Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului: EXTINDEREA SI REABILITAREA TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI.
Detaliu pentru invitatia numarul 347543
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347543/30.05.2013
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului: EXTINDEREA SI REABILITAREA TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +040 248212166, persoana de contact: Oprescu Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului: EXTINDEREA SI REABILITAREA TERMICA A SCOLII NR.19 DIN PITESTI.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit aferente proiectului: EXTINDEREA SI REABILITAREA TERMICA A SCOLII NR. 19 DIN PITESTI. Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute pentru serviciile de audit aferente proiectului: EXTINDEREA SI REABILITAREA TERMICA A SCOLII NR. 19 DIN PITESTI este 0 (zero).
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1549.8 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertantului din categoria IMM, garantia de buna executiese constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr 12 A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr. 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completare si prezentare Formular nr 3 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular nr 12C - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr. 6A - Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, asa cum sunt definite acestea de art.3, lit. s^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Tudor Pendiuc ? Primar, Iosiv Cerbureanu ? Secretar, Elena Tintila Neacsu - Director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru - Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu - Director Executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea - Director Executiv Directia Economica, Mihai Anton - Director Executiv Adjunct Directia Economica, Rina Viorica Boata- Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu - Sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu - Consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica - Consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu - Consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu - Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu -Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita - Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan - Sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu - Sef Biroul Investitii, Maria Gava - Inspector Biroul Investitii, Maria Izabela Matei - Inspector Biroul Investitii, Marcela Badescu - Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir - Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu - Sef Biroul Juridic, Aurelia Pavel - Consilier Biroul Juridic, Camelia Maria Daianu - Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Daniel Constantinescu - Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Sorin Apostoliceanu - Consilier local, Tiberiu Cristian Avramescu - Consilier local, Iuliu-Radu Banica - Consilier local, Moise Ciopleasi - Consilier local, Gheorghe Dinescu - Consilier local, Mircea Dinu - Consilier local, Sanda Cristina Fulga - Consilier local, Florin Gardin - Consilier local, Cristian Gentea - Consilier local, Anitte Michaelle Ionescu - Consilier local, Cornel Constantin Ionica ? Viceprimar, Gheorghe Malacu - Consilier local, Silviu Marinescu - Consilier local, Florentin Andrei Mosteanu - Consilier local, Mariean Neacsu - Consilier local, Radu Valeriu Perianu - Consilier local, Marin Preda - Consilier local, Adrian Mihai Prodanel - Consilier local, Mihail Tudor - Consilier local, Dumitru Tudosoiu - Consilier local, Nicolae Valeriu Zarnescu - Consilier local, Laurentiu Marian Zidaru? Viceprimar, Maria Gabriela Zoana - Consilier local.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic - in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente); Persoane juridice/fizice straine - Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Tert sustinator financiar. Se vor prezenta: (1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completare si prezentare Formularul nr.12A, Formular nr. 12B, Formular nr. 6A si Formular nr. 5a., Se solicita o cifra de afaceri medie globala, minim309.900, 00 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, din cel multultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) Prezentarea bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe anii financiari 2010 si 2011, in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Pentru anul 2012 operatorii economicivor prezenta orice documente edificatoare, care reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare aferenta acestui an.. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire - Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala fiind indeplinita prin cumul.Completare si prezentare Formularul 6- INFORMATII GENERALE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Tertsustinator tehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) (completare Formular nr 12A si Formular nr 12B) si ale art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare Formular nr 6A).Ofertantul va prezenta si Formular nr. 5b ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, Formularul nr. 5c ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional si Formularul nr. 5d ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional., Informatii privind asociatiiSe va completa Formularul nr. 12K ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; Formularul 6A - Declaratie pe propria raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind subcontractantiiSe va completa Formularul nr. 12G ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Formularul 6A - Declaratie pe propria raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani, personalulnecesar, respectiv: - 1 auditor autorizat, recunoscut de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau de alte organisme internationale echivalente, care detine carnet de membru activ al CAFR cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor sau alte documente echivalente.Pentru auditorulautorizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente: -Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, sau alt document emis deorganisme internationale echivalente (copie lizibila cerificata conform cu originalul);
-Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?activ? pentru anul 2013, sau alt document emis deorganisme internationale echivalente (copie lizibila cerificata conform cu originalul).-C.V.ul semnat si datat - Formular nr.12J-1, declaratie privind disponibilitatea .De asemenea se vor completa si prezenta : Formular nr.12I - Efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani si al cadrelor de conducere, CV-urile personalului de conducere semnate si datate , Formular nr.12J-1, Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii - Formular nr.12J ., - Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Experienta similara: Ofertantii vor prezenta maxim 2 contracte de servicii de audit financiarin valoare cumulata de minim 154.980, 00 lei exclusiv TVA , duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R pe fiecare an in parte. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul. Pentru contractul/contractele prezentat/ prezentate ca experienta similara se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 18:50