Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE AUDIT AL PROIECTULUI:?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILOR SOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VEST MUNICIPIUL TULCEACod SMIS 7902 ?


Detaliu pentru invitatia numarul 342946
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 342946/19.02.2013
Denumire contract: SERVICII DE AUDITAL PROIECTULUI: ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEACod SMIS 7902 ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240519570, fax: +40 240517736, persoana de contact: U.A.T. MUNICIPIUL TULCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, etaj 1 camera 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE AUDITAL PROIECTULUI: ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEACod SMIS 7902 ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de auditpentru proiectul ?IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII SERVICIILORSOCIALE RESPECTIV ACHIZITIONAREA DEECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREASIGURANTEI SIPREVENIREA CRIMINALITATII, ZONA URBANA VESTMUNICIPIUL TULCEA
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 450.00 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante?FORMULARUL1.b)Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO56TREZ6415006XXX000145 Trezoreria Municipiului Tulcea.c)Lichiditati depuse la serviciul Taxe si Impozite Municipiul Tulcea.d)Instrument de garantare emis de o societate de asigurariPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR la data publicarii in SEAP A Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Modul de constituire va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din urmatoarele forme: Scrisoare de garantie bancara de buna executie, Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finalecaz in care ofertantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la Trezoreria Statului conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 actualizata. In conformitate cu Legea nr.346/2004, modificata si completata prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM ? urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 2? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 2Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 3(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 42. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Pentru datorii scadente se accepta prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competentein domeniu.Ofertantul/candidatul care are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor va fi exclus din procedura.Certificatele de atestare fiscala , se depunin oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntarePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 4 si Certificatele de atestare fiscalaIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 4 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006 Cerinta nr. 4Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 5(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si comletarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL6In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 6FORMULARUL 6 va fi prezentat si de subcontractanti (daca este cazul) Persoanele cu functie de decizie inorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publicaDr ing. Constantin Hogea- Primarul Municipiului Tulcea;ing. Sacu Stere ? Viceprimar Municipiul Tulcea;Ghionu Ovidiu ? Viceprimar Municipiul Tulcea;Blejan George - Aminstrator Public Municipiul TulceaMihalca Bogdan -Arhitect sefec. Muhulet Alina- Director economicec Moise Marioara- Sef serviciu Buget Contabilitateing. Iacob Maria- Sef Serviciu Dezvoltare Investitii;ing. Chesca Rodica- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiing. Iosefides Ilie - Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare InvestitiiSing. Buliga Elisaveta- Referent Specialitate Serviciul Mangementul Proiectelor cu finnatare ExternaEcolog . Gafar Sabri- Consilier 1 - Serviciul Dezvoltare Investitiiec. Tunsu Mariana- Sef Birou Marketing, Achizitii, Licitatiiec. Barbu Oana- inspector - Birou Marketing, Achizitii, LicitatiiParaschiv Luminita ?Inspector specialitate Serviciul Mangementul Proiectelor cu finnatare ExternaJr. Ciobanu Anamaria- Birou Contencios AdministrativJr. Hristu Stanca- Birou Contencios AdministrativJr. Visoiu Daniela- Birou Contencios AdministrativPopescu Narcis-Ovidiu -Sef Serviciu Gospodarie ComunalaBanescu Cristina- Inspector de specialitate- Serviciul Gospodarie ComunalaVerban Elena - Carmen Inspector- Serviciul Gospodarie ComunalaCondrat Maria Referent I A ? Serviciul Gospodarie ComunalaSechilaOvidiu Cristian Inspector- Serviciul Gospodarie ComunalaVilcu Edmond - Andrei Inspector- Serviciul Gospodarie ComunalaSevastian Andreea- Inspector specialitate Serviciul Mangementul Proiectelor cu finnatare ExternaMembrii Consiliului Local Tulcea1. Mihail Anatoli2. Tiu Gabriel Dorin3. Ghionu Ovidiu4. Sacu Stere5. Gafar Cantimir6. Luca Andaluzia7. Draniceanu Daniel8. Iordache Marcel9. Anton Valeriu10. Valcu Dumitru11. Pericleanu-Grigore Ciprian12. Chiriac Iordan13. Constantin Dumitru14. Chistruga Corneliu Petre15. Nedelcu Ion16. Radu Valentina17. Vizauer Lavinia18. Silivestru Ana Elena19. Pavel Viorica20. Ampleev Andrian21. Frandes Claudia Alina Cerinta nr. 1Certificat constatator ONRC. