Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?,
Detaliu pentru invitatia numarul 326640
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326640/14.05.2012
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Centrala, nr.6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323/+40 263223923, fax: +40 263237323/+40 263231046, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Centrala, nr.6, Bistrita, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea strazii Sigmirului si a pasajului denivelat peste calea ferata - legatura intre DN17 si DN - sosea ocolitoare, Municipiul Bistrita?,
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 669 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 2630, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569. Garantia de participare seconstituie conform art.86 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar in cont RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari. Instrumentul degarantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma de 1315, 00 lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Dovada constituirii garantiei de participare: ordinul de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoarea de garantie bancara (original)respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original), se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii unui extras de cont bancar prin care se confirma efectuarea tranzactiei, pana la data si ora deschiderii ofertelor. In situatia in care dovada platii on-line nu este insotita de extras de cont bancar, nu se ia in considerare constituirea garantiei de participare, prin urmare, oferta se respinge.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumemtul de garantare va fi prezentat in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va depune suma de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180.Completare Formular nr.3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Completare Formular nr.4;3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiileexigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr.5;6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr.6;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr.7;Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Ovidiu Teodor Cretu - Primar;
- Albu Maria?Director executiv;
- Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct;
- Cocesiu Liliana?Director executiv;
- Filipoi Leontin?Sef serviciu;
- Rus Radu-Sef serviciu;
- Silviu Popartac-inspector de specialitate;
- Varjan Cornelia-inspector asistent;
- Silasi Dorin-inspector asistent. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine-Pentru persoane juridice roamane-Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Pentru persoane fizice romane-Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Operatorii economici ofertanti vor prezenta urmatoarele documente doveditoare: a)Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b)Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul 2012 - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico financiara - Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu200.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-indeplinirea cel putin a unui contract de prestari servicii similar in ultimii 3 ani - care sa confirme prestarea de servicii similare (contract deprestari servicii de auditare a proiectelor) in valoare de minim 20.000 lei fara TVA;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:04