Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu? cod SMIS 12940
Detaliu pentru invitatia numarul 322318
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322318/21.03.2012
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu? cod SMIS 12940
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPULUNGCod fiscal: 4122361, Adresa: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Telefon: 0248/511034, Fax: 0248/511036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248511034, fax: +40 248511036, persoana de contact: Bogdan Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu? cod SMIS 12940
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit aferente proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii turistice a Municipiului Campulung prin reabilitarea zonei istorice si de agrement Complex-Parc Kretzulescu?, cod SMIS 12940, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe. Contractul presupune ca pe parcursul perioadei de implementare a proiectului sa se desfasoare 2 audituri: - un audit intermediar dupa ce beneficiarului i-au fost rambursate cheltuielile de catre AMPOR in proportie de 50%, iar raportul privind constatarile factulale va insoti urmatoarea cerere de rambursare ce va fi depusa de catre beneficiar- un audit final ce va fi realizat dupa finalizarea proiectului, iar raportul final va insoti cerere de rambursare finala.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 461, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip este de 9.000 lei Perioada de valab a g de p este de min 90 zile de la data limita stabilita pentru dep oferelor inclusiv prima si ultima zi Ofertantul va prez ca parte a Ofertei sale g de p const in conf cu Art 86 din HG 925/2006 contul Municipiului Campulung deschis la Trezoreria Campulung este RO95TREZ0475006XXX000090 CUI 4122361 se va completa Formularul nr.23 In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, Scrisoarea de Garantie, se va emite la solicitarea liderului iar la denumirea ofertantului se va completa numele Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006 In cazul in care ofertantul formuleaza in scris o contestatie catre CNSC se vor aplica prevederile art.278^1alin (1)/ art.278^1alin (2) din OUG 34/2006 In cazul in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata AC va retine contestatorului din g de p suma de 4241.71 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul g de b executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contr fara TVA G de b executie se va constitui in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Modul de constituire a g de b ex in conf cu prevederile art 90 alin 1 din HG 925/2006. In cazul in care partile convin asupra mod de constituire a garantiei bancare prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr.925/2006 contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin. (4) din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - din ?Volumul III ? Model de Formulare?.2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerin?a nr. 2Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 - din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situa?iile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , modificata vor fi exclu?i de la procedura de atribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Volumul III ? Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2. Certificat de atestare fiscala privind obliga?iile catre bugetul de stat, emise Direc?ia Generala a Finan?elor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile ?i completarile ulterioare. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor ?i taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar ?i toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile ?i completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conven?ia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerin?a nr. 3Declara?ie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr.5 din ?Volumul III ? Model de Formulare? .Cerin?a nr. 4Certificat de participare la licita?ie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularul nr.6 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Cerin?a nr. 5Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularul nr. 7 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.14 din ?Volumul III ? Model de Formulare?) cat ?i de ter?ul sus?inator daca este cazul.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.- Primar ? Calin Ioan Andrei- Viceprimar ? Liviu Ioan Taroiu- Director economic ? Gheorghita Nestor- Secretar ? Nicolae Ghinea- Roxana Tatulescu- Nica Elena- Nicolae Iulian- Balascan Sorin- Buzescu Daniela- Braga Roxana- Chirvasiu Cristina- Popescu Bogdan- Izbasescu Florin- Badulici Carmen- Ec. Oana Onela;
- Ec. Roman Mihut- DragosIng. Niculescu Florin.- Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. Cerin?a nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice si obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;Cerin?a nr. 2Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice /fizice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor).Cerinta minima: - Valoarea insumata a contractelor de servicii care justifica experienta similara trebuie sa fie de minim 460.000 lei, fara TVA si se calculeaza avand in vedere numai valorile serviciilor prestate in ultimii 3 ani, pana la data deschiderii ofertelor. Se accepta si contractele care la data deschiderii ofertelor sunt in curs de derulare., Se solicita ofertantului prestarea in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) a unor contracte de servicii similare (servicii de audit pentru proiecte cu finantare nerambursabila) cu activitatile solicitate in prezentul contract, Se solicita ofertantului recomandari, copii dupa , , partile relevante din contractele prezentate ca experienta similara, procese verbale de receptie, etc, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), separat pe fiecare an in parte., Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioadain cadrul acestui contract, Personalul cheie: Expertul cheie: Auditor financiar ? 2 expertiCalificari si abilitati: a)Licentiat al unei facultati cu profil economic;b) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;c) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012;Expertii solicitati mai sus trebuie sa faca dovada ca au fost implicati in cel putin un contract similar de natura si complexitatea celui in cauza., Lista cuprinzand subcontractantii, Informatii privind tertul sustinator Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 12:03