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul deactivitate necesar desfasurarii activitatii ofertateprecum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcInformatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ?copie lizibilacumentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.)Cerinta nr. 2Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: Auditorul financiar independent trebuie sa fie persoana fizica independentasau juridicainscrisa in Registrul Public a Auditorilor financiari Activiintocmit de Camera Auditorilor Financiari din RomaniaSe vor prezenta: 2.1 Autorizatie/Certificat de atestare a calitatii de auditor finaciar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)2.2 Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2013Cerinta este in conformitate cu prevederile HG 433/2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania siOG 75/1999 privind activitatea de audit financiarConform art. 38 alin3) din HG 433/2011 ?Cetatenii unui alt stat membru al Uniunii Europene sau apartinand Spatiului Economic European ori Confederatiei Elvetiei si cetatenii romani care au dobandit calitatea de auditor financiar intr-un alt stat membru al Uniunii Europene sau apartinand Spatiului Economic European ori Confederatiei Elvetiei, calitate certificata de organismele profesionale recunoscute in acele state, pot solicita recunoasterea calificarii obtinute in vederea exercitarii profesiei in Romania, dupa sustinerea testului de aptitudini organizat de Camera in conformitate cu normele emise de Camera in acest sens?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCopie lizibilaa Autorizatiei/Certificatului de atestare a calitatii de auditor finaciar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)cu mentiunea ?conform cu originalul?Copie lizibila ?conform cu originalul?a Carnetului de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2013
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, cu declararea Mediei cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiatOfertantiivor prezentacopii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? pentru documentele depuse pentru sustinerea informatiilor privind Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii3 aniOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri , fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii3 ani trebuie sa fie minim 30.000, 00 lei.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulatIn cazul ofertantilor nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiValoarea contractului similar solicitata este de 25.000, 00 lei fara TVA. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult trei contracte a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 25.000, 00 lei. Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Se considera ca si experienta similaracontractele de audit financiar realizate pentru proiecte indiferent de sursa de finantare sau de obiectul proiectelor auditatePentru sustinerea experientei similare se vor prezenta: -certificate /documente (constatatoare/ recomandare/ proces verbal de receptie)prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului, Cerinta nr. 2Declaratia privindechipamentele tehnice si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantLa dimensionarea echipei experti, Prestatorul va avea in vedere obligativitatea de a asiguracel putin: 1 auditorfinanciar care trebuie sa fie membru CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania)Auditorul financiar trebuie sa fie inscris in Registrul Public a Auditorilor financiari Activiintocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania si sa detina: - Autorizatie/Certificat de atestare a calitatii de auditor finnaciar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2013Pretatorul este liber sa-si dimensioneze echipa de experti (auditori financiari), cerinta de mai sus fiind minima.Pentru fiecare membru din personalul propus se vor prezentaa)CV?urib)- Autorizatie/Certificat de atestare a calitatii de auditor finnaciar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)c) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2013d)-Declaratie de angajament al persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului care nu sunt angajati ai ofertantului sau copii a contractului de munca a persoanelor care sunt angajati ai ofertantului., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii/asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, conform art.44 din OUG nr.34/2006 actualizataOferta trebuie sa cuprinda un contract de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea Contractului.Ofertantul castigator, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participamai multe persoane juridice sau fizice, se obliga salegalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 20:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer