Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului ,,SISTEM INFORMATIC PENTRU MANAGEMENTUL SITUATIILOR DE CRIZA??.


Detaliu pentru invitatia numarul 346456
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Numar invitatie: 346456/10.05.2013
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului , ,SISTEM INFORMATIC PENTRU MANAGEMENTUL SITUATIILOR DE CRIZA??.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0251 BucurestiCod fiscal: 4192782, Adresa: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Telefon: +40 214096068, Fax: +40 213198071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096068, fax: +40 213198071, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Secretariatul Serviciului Achizitii U.M. 0251 Bucuresti - Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, cod postal 13894, sector 1,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului , ,SISTEM INFORMATIC PENTRU MANAGEMENTUL SITUATIILOR DE CRIZA??.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general il reprezinta contractarea unor servicii de audit calitativ si financiar aferente proiectului ?SISTEM INFORMATIC PENTRU MANAGEMENTUL SITUATIILOR DE CRIZA??
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare =1.654, 4 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform F.11;? prin virament bancar in contul AC UM 0251 Bucuresti RO09 TREZ 7005 005X XX00 0196 deschis la DTCPMB.? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00.In orice situatie din cele enumerate mai sus, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Valoarea de 827, 20lei reprezinta suma care va putea fi retinuta, din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, de catre AC in cazul in care CNSC va respinge o eventuala contestatie pe fond.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Curs de schimb pentru care se determina echivalenta lei/euro este cel comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 10% din valoarea contractului de prestare de servicii (fara TVA).Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform F.19, precum si ale alin. (2) si (3) din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 14 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de prestare de servicii de catre partile contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu F.12A.2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Financiara, ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12B.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu F.12C.5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu F.12E.6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12J.- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Olaru Mircea, Bontic Neculai, Costache Marius, Ilie Ion Madalin, Bulea Ciprian Bogdan, Pop Radulescu Daniel, Nitoi Mihai Gabriel, Cucos Gheorghe Sebastian, Sarandi Mirela, Uleia Lorelei, Dumbar Mariana, Costan Alin, Badea Marius, Iacob Stefan, Beca Ruxandra, Ionescu Catalin, Blajan Adrian.NOTA: 1. Ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. De asemenea mentionam faptul ca subcontractantii au obligatia prezentarii declaratiei privind conflictul de interese.2. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii/asociatii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.3. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile prezentate in cadrul acestui certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei, ? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.NOTA: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate prestarea de servicii care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 din care rezulta cifra de afaceri globala in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.) prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.2. Documente contabile care sa prezinte situatia financiara a ofertantului aferenta anului 2012 din care rezulta cifra de afaceri globala (sunt lasate la latitudinea operatorului economic tipurile de documente ce se vor prezenta pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte) in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.NOTA: Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica., 2. Fisa de informatii generale aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011 si 2012) se va completa in conformitate cu F.20.NOTA: Pentru a fi considerat calificat operatorul economic trebuie sa faca dovada unui nivel minim al mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de minim 165.000, 00 lei (fara TVA).Autoritatea contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica., NOTA.I: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers.respectiva.Op.eco. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma, faptul ca ii va pune la dispozitie resursele financiare invocate.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, F.12B, certif.atest.fiscala, certif.impozite si taxe locale si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara (lista cu principalele prestari de servicii aferente ultimilor 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor) se va completa in conformitate cu F.12D cu anexa.NOTA: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara prin prezentarea unuia sau mai multor contracte/certificate/documente care sa ateste prestarea de servicii similare, realizate in ultimii 3 ani incepand cu data limita a ofertelor, in cadrul carora a desfasurat activitati de audit financiar prin care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de cel putin 82.720, 00 lei.Contractele respective se vor prezenta semnate si stampilate de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se accepta si prezentarea oricaror certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in vederea demonstrarii cerintei atat timp cat acestea cuprind informatii referitoare la beneficiar, valoare, perioada de prestare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 2. Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, impreuna cu anexa (CV in format Europass semnat pe fiecare pagina), se va completa in conformitate cu F.12I cu anexa.NOTA: Ofertantul sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Expert cheie nr. 1 ? Coordonatorul echipei (minim 1 expert);Expert cheie nr. 2 ? Expert auditare financiara (minim 1 expert);Expert cheie nr. 3 ? Expert auditare tehnica (minim 1 expert);, 3. Angajamentul privind resursele umane se va completa in conformitate cu F.12K cu anexa.NOTA: a. Avand in vedere faptul ca activitatile de audit se vor desfasura in domenii diferite, pentru expertii cheie nr. 2 si 3 nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Rolul expertului cheie nr. 1 poate fi indeplinit si de unul din expertii cheie nr. 2 si 3 in conditiile in care acestia indeplinesc conditiile pentru Coordonatorul echipei;b. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate (angajament de participare) in conformitate cu F.12P., Expert cheie nr. 1 ? Coordonatorul echipei;? Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;? Certificare in management de proiect;? Experienta profesionala dovedita prin participarea la minim 1 contract similar celui care face obiectul prezentei documentatii, indiferent de pozitia ocupata;, Expert cheie nr. 2 ? Expert auditare financiara;? Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;? Certificare de atestare a calitatii de auditor financiar eliberata de un organism abilitat national sau international;, Expert cheie nr. 3 ? Expert auditare tehnica;? Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul calculatoare si tehnologia informatiei/ingineria sistemelor/tehnic/economic;? Certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau similar, valabila la data limita de depunere a ofertelor;? Certificare de lead auditor / auditor de terta parte pentru sisteme de management al securitatii informatiei conform ISO 27001 sau similar;? Certificare ITIL Foundation (IT Information Library) sau similar;? Certificat MCSE (Microsoft Certified System Engineer) sau similar;? Participarea pe parcursul profesional in pozitia de Expert audit tehnic in cel putin un contract/proiect care a presupus auditarea tehnica a unui sistem informatic., Continuare experti cheie: Documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate: ? acte doveditoare de la beneficiari / angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul / experienta specialistilor propusi (conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011, se va demonstra participarea intr-un proiect similar, prin prezentarea de acte doveditoare in acest sens);? diplome privind specializarea personalului (studii, pregatire profesionala, calificarea si atestarea profesionala);? operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita, pentru expertii cheie desemnati, autorizatii / certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;? operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita, pentru expertii cheie desemnati, prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-uri., NOTA.II: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, cap.eco-fin., precum si cap.teh./profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cap.eco.-fin. se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.I.Toti operatorii economici din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.2) si cap. III.2.3.a).In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului., Daca este cazul, op.eco. vor prez. o lista cu subcontract., precum si acordurile de subcontract. incheiate cu acestia, F.12G cu anexa.NOTA: 1. Subcontract.declaratitrebuie sa prez..doc privind resursele materiale si umane, care se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in ctr.2. Acordurile de subcontract. depuse in oferta trebuie sa fie in concordanta cu oferta. In cazul ofertant.castig., se vor incheia ctr. de subcontract. cu subcontract. desemnati, care se vor constitui in anexe la ctr. de achiz.pub.3. Este interzisa schimbarea subcontract. desemnati in oferta pe parcursul derularii ctr., cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop.teh. sau prop.fin. initiale (art. 96, alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006).4. In cazul in care pentru indeplinirea ctr. nu este necesara subcontract., op.eco. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul F.12G. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentpentru activitatea de audit financiar.NOTA: In cazul ofertantilor aflati in curs de certificare se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer