Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului ?CLUBUL NAUTIC CALLATIS?, cod MIS-ETC 254


Detaliu pentru invitatia numarul 341225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MANGALIA
Numar invitatie: 341225/19.12.2012
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?CLUBUL NAUTIC CALLATIS?, cod MIS-ETC 254
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MANGALIACod fiscal: 4515255, Adresa: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Telefon: +40 241751060, Fax: +40 241755606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 241751060, fax: +40 241755606, persoana de contact: ILEANA BUDURESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante, Sos Constantei Nr.13, Mangalia, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?CLUBUL NAUTIC CALLATIS?, cod MIS-ETC 254
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit aferente proiectului ?CLUBUL NAUTIC CALLATIS?, cod MIS-ETC 254, finantat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania Bulgaria 2007-2013.Contractul presupune ca pe parcursul perioadei de implementare a proiectului sa se desfasoare 1 raport de audit ce va fi realizat dupa finalizarea proiectului si care va acoperi toate cheltuielile efectuate in cadrul proiectului.Raportul de audit va insoti cererea de rambursare finala si va fi elaborat in limba Engleza.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 691.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 4.300, 00 lei, cf Art. 85 lit. a) din HG 925/2006si art. 43^1 alin (2), lit a) din OUG 34/2006.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, este de minim 90 zile de la data limita de depunere a oferelor, inclusiv prima si ultima zi, conform Art. 85 lit b) din HG 925/2006 si art. 43^1 alin (2), lit b) din OUG 34/2006.Ofertantul va prezenta, ca parte a Ofertei sale, garantia de participare constituita in conformitate cu Art. 86 alin. 1) din HG 925/2006 in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formularul nr.21).Cf Art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1% din valoarea contractului?, respectiv suma de 2.196, 92 lei.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anume de zile. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din ziua anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este exprimata procentual in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA, conform art. 89 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie - toate modalitatile de constituire prevazute de art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Modalitatea de indeplinire1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.2. Cazier judiciar al operatorului economic - se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire1. Formularul nr. 4 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). Astfel, tertul sustinator va completa si prezenta Formularului nr.4 din ?Volumul III ? Model de Formulare?, adaptat corespunzator.2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are punctul/ punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, incopie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireSe va completa : Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Volumul III ? Model de Formulare?, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireSe va completaFormularul nr.6 din " Volumul III ? Model de Formulare?, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireSe va prezentaFormularul nr. 7 din " Volumul III ? Model de Formulare?, , in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ?Cristian Radu ? PrimarPetrina Boita ? SecretarFlorea Popa-Director generalDiana Fotin-Inspector Serviciu Buget ContabilitateIleana Budurescu-Coordonator Compartment AchizitiiConsileri locali: Bogdan Maganu, Gheorghe Mazalu, Ion Petcu, Danut Moldovan, Ghiulgiean Membulat, Eugen Marian Guta, Vasile Iorga, Laura Cirlan, Lucian Popescu, Linica Stan, Levent Beghim, Paul Foleanu, Sorin Andrei, Vasile Olan, Cristian Dragan, Leonard Florin Tanase, Marin Ciociia, Stefan Dragos Bociog, Ion Minca.In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie.Cerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinireCertificat constatator in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc. Informatiile inscrise in ceritificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Acesta trebuie sa dovedeasca ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc.Documentele vor fi in mod obligatoriu traduse in limba romana si legalizate de catre un traducator autorizat. Acesta trebuie sa dovedeasca faptul ca operatorul economic are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele echivalente cu cele solicitate emise de autoritati/institutii abilitate din alte state vor fi prezentate in copii traduse de catre traductori autorizati.Modalitatea de indeplinire1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant).2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.).Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.In cazul ofertei comune: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cerinta nr. 3In cadrul prezentei proceduri au dreptul sa participe numai ofertanti persoane fizice si juridice romane sau straine inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (?CAFR?), inregistrate fiscal in Romania, care detin viza de membru activ al CAFR pe anul 2012.Modalitatea de indeplinire1) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie legalizata;2) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs ? copie certificata conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale si documente edificatoare aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati.Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 430.000, 00 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta Bilanturile contabile sau extrase de bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) / Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati / Rapoartele cenzorilor, incheiate in ultimii 3 ani.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte., Cerinta nr. 2Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o terta persoana, atunci acesta va prezenta: Angajament ferm al tertei persoane, incheiat in forma autentica (in fata notarului) Formularul 3-?Declaratie privind eligibilitatea?, Formularul 4-?Declaratie privind neincadrarea in art. art.181 din OUG 34/ 2006?, Formularul nr. 7-?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Cerinta minima: - Unul sau maxim doua contracte de servicii care justifica experienta similara (servicii de audit pentru proiecte cu finantare nerambursabila sau alte tipuri de fonduri) a caror valoare sa fie de minim 200.000 lei, fara TVA. Se accepta si contractele care la data deschiderii ofertelor sunt in curs de derulare., Cerinta nr. 2Se vor prezenta contracte/acte aditionale/procese verbale de receptie a serviciilor.Fiecare dintre contractele care justifica experienta similara, trebuie sa fie insotite de o recomandare in copie din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului., Cerinta nr. 3In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii., Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, separat pe fiecare an in parte., Cerinta nr. 5Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pentru asigurarea optima a prestarii serviciilor de audit, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie personalul necesar realizarii contractului inclusiv personalul cheie specializat.Completare Declaratie privind personalul ?cheie? responsabil pentru prestarea serviciilor (Formularul 11).Prezentare Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei si ca ofertantul va comunica orice schimbare care intervine in ceea ce priveste resursele umane., 1) Auditor financiar ? minim 1 expertDiploma studii superioare;Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR ? copie legalizata;Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012 ? copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;CV (Formularul 11.1) din care sa rezulte implicarea in cel putin un contract similar de natura si complexitatea celui in cauza.Declaratie de disponibilitate (Formularul 12)Copie conform cu originalul contract de munca/ colaborare/ prestari servicii, 2)Expert contabil ? 1 expertDiploma studii superioare;Certificat de atestare a calitatii de expert contabil eliberat de CECCARCV (Formularul 11.1) din care sa rezulte implicarea in cel putin un contract similar de natura si complexitatea celui in cauza.Declaratie de disponibilitate (Formularul 12)Copie conform cu originalul contract de munca/ colaborare/ prestari servicii3) Traducator autorizat limba EnglezaDiploma studii superioare;Autorizatia de traducatorCV (Formularul 11.1) din care sa rezulte implicarea in cel putin un contract similar de natura si complexitatea celui in cauza.Declaratie de disponibilitate (Formularul 12)Copie conform cu originalul contract de munca/ colaborare/ prestari servicii, Cerinta nr. 6Lista cuprinzand subcontractantii-Completare Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Form 13). In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.-Prezentare Acord de subcontractare din care trebuie sa reiasa clar partea din contractpe care o subcontractantul doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 7Daca un grup de operatori economici depune o Oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Capacitatea tehnica si prof a Ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de catre o terta sustinatoare, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si terta sustinatoare. Terta sustinatoare care asigura sustinerea tehnica si prof trebuie sa demonstreze ca nu se incadreaza in sit prev art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 prin completarea formularelor.Se solicita prezentarea: Angajament Tert sustinator financiar (F 14), Angajament privind sustinerea tehnica si prof a ofertantului/grupului de operatori economici (F 15), Declaratie tert sustinator tehnic si prof privind res umane (F16). Informatii privind asigurarea calitatii.Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de un organism de certificare acreditat. Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Prin echivalent se intelege acceptarea din partea autoritatii contractante a unor certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct de pe SEAP sau autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in scris in acest sens
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer