Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului "Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges".


Detaliu pentru invitatia numarul 343654
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA CANAL 2000 S.A.
Numar invitatie: 343654/08.03.2013
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului "Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges".
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A.Cod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24A, Pitesti, Telefon: +40 0248625050, Fax: +40 0248223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului "Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arges".
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al auditului este acela de a stabili daca situatiile financiar-contabile intocmite in cadrul proiectului sunt complete si intocmite cu acuratete, iar operatiile economice s-au efectuat in conformitate cu contractul de finantare si reglementarile relevante in vigoare.Auditarea proiectului se va face din punct de vedere financiar - contabil si fiscal, conform prevederilor legale in vigoare si a normelor C.A.F.R., respectiv a standardelor I.S.R.S. si I.N.T.O.S.A.I., serviciile urmand a fi prestate pe toata perioada de timp pana la finalizarea implementarii proiectului.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 328, 800.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.576 lei.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 3.288 lei lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau- ordin de plata in contul APA CANAL 2000 SA (CIF: RO 13009001) IBAN RO32RZBR0000060003362322 deschis la Raiffeisen Bank, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si in format electronic in S.E.A.P. In situatia in care garantia de participare se constituie intr-o alta moneda decat RON, se va utliza cursul de schimb valutar comunicat de BNR valabil cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru administratorul operatorului economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Director General - Gelu MUJEA; Consiliul de administratie PresedinteVeronica NEDELEA, Membru Vasile BOTEANU, Membru Mihai ANTON, Membru Steliana VOICU, Membru Horia-Radu GONCEARU-Director economic - Veronica NEDELEA, Director Programe Finantare Externa - Ion DECHER; Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai BURCUS; Sef UIP - Gabriel DUMITRESCU, Consilier juridic contracte - Cecilia RADOMIR).In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.A se vedea si prevederile Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC, iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare aceasta activitate. Datele inscrise in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea ofertantului in Registrul auditorilor financiari activi. Datele inscrise in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.A se vedea si prevederile Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 657.600 lei.Se vor prezenta: - Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara., Cerinta nr. 2Dovada prin orice mijloace financiare prin care se confirma ca acesta va avea la momentul semnarii contractului resurse reale negrevate de datorii (cum ar fi o linie de credit sau alte mijloace de financiare confirmate de banci sau alte institutii financiare) de cel putin 29.890lei suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de maxim 3 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (36 luni) in cadrul unui contractservicii de natura si complexitate similara celor prevazute in caietul de sarcini (auditare financiar?contabila/ auditare legala, conform normelor CAFR, respectiv a standardului ISRS 4400) cu o valoare de cel putin 328.800 lei.Se vor prezenta: - Formularul nr. 4 - Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara.- cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97 indice 1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau ca dispune(proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoarele: - cel putin 1 autovehicul prin intermediul caruia se va asigura logistica necesara deplasarilor echipei de experti la sediul autoritatii contractante in vederea realizarii misiunilor de audit;
- cel putin cate 1 calculator tip laptop pentru fiecare expert cheie din cadrul echipei;
- facilitate/facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor.Se vor prezenta: - Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Formularul nr. 5, impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte dispozitia echipamentelor/ utilajelor declarate.Se permite prezentarea si a altor documente prin care sa se faca dovada disponibilitatii echipamentelor., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Expert cheie nr. 1 - Manager de proiect coordonator de echipa/team-leader;2. Expert cheie nr. 2 - Auditor financiar;3. Expert cheie nr. 3 - Expert contabil si fiscal;4. Expert cheie nr. 4 - Consilier juridic/avocat., Continuare cerinta nr. 3: Se vor prezenta: - Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse.- Formularul nr. 7 - Declaratiile de disponibilitate ale expertilor.- Formularul nr. 8 - Angajamentul privind resursele umane.- CV-urile expertilor semnate de titular si datate.- Documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare (diplome/autorizatii/certificate profesionale/etc.)., Continuare cerinta nr. 3Cerinta nr. 3.1 - Profilul expertului cheie nr. 1 - Manager de proiect/coordonator de echipa/team leader: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ? Studii superioare de lunga durata finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;? Pregatire profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ? Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919 sau echivalent);Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect de natura similara contractului ce urmeaza a fi atribuit., Cerinta nr. 3.2 - Profilul expertului cheie nr. 2 - Auditor financiar1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ? Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ? Detinerea calitatii de auditor membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania ? CAFR si/sau al unor organisme internationale echivalente. Se va prezenta carnetul de membru al CAFR sau echivalent, vizat cu mentiunea ?Activ? cel putin pentru anul in curs);? Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect proiect de natura similara contractului care urmeaza sa fie atribuit (in cadrul caruia a ocupat pozitia de auditor/expert financiar sau o alta pozitie similara)., Cerinta nr. 3.3 - Profilul expertului cheie nr. 3 - Expert contabil si fiscal: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ? Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ? Detinerea calit. de expert contabil membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania-CECCAR si/sau al unor organisme internationale echivalent. Se va prezenta carnetul de membru al CAFR sau echivalent, vizat cu mentiunea ?Activ? cel putin pentru anul in curs).? Detinerea calit. de membru al Camerei Expertilor Fiscali din Romania-CCFR si/sau a unor organisme international echivalente);? Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect proiect de natura similara contractului care urmeaza sa fie atribuit (in cadrul caruia a ocupat pozitia de contabil/expert contabil/consultant fiscal sau o alta pozitie similara)., Cerinta nr. 3.4 - Profilul expertului cheie nr. 5 - consilier juridic/avocat: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ? Studii superioare de lunga durata de profil juridic finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;? Pregatire profesionala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ? Detinerea calitatii de consilier jurdic activ sau detinerea calitatii de avocat inscris intr-un din barou si/sau a unor organisme internationale echivalente cu legitimatia vizata la zi pentru anul in curs., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatoru leconomic va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Cerinta nr. 1Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006 aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei si/sau informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitati de contabilitate si audit financiar, consultanta in domeniul fiscal prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer