Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?SERVICII DE AUDIT? aferente implementarii proiectului «Extinderea Colegiului Economic Nicolae Titulescu (CENT) Baia Mare»


Detaliu pentru invitatia numarul 326435
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 326435/11.05.2012
Denumire contract: ?SERVICII DE AUDIT? aferente implementarii proiectului«Extinderea Colegiului Economic Nicolae Titulescu (CENT) Baia Mare»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: 0262/211001, Fax: 0262/212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, parter - sala Europa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?SERVICII DE AUDIT? aferente implementarii proiectului«Extinderea Colegiului Economic Nicolae Titulescu (CENT) Baia Mare»
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului: ?Servicii de audit?aferente implementarii proiectului?Extinderea Colegiului Economic Nicolae Titulescu (CENT) Baia Mare ? finantat prin ?Programul Operational Regional 2007-2013 ? Axa prioritara 3 ?- Domeniul Major de Interventie 3.4., cod SMIS 11117, beneficiar Unitatea Administrativ-Teritoriala Municipiul Baia Mare, contract de finantare nr. 1328 din 23.03.2011.Obiectivul principal al Contractului de audit, este de a se furniza echipei de proiect informatiile necesare pentru asigurarea implementarii financiare a proiectului in concordanta cu cerintele legale.Pentru realizarea serviciilor de audit financiar independent aferente implementarii proiectului, se va asista Beneficiarulpe tot parcursul implementarii proiectului si se vor emite cinci Rapoarte de audit, patru intermediare ? inainte de transmiterea cererilor de rambusare catre OI/AM POR si un Raport de audit la finalul impelmentariiproiectului care va insoti cererea de rambursare finalaAuditorul va verifica : - inregistrarile contabile din sistemul contabil al Beneficiarului ;
- corectitudinea procedurilor de achizitie precum documentatiile licitatiilor, ofertele pentru licitatii si rapoartele de evaluare ;
- dovada angajamentelor precum contractesi formulare de comanda ;
- dovada prestarii serviciilor/lucrarilor ;
- dovada primirii bunurilor precum documente de receptie din partea furnizorilor ;
- dovada finalizarii lucrarilor precum facturi si chitante ;
- existenta tuturor documentelor ce trebuie furnizate de executantul lucrarilor de constructii si de ceilalti furnizori de servicii selectati, pentru ca repoartele tehnice si financiare sa poata fi realizate conform cerintelor finantatorului ;
- dovada platii precum extrase bancare, instiintari de plata ;
- rapoartele tehnice si financiare, intermediare si finale.Auditorul va obtine, pe baza verificarilor, dovezi suficiente in vederea exprimarii unei opiniiasupra realitatii, legalitatii si conformitatii cheltuielilor efectuate de Beneficiar.Detaliile specifice sunt cuprinse in cadrul sectiunii ?Caietul de Sarcini? din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum si forma: Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Cererii de participare la procedura, la depunerea ofertei.Cuantum: 2.000 lei. Se constituie in una din urmatoarele forme : ? Virament bancar in urmatorul cont RO84TREZ4365006XXX000129 deschis la Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor);SAU? Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 1.591 lei calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala: A.)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentru punctul/punctele de lucru, implicate in derularea contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modele de formulare"Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.d) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine.e) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonantaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea "Modele de formulare"Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;
- dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- dl. Dumitru Matei ? Viceprimar;
- dl. Vasile Barbul ? Administrator Public;
- d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare;
- d-na Carmen Pop ? Director Executiv Directia Economica.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita formularul nr. 4 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competenteModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesarpentru indeplinirea contractului de servicii de audit financiar, iar acesta este autorizat.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, documentele se depun de fiecare asociat si fiecare asociat are obligatia de a demonstra ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.e) In etapa evaluarii ofertelor, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa fie autorizat pentru a exercitaactivitatea de auditor financiarModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) pentru personae juridice/fizice - copie lizibila certificata cu mentiunea?conform cu originalul?.b) Carnet de membru CAFRvizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs, respectiv 2012 - copie lizibila certificata cu mentiunea?conform cu originalul? pentru toti auditorii implicati in derularea contractului;Nota: In etapa evaluarii ofertelor, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc va prezenta pentru conformitatedocumentul/documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati va fi mai mare sau egala/cel putin egala cu270.000 lei (inclusiv TVA). .Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara., Cerinta nr. 2: Bilanturile contabile/extrase ale bilanturilor contabile sau a conturilor de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2009, 2008), inregistrat la organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin realizarea in ultimii 3 (trei) ani a cel mult 3 (trei) contracte similare, din care sa reiasa ca valoarea lor cumulata este egala sau mai mare de 136.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Cerinta nr. 3: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat cel putinun auditor financiar activ pentru anul 2012, acesta avand: a) Studii: - superioare cu diploma de licenta indomeniul economicb) Experienta profesionala relevanta: - cel putin 3 ani experienta specifica ca si auditor financiar.c) Relatia cu ofertantul: Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr. 4: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate necesar implementarii contractului de servicii de audit financiar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare documente atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer