Achizitie publica - Servicii de audit aferente proiectului Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000
Detaliu pentru invitatia numarul 329418
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329418/12.06.2012
Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUICod fiscal: 16462898, Adresa: Aleea Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.207.11.01, Fax: 021.207.11.03
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit aferente proiectului Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul proiectului: Obiectivul general al Sistemului Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000 este reprezentat de conservarea mediului natural, prin sprijinirea managementului ariilor protejate, realizarea infrastructurii suport pentru promovarea ariilor naturale protejate si promovarea activitatilor de constientizare ce vizeaza reducerea sau chiar inlaturarea presiunilor antropice asupra speciilor si habitatelor de interes comunitar.Acest proiect se va constitui ca si instrument integrat si accesibil de vehiculare a informatiilor relevante pentru realizarea evaluarii SEA a Planurilor de management si de evaluare adecvata a activitatilor din sit-urile Natura 2000 susceptibile sa aiba un impact asupra speciilor si habitatelor pentru care sit-urile Natura 2000 au fost desemnate.Obiectul contractului de fata il reprezinta auditarea financiara a proiectului, conform prevederilor cuprinse in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 114.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 3.622, 28 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 1.811, 14 lei (1% din valoarea estimata).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul ANPM (CIF 16462898) IBAN RO53 TREZ7002045010101XXX deschis la A.T.C.P.M.B., cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Gabriel ABOS ? Pre?edinte, Marian PROOROCU ? Vicepre?edinte, Gabriel GERU ? director DBFA, John Samad SMARANDA ? Manager de Proiect, Ana Elena PU?CASU - Manager Financiar (proiect), precum si ceilalti membri ai echipei de proiect, respectiv: Ciprian Constantin GHIOC ? Asistent de Proiect, Cristian ALEXE - Responsabil Juridic, Elena GIUREA - Expert tehnic Biodiversitate, Lorand KOROM ? Expert IT ? Consilier Personal, Stefan MOCANU ? Expert IT ? Consilier Superior.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.- Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea ofertantului in Registrul auditorilor financiari activi.Nota: a. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 360.000 lei.Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa ec.-fin.Nota: Pt. op. ec. nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit op. ec., atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb. rom., Cerinta nr. 2Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta va avea (la momentul semnarii contractului sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii (cum ar fi o linie de credit sau alte mijloace de financiare confirmate de banci) de cel putin 90.557 lei (nouazeci mii cincisute cincizeci si sapte), suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni (adica cca. ½ din durata de executie a contractului) de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare., Continuare cerinta nr. 2Nota: In conformitate cu strategia autoritatii contractante se intentioneaza lansarea ordinului de incepere a prestatiilor in anul curent in cel mai scurt timp posibil dupa atribuirea contractului. In consecinta si avand in vedere faptul ca data finalizarii procedurii de atribuire se afla in afara controlului rezonabil al autoritatii contractante, se recomanda operatorilor economici sa isi fundamenteze strategia de ofertare pornind de la prezumtia ca necesarul real de cash ? flow pe parcursul executiei contractului poate fi mai mare decat suma indicata mai sus cu destinatia exclusiva de indeplinire a viitorului contract.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor ctr. similare, servicii de nat. celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare cumulata de cel pu?in 181.114 lei, constand in cel pu?in urmatoarele: - servicii de audit/evaluare de conformitate (auditare financiar ? contabila/auditare legala, conform normelor CAFR, respectiv a standardului ISRS 4400);
- servicii de evaluare/consultanta privind verificarea documentatiilor de atribuire a contractelor de achizitie ?i a documentelor procedurale intocmite pe parcursul aplicarii procedurilor de atribuire din punctul de vedere al conformitatii acestora cu prevederile legale in vigoare privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Se solicita: a. Ctr. sau dupa caz, principalele parti din ctr. prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu respectarea indica?iilor din nota de mai jos);, Continuare cerinta nr. 1b. Pentru indeplinirea cerintei privind niv. valoric min. al exp sim. se accepta: - fie prezentarea unui singur ctr. (care sa acopere prin obiect toate toate componentele principale ale ctr. ce urmeaza, respectiv serv./activit. mentionate);
