Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?SERVICII DE AUDIT? aferente implementarii proiectului «Extinderea Colegiului Economic Nicolae Titulescu (CENT) Baia Mare»


Anunt de atribuire numarul 156413/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Maramures, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 262211001, Fax: +40 262212171
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ?SERVICII DE AUDIT? aferente implementarii proiectului«Extinderea Colegiului Economic Nicolae Titulescu (CENT) Baia Mare»
II.2) Obiectul contractului Obiectul contractului: ?Servicii de audit?aferente implementarii proiectului?Extinderea Colegiului Economic Nicolae Titulescu (CENT) Baia Mare ? finantat prin ?Programul Operational Regional 2007-2013 ? Axa prioritara 3 ?- Domeniul Major de Interventie 3.4., cod SMIS 11117, beneficiar Unitatea Administrativ-Teritoriala Municipiul Baia Mare, contract de finantare nr. 1328 din 23.03.2011.Obiectivul principal al Contractului de audit, este de a se furniza echipei de proiect informatiile necesare pentru asigurarea implementarii financiare a proiectului in concordanta cu cerintele legale.Pentru realizarea serviciilor de audit financiar independent aferente implementarii proiectului, se va asista Beneficiarulpe tot parcursul implementarii proiectului si se vor emite cinci Rapoarte de audit, patru intermediare ? inainte de transmiterea cererilor de rambusare catre OI/AM POR si un Raport de audit la finalul impelmentariiproiectului care va insoti cererea de rambursare finalaAuditorul va verifica : - inregistrarile contabile din sistemul contabil al Beneficiarului ;
- corectitudinea procedurilor de achizitie precum documentatiile licitatiilor, ofertele pentru licitatii si rapoartele de evaluare ;
- dovada angajamentelor precum contractesi formulare de comanda ;
- dovada prestarii serviciilor/lucrarilor ;
- dovada primirii bunurilor precum documente de receptie din partea furnizorilor ;
- dovada finalizarii lucrarilor precum facturi si chitante ;
- existenta tuturor documentelor ce trebuie furnizate de executantul lucrarilor de constructii si de ceilalti furnizori de servicii selectati, pentru ca repoartele tehnice si financiare sa poata fi realizate conform cerintelor finantatorului ;
- dovada platii precum extrase bancare, instiintari de plata ;
- rapoartele tehnice si financiare, intermediare si finale.Auditorul va obtine, pe baza verificarilor, dovezi suficiente in vederea exprimarii unei opiniiasupra realitatii, legalitatii si conformitatii cheltuielilor efectuate de Beneficiar.Detaliile specifice sunt cuprinse in cadrul sectiunii ?Caietul de Sarcini? din Documentatia de Atribuire.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 326435/11.05.2012 08:29
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 7
Valoare estimata totala 159, 100 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
19798 / 17.07.2012
24, 000RON
Castigator
CUI
Adresa
S.C. C&C COUNT S.R.L.
RO 9794290
str. Rozelor nr. 20/5, Baia Mare, 430293, Maramures
Total (fara TVA): 24, 000RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: S.C. C&C COUNT S.R.L.
Valoare contract: 24000.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer