Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare urbana in Municipiul Dorohoi, SMIS: 12495
Detaliu pentru invitatia numarul 330951
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330951/03.07.2012
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare urbana in Municipiul Dorohoi, SMIS: 12495
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DOROHOICod fiscal: 4112945, Adresa: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Telefon: +40 0231615671, Fax: +40 0231611310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, persoana de contact: PRIMARIA DOROHOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Dorohoi, sala de sedinte, str. AI Cuza nr. 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare urbana in Municipiul Dorohoi, SMIS: 12495
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare urbana in Municipiul Dorohoi, SMIS: 12495
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 2.300, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se exprima in lei si se va consitui avand in vedere prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: Contul de depunere a garantiei de participare este: RO37TREZ1175006XXX000092 deschis la Trezoreria Dorohoi.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantia de buna executie a contractului de presatri servicii este de 10% din valoarea de atribuire a contractului.Garantia de buna executie se constituie cf. prevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006 actualizata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractelor, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la momentul semnarii contractului de prestari servicii cu autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului, se depune imputernicire pentru persoana care semneaza.Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 ?Formularul 1 ;Cerinta nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in preverile art.181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr. 1ANota :1)In cazul in care , ofertantul beneficieaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2) daca un grup de operatori economici depun ofertacomuna , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , orice ofertant care in ultimii 5 ani , a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentruparticiparea la activitati ale unei organizatii criminale , pentru coruptie , pentru frauda si/sau spalare de bani sau orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 - Certificat de atestare fiscala emis de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata sau copie confom cu originalul.Cerinta nr. 4-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale -Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr.2;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - formular 1C persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Dorin Alexandrescu Viceprimar - Sorin Alin Clim Secretar ? Florea Veronica Director economic ? Gavril Elena Manager proiect ? Cristian Dogaru Asistent Manager ? Corolea Ungureanu Sava Daniel Responsabil financiar ? Surdu Cristian Asistent responsabil financiar ? Fodor Violeta Responsabil achizitii ? Palimariu Dorel Consilier juridic ? Dohotariu Ciprian Responsabil tehnic ? Ailoaie Rodica Responsabil tehnic ? Ilasi Catalin Responsabil tehnic ? Valeriu Mihai, Alexandroaie Maria- consilier, Anichitoaie Georgel - consilier, Apetrei Catalin Sorin- consilier, Birta Dorin- consilier, Ciornei Nelu- consilier, Cotofrei Vasile- consilier, Danila Ioan Sorin- consilier, Ionescu Marius- consilier, Lungu Sergiu- consilier, Parascan Pertu Fulger- consilier, Paval Iulian Cristian- consilier, Paval Paul Ioan- consilier, Pintilei Octav- consilier, Prepelita Iulian Ilie- consilier, Strachinescu Theodor Ioan- consilier, Timofte Adrian- consilier, Vamvu Emilian- consilier, Vizitiu Ioan- consilier. Declaratia va fi prezentata si depusa si de fiecare tert sustinator/asociat/subcontractant, daca este cazul.Cerinta nr.7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa si se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formular nr. 1BNota : -Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta -Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse -Incadrarea in una saumai multe dintre situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic , nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se accepta o declaratie pe propria raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar , a uneiautoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profersionale care are competente in acest sens. In cazul depunerii unei oferte in asociere , cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat.La procedura au dreptul sa participe numai ofertanti- persoane fizice si juridice inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR valabila la data depunerii ofertelor. Auditorul trebuie sa se regaseasca inscris in lista auditorilor financiari persoane fizice si juridice autorizate de catre CAFR conform legislatiei in vigoare. Lista este publicata pe site-ul www.cafr.ro sectiunea Membrii CAFR subsectiunea Registru CAFR. Persoanele juridice / fizice romane vor prezenta : Certificat constatator emis oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor ?in original sau copie conform cu originalul din care sa rezulte : - obiectul de activitate al ofertantului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare , administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate a documentelor solicitate mai sus. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru.Autoritatea contractanta va solicitarea ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de audit financiar cel putin in valoare de 118.000, 00 lei, Cerinta nr.2-Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului pentru : - 1 auditor superior- 1 auditor asistent.Pentru fiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului se vor prezenta : -Copie dupa diplome, certificate de atestare, mentionate in CV valabile la data depunerii ofertelor;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie conforma cu originalul-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea , ,Activ, , pentru anul in curs - copie, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Strandard de asigurare a calitatii privind managementul calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 14:24