Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit - proiect "Reabilitarea si echiparea ambulatoriului Radauti", SMIS 11022


Detaliu pentru invitatia numarul 315306
Autoritate contractanta
Municipiul Radauti
Cod de identificare fiscala: 4244148
Adresa: str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti
Telefon: 0230 56 11 40
Fax: 0230 56 47 03
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de audit - proiect "Reabilitarea si echiparea ambulatoriului Radauti", SMIS 11022
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit aferente proiectului "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltare si echiparea ambulatoriului din cadrul spitalului municipal Radauti", cod SMIS 11022, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 3. Imbunatatirea infrastructurii sociale, DMI 3.1 ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.09.2011 16:33
Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Radauti - Registratura (cam. 18), Str. Piata Unirii, nr. 2, Mun. Radauti, Jud. Suceava, cod 725400
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Radauti - Sala de sedinte (etaj), Str. Piata Unirii, nr. 2, Mun. Radauti, Jud. Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 20, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform doc. de atribuire: Decl. privind elig., privind neincadrarea in prev. art. 181 si art. 69^1, privind calit. de participant; Certificat participare oferta indep.; Certificat de atestare fisc. de la finante; Certificat fisc. privind impozitele si taxele locale; Pers. jur. straine vor prezenta orice doc. edificator pentru dovedirea elig. si cazier juridic; Certificat constatator emis de ORC; Certficat atestare CAFR; Carnet membru CAFR vizat ACTIV pentru 2011; Decl. pe proprie raspundere ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Depart. monit. a CAFR; Fisa de inf. gen. (cifra de afaceri de min. 40.000 lei); Bilanturi contab. pentru anii 2008, 2009 si 2010; Lista princip. servicii din ultimii 3 ani (maxim 3 contracte similare cu val. cumulata min. 20.000 lei); Decl. dotari; Decl. privind pers. angajat si de conducere; Lista pers. desemnat pentru contract (expert-auditor certficat CAFR, membru activ CAFR, expert contabil atestat CECCAR); etc.
Atasata la prezenta invitatie. Garantia de participare este de 400 lei. Procedura de achizitie a fost aleasa in conform. cu Contractul de finan. nr.728/2010 (vezi doc. de justificare atasat)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer