Achizitie publica - Servicii de audit- POSDRU 48695
Detaliu pentru invitatia numarul 306387
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Cod de identificare fiscala: 4305849
Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-405300
Fax: 0264-450675
Denumire invitatie: Servicii de audit- POSDRU 48695
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit financiar- POSDRU 48695
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.07.2011 08:57
Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Babes-Bolyai, Directia General Administrativa, Secretariatul General, Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, Cluj-Napoca, jud. Cluj, cod postal 400079
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Babes-Bolyai, Directia General Administrativa, Str. I.I.C. Bratianu, Nr.14, jud. Cluj, Serviciul Aprovizionare cod postal 400079
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 12, 580.65 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Dovada îndeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, Certificat de înregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalul, Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ??Activ?? pentru anul respectiv, Declaratie pe propria raspundere a Auditoriului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR, Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani, Lista principalelorprestariîn ultimii 3 ani, Experienta similara, Informatii privind subcontractantii
din SEAP, atasata prezentei invitatii;garantie de participare: 250 lei;nota justificativa privind alegerea procedurii C.O. pt. achizitie cu valoare estimata sub 15.000 euro se gaseste atasata