, Targu Jiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr.2-4, Targu Jiu, sala D
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 140, 373 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind situatia personala- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certif. constatat.privind îndeplinirea oblig. de plata catre stat si locale- Copie dupa Certificat emis de O.R.C.- Certificat constatator- Ultimul bilant contabil- Fisa de informatii generale- Lista cu principalele prestari de servicii- Declaratia privind confirmarea serviciilor prin prez. unor certif./doc.emise de benef.-Declaratie referitoare la echip.tehnice în vederea asigurarii calitatii, pt.îndepl.contractului, însotita de lista-Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers.-Lista cupersonal de spec.care trebuie sa cuprinda cel putin : - nomin. unui coordonator ? manager de proiect- nomin.perssoanei/persoanelor autorizate I.S.C. cadiriginte de santier în domeniile: constr.civile, inst. sanitare, inst. termice si inst. electrice.- Copie dupa autorizatii personal sp.-CV-urile personalului nominalizat in lista
Din S.E.A.P.Garantia de participare 1500 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA