Achizitie publica - Servicii de audit necesare in cadrul proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din Municipiul Baia Mare?
Detaliu pentru invitatia numarul 340761
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340761/07.12.2012
Denumire contract: Servicii de auditnecesare in cadrul proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din Municipiul Baia Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Baia Mare, Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Sala de sedinte ? parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditnecesare in cadrul proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din Municipiul Baia Mare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru servicii de audit necesare in cadrul proiectului ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din Municipiul Baia Mare?
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 3.540 lei in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Contul in care se va depune garantia de participare este RO84TREZ4365006XXX000129 deschis la Trezoreria Baia Mare.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul inforeuro aferent lunii noiembrie 2012.Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator 1770 lei in conformitate cu dispozitiile legale. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare; dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar; dl. Dumitru Matei ? Viceprimar; dl. Vasile Barbul ? Administrator Public; d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare; d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica; d-na Carmen Zamfirescu ? Director executive Directia Achizitii, Concesiuni; dl. Radu Bolchis ? Manager proiect; d-na Maria Bitea ? Manager contract de executie; d-na Carla Hausi - expert conformitate si admisibilitate; d-ra Ramona Bodzer ? Expert achizitii publice; d-na Rodica Bozga ? Expert ontabil; Consilieri locali: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Gabriela Hofer, Ilie Tudorel, Istvan Ludescher, Stefan Lupsa, Ioan Mandra , Dumitru Matei, Mircea Mecea, Radu Micle, Iuliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Vida.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.2. Autorizatie pentru a desfasura activitatea de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania - copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Acesta va depune toate documentele echivalente in baza principiului recunoaterii reciproce.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011) sa aiba o valoare de minim 350.000 lei.Ofertantul va depune Formularul nr. 5.Ofertantul va depune bilantul contabil pt ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea de servicii similare, in maxim doua contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 177.000 lei, fara TVA. Serv trebuie sa fi fost prest in ultimii 3 ani calculati prin raport la data lim de dep a ofertelor. Ofert va dep Form nr. 6-?Decl priv princip serv sim prest in ultimii 3 ani?. Ofert va dep o Fisa exp sim ? Form nr. 7 pt contr care se doresc a fi luate in consid ca exp sim; Ofert va dep certif/doc emise (recomand, PV rec etc)contrasem de benef serv pres. Op ec care benef de sust sit ec si fin cu priv la exp sim trebuie sa doved aceasta prin prez unui angajam ferm, inch in forma autentica, semnat de catre pers care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificult pe parcursul derul contr, pers sustinat va asig indepl compl si reglem a oblig contr prin implic sa directa., Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.- Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului - Formularul nr. 8, Auditor financiar ce va avea ca atributie si coordonarea intregii echipe ? 1 persoana- Membru activ C.A.F.R./echivalent.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca auditor financiar (ce va avea ca atributie si coordonareaintregii echipe) urmatoarele documente: - CV- Formular Europasshttp: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR/echivalent;
-Carnet de membru al CAFR/echivalent vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs., Auditor financiar ? minim 1 persoana- Membru activ C.A.F.R./echivalentOfertantul va depune pentru persoana nominalizata ca auditor financiar urmatoarele documente: - CV- Formular Europasshttp: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR/echivalent;
- Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs/echivalent., Cel putin un membru al echipei de prestatori trebuie sa detina cunostinte in domeniul achizitiilor publice, respectiv ca a urmat cel putin un curs de achizitii publice. Dovada se va realiza prin prezentarea de Atestat C.N.F.P.A. pentru meseria de expert achizitii publice/ orice diploma/certificat/document care sa ateste detinerea de cunostinte in domeniu., In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Ofertantul va depune Formularul nr. 10
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcarea documentelor atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 14:40