Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit in vederea implementarii proiectului: ? Schi Parc Slanic Moldova?, judetul Bacau, SMIS 3393, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 329151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 329151/11.06.2012
Denumire contract: Servicii de auditin vederea implementarii proiectului: ? Schi Parc Slanic Moldova?, judetul Bacau, SMIS 3393, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditin vederea implementarii proiectului: ? Schi Parc Slanic Moldova?, judetul Bacau, SMIS 3393, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de audit pe perioada derularii proiectului: ? Schi Parc Slanic Moldova?, judetul Bacau, SMIS 3393, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 267 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 5.300 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 2.682, 67 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr.21 ? original;Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria BacauOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr.7.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru [...] garantia de buna executie.?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Cosa Maricica ? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte;Haineala Olga ? Director executiv DBFPopa Gabriela ? Manager de proiectMitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceCertificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz. Formularul nr.4va fi completat si prezentat, de asemenea, de catre fiecare subcontractant nominalizat in oferta.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: -Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Ofertantul -persoana fizica sau juridica trebuie sa faca dovada ca este inscris in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania inregistrata fiscal in Romania si ca detine viza de membru activ al CAFR.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 530.000 lei sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Lg.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a cel putin un contract de prestari servicii similare obiectului procedurii in curs a caruivaloare sa fie de minim de 260.000 lei fara TVA.Implicarea in derularea contractului care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unor documente de confirmare (recomandari / procese verbale de receptie / parti relevante din contract) emise de catre beneficiari (autoritate contractanta sau client privat), care sa ateste derularea cu succes a respectivului contract. Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului;perioade de prestare;valoarea contractelor; participarea ofertantului., Cerinte minime privind personalul de care dispune ofertantul: - Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante: Cel putin un expert (auditor financiar independent membru CAFR) cu studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau superioara acesteia., Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul. Subcontractantii vor completa Formularul 4 si Formularul 3. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens, Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor;
-Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ;
-Se va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia. Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer