Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Iasi?
Detaliu pentru invitatia numarul 322179
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322179/21.03.2012
Denumire contract: Servicii de auditpentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: 0332-413257, Fax: 0332-413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 332413269, persoana de contact: Marinela Miron
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de auditpentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta intocmirea de catre auditor, anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale (RCF) pentru toate contractele de lucrari si furnizare implementate in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79210000-9 - Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.000 lei. Forma de constituire a gar. de part. care va fi acceptata: -virament bancar: cont RO81ABNA2400264100189525 deschis la Cont RBS Bank Iasi -instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara (scrisoare de garantie bancara - Formularul 3) ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original; -ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschiderie a ofertelor. In cazul in care un operator economic depunde contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, aut. contr. va retinde contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.720, 35 lei, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de const. a gar. de buna executie: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de gar.bancara - Form. contract) sau de o soc. de asigurari, in favoarea aut. contr. S.C. APAVITAL S.A.; - retineri succesive din val. lunara a fact. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp. aut. contr. Deoarece aut. contr. este operator economic cu capital integral de stat, contr. are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (Hotararea 1045/19.10.2011). Prima depunere va fi de minim 0, 5% din valoarea totala a contractului si precede acestuia. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara. NOTA: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 4 Declaratie privind eligibilitatea;
- Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri asociatii si tert sustinator) trebuie sa prezinte: -Formularul nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: -Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.NOTA: Persoana care asigura sustinereatehnica si profesionala (tert sustinator) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a), c1) si d) din OG 34/2006.- Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii tert sustinator si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (pesoanele care detin functii de conducere in cadru S.C. APAVITAL S.A. sunt mentionate in modelul de formular).- Participarea la licitatie cu oferta independenta - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa completeze Formularul nr.7 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc). Documente prin care se dovedeste ca este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei, insotite de traducere in limba romana autorizata si legaliata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sau (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 500.000 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru serviciile prestate1.Auditor Financiar Lider de Echipa2.Auditor financiar pozitia 23.Auditor financiar pozitia 3Nota: Pentru fiecare dintre persoanele responsabile pentru serviciile prestate se vor prezenta: -Diploma de studii superioare;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania);
-Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012 (sau institutia similara din tara de origine);
-Numai pentru Liderul de Echipa dovada ca a mai participat in cel putin 1 contract ca auditor financiar., Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subconttracteze., Experienta ca operator economic in servicii de audit prestate in ultimii in 3 ani: minim 1, maxim 2 contracte de servicii de auditcare au avut ca obiect auditarea financiara a proiectelor finantate din fonduri ale Uniunii Europene sau din fonduri ale altor Institutii Financiare Internationale. Certificat ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste atasata prezentei invitatii de participare (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 08:24