- fie prezentarea unui numar de max.3 ctr. distincte (dintre care cel putin cate un ctr. care sa acopere prin obiect, in mod separat, fiecare componenta princip.a ctr. ce urmeaza sa fie atrib., respectiv fiecare tip de serv./activit. mentionat(a));
- sau orice alta combinatie a obiectelor ctr. prez. pentru dovedirea exp. similare (dintre care fiecare ctr.prezentat sa acopere prin obiect cel putin 1 din componentele princip. ale ctr. ce urmeaza sa fie atrib., respectiv cel pu?in 1 tip de serviciu/activit. dintre cele men?ionate), in limita nr. max.de 3 ctr.acceptate ?i cuconditia ca acestea sa acopere in mod global prin obiectul lor toate serv./activit. solicitate., Continuare cerinta nr.1c. O recomandare (datata, semnata, parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 pentru fiecare tip de contract/activitate sau serviciu care face obiectul experientei similare., Cerin?a nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru executia contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - cel putin 1 autovehicul prin intermediul caruia se va asigura logistica necesara deplasarilor echipei de experti la sediul autoritatii contractante in vederea realizarii misiunilor de audit;
- cel putin cate 1 calculator tip laptop pentru fiecare expert cheie din cadrul echipei;
- facilitate/facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor.Se solicita: - Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic dispune de utilajele/echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului (a se vedea nota din cadrul modului de indeplinire a cerintei nr. 2)., Cerinta nr. 3Ofertantul tr. sa faca dovada ca dispune de cel putin de urm. pers. de specialit. necesar pt. indepl. ctr.: 1. Expert cheie nr. 1 - Manager de proiect coordonator de echipa/team leader (cel pu?in 1 expert)2. Expert cheie nr. 2 - Auditor financiar (cel pu?in 2 experti)3. Expert cheie nr. 3 - Expert contabil si fiscal (cel pu?in 1 expert)4. Expert cheie nr. 4 - Expert achizitii publice (cel pu?in 1 expert)5. Expert cheie nr. 5 ? Expert tehnic IT&C (cel pu?in 1 expert)6. Expert cheie nr. 6 - Consilier juridic/avocat (cel pu?in 1 expert)Se solicita: a. Doc. suport din care sa rez. faptul ca, dpdv al experientei si compet. prof. ale perso. de specialit. propus in cadrul echipei de pr., se poate asig. indepli. la un niv. coresp. a ctr. care urm. sa fie atrib., potrivit specif. prev. in CS.Decl. de disponib. (Formularul nr. 7) se va prez. semnata de titular, in cazul in care se propun pers care nu sunt angaj. ai ofert., pt fiecare astfel de specialist, Continuare cerin?a nr.3b. In sensul preved.lit.a), ofert.vor prezenta doc.suport din care sa rezulte indepl.cerin?.solicitate, astfel: - cartile de munca sau, dupa caz, ctr. individ.de munca ale perso. si/sau ctr.de prest.serv.incheiate intre ofert.si perso. respective(care sa asig.trasabilit.includerii in oferta a respectiv.specialist) si/sau alte doc.de natura recomand./declarat. de la beneficiari si angajatori, din care rez.indepl. cerint.priv.profilul/exper.specialist.prop.;
- dipl. priv. specializ. perso.(stud., pregat. profes., calific. si atest. profes.);
- autoriz./certif.de atest.profes.si legitimat.aflate in term.de valab.la data dep.ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expert.incheiata in forma autent.priv.exper./certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp.certif., a deciz.de numire pt.poz.respectiva si copia doc.de specializ.in baza careia s-a realiz.numirea., Continuare cerin?a nr. 3Profilul expertului cheie nr. 1 - Manager de proiect/coordonator de echipa/team leader: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil realist, cum ar fi: economic / juridic / tehnic / stiinte politice si / sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: , Continuare cerin?a nr. 3- Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919 sau echivalent);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiectcare sa fi implicat prestarea cel pu?in a unuia dintre tipurile de servicii solicitate in cadrul cerintei nr. 1 (privind experienta similara)., Continuare cerin?a nr. 3Profilul expertului cheie nr. 2 - Auditor financiar: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil economic finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea calitatii de auditor membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania ? CAFR si/sau al unor organisme internationale echivalente. Se va prezenta carnetul de membru al CAFR sau echivalent, vizat cu mentiunea ?Activ? cel pu?in pentru anul in curs);Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect proiect de natura contractului care urmeaza sa fie atribuit (in cadrul caruia a ocupat pozitia de auditor/expert financiar sau o alta pozitie similara)., Continuare cerin?a nr.3Profilul expertului cheie nr.3-Expert contabil si fiscal: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii sup.de lunga durata de profil ecn. finaliz.prin diploma de licenta sau echiv.;
- Pregatire profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea calit.de expert contabil membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania-CECCAR si/sau al unor organisme internat.echiv. Se va prezenta carnetul de membru al CAFR sau echivalent, vizat cu mentiunea ?Activ? cel pu?in pentru anul in curs) si consultanta fiscala (dovedita prin detinerea calit.de consult.fiscal membru al Camerei Expertilor Fiscali din Romania-CCFR si/sau a unor organisme internat echiv.);, Continuare cerin?a nr. 3- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect proiect de natura contractului care urmeaza sa fie atribuit (in cadrul caruia a ocupat pozitia de contabil/expert contabil/consultant fiscal sau o alta pozitie similara)., Continuare cerin?a nr. 3Profilul expertului cheie nr. 4 - Expert achizi?ii publice: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil realist, cum ar fi: economic / juridic / tehnic / stiinte politice si / sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: , Continuare cerin?a nr. 3- Detinerea de competente relevante privind domeniul achizi?iilor publice (dovedite prin certif. recunoscute cel putin la nivel nat. cum ar fi "Expert achizitii publice" - cod C.O.R. 241940 sau echiv);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiectcare sa fi implicat activitati de evaluare/consultanta privind verificarea documentatiilor de atribuire a contractelor de achizitie ?i a documentelor procedurale intocmite pe parcursul aplicarii procedurilor de atribuire din punctul de vedere al conformitatii acestora cu prevederile legale in vigoare privind atribuirea contractelor de achizitie publica., Continuare cerin?a nr. 3Profilul expertului cheie nr. 5 ? Expert tehnic IT&C: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil realist, cum ar fi: tehnic (IT&C) / cibernetica, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - De?inerea de competen?e relevante privind gestionareaproiectelor (dovedite prin diplome/certificate);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar care sa fi presupus cel putin desfa?urarea deactivita?i de auditare legate de un sistem informatic/elaborare - stabilire criterii de securitate si implementare politici de securitate si/sau detinerea pe parcursul profesional a cel pu?in unei pozi?ii din cadrul careia sa fi desfasurat acest tip de activita?i., Continuare cerin?a nr. 3Profilul expertului cheie nr. 6 ? consilier juridic/avocat: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil juridic finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: , Continuare cerin?a nr. 3- Detinerea calita?ii de consilier jurdic membru al unei Asocia?ii Profesionale a Consilierilor Juridici afiliata la Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania si/sau a unor organisme internatinale echivalente sau detinerea calita?ii de avocat, inscris intr-unul din Barourile Uniunii Avocatilor din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente;
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect/program similar (in cadrul caruia a ocupat pozitia de consilier juridic/avocat sau o alta pozitie similara) si/sau prin asimilarea calitatii de consilier juridic superior din sistemul public (conform Legii nr. 188/1999, cu modificarile si completarile ulterioare) avand responsabilita?i in ceeace prive?te implementarea unor astfel de proiecte/programe., Cerin?a nr. 4Informatii privindsubcontractan?iiNota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activita?i de contabilitate si audit financiar, consultan?a in domeniul fiscal ?i/sau activita?i de consultan?a pentru afaceri ?i management prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii potrivit condi?iilor de certificare a sistemului de management al calita?ii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul(P(n) = max. 70 pct.)se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=(Pretmin /Pret(n))x70 pct. Legenda (valabila pt.toti factorii utilizati) Pret(min)/MA(max)?cel mai mic pre? ofertat in cadrul procedurii, iar in cazul celuilalt factor de evaluare reprezinta cea mai mare valoare contabilizta in cadrul procedurii Pre?(n)/MA(n)?pretul ofertei ptentru care se calculeaza P(n), iar in cazul celuilalt factor de evaluare reprezinta valoarea ofertata aferenta factorului pentru care se calculeaza P(n)
Numarul de misiuni de audit ofertate in mod suplimentar fata de cerintele caietului de sarcini (MA)
30
Descriere: Punctajul(P(n) = max. 30 pct.)se acorda astfel: a) Pt. cel mai mare MA ofertat se acorda punctajul max; b) Pt. celelalte MA, punctajul se acorda propor?ional, astfel: P(n) =[(MA(n)?MAmin.acceptat)/(MAmax.?MAmin.acceptat)]x30 pct. Nota: MAmin.accept.=2. Pt. ofertele care prevad MAmin.accept se acorda 0 pct. Ofertele care propun un MA mai mic decat minimul acceptat vor fi respinse din cadrul procedurii. i. MA se constituie ca angajament ferm al ofertantului privind auditarea/evaluarea activit./docum. desfa?urate/realizate in cadrul proiectului. MA ofertat va lua in considerare si eventualele durate necesare pentru superviz.procesului de refacere totala si/sau par?iala a unor documente financiar-contabile, conform recomand.auditorului/expertului contabil si fiscal. MA va fi insotit de un grafic de exec., respectiv de o descriere detalita a serviciilor dpdv al activita?ilor desfa?urate, corelate cu resursele materiale, echipamentele si personalul inclus in oferta
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 15:13