Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE AUDIT al proiectului ?MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL TECHIRGHIOL, JUD.CONSTANTA? SMIS 33202


Detaliu pentru invitatia numarul 346562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS TECHIRGHIOL
Numar invitatie: 346562/13.05.2013
Denumire contract: SERVICII DE AUDIT alproiectului ?MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL TECHIRGHIOL, JUD.CONSTANTA? SMIS 33202
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300540, Adresa: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Telefon: 0241-735622, Fax: 0241-735314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, cod postal: 906100, telefon: +40 241735622, fax: +40 241735314, persoana de contact: ALINA STOIANOF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, sala de sedinte a Consiliului Local, etaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE AUDIT alproiectului ?MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL TECHIRGHIOL, JUD.CONSTANTA? SMIS 33202
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de audit al proiectului ?Modernizare strazi in orasul Techirghiol, jud.Constanta? constand in : auditarea modului de cheltuire a fondurilor publice alocate implementarii proiectului.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 271.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 1, 825.43 RON, va fi valabila cel putin120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alineat (1) HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv printr-un instrument de garantareemis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar ( OPin contul RO28TREZ2365006XXX001024, cod fiscal 4300540, deschis la Trezoreria Eforie pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta).Optional, Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.1. Ofertantul va face dovada constituirii garantiei de participare prin prezentarea documentului in original, cel tarziula data deschiderii ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Documentul reprezentand garantie de participare la procedura trebuie sa prevada clauza potrivit careia in cazul depunerii unei contestatii, in situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea va retine contestatorului suma de 912.71 lei, calculata potrivit art.278 indice 1 lit.a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 din HG 925/2006, alin.(1)- (3), respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 2-Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, daca este cazul.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 3 - Model acord asociere) in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sau solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documente si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta fiannciar si/sau tehnic/ profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr. 1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) precum si neincardarea in situatiile prevazute de art. 69.1 din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/ formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/ documentele solicitate, emise de autoritati competente, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69.1, 180 si la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/ tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Incadrarea subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ ofertantului asociat/ tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute deart. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare ? Formular 5.1Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertanti/ asociati/terti sustinatori.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevavazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Formular 5.22) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/ asociati.Tertii sustinatori vor depune Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1) si d)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/ reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va completa Formularul 7 . Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica in cauza sunt: Primar ? Stan Viorel Adrian; viceprimar - Slincu Adriana; secretar - Parosanu Niculina; consilier juridic - Chirea Lenuta; inspector financiar economic- Valeanu Viorel, inspector financiar economic - Neacsu Ion, referent achizitii publice ? Stoianof Alina, arhitect sef - Jifcu Marius Dorel, inspector urbanism ? Neacsu Sebastian Dan; inspector achizitii publice - Cojocaru Elena, inspector relatii cu publicul - Luzinschi Stefania Romica, Consiliul local - Abdula Edvin, Abdula Ersan, Andrei Razvan Alberto, Babanica Doina Marinela, Bogoi Dan, Constandin Florea, Constandin Iulian, Fenin Semat, Ismail Temugin, Mitrenga Anastasia, Picoiu Adrian Teodor, Pucichi Danut, Saileanu Marius, Soceanu Iulian ConstantinNota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintelor prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un document care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care se constata ca operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie simpla sau copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru persoanele juridice/fizice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu a intrat in faliment.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Cerinta nr. 3Pentru persoanele juridice/fizice autorizate romane: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Pentru persoanele juridice/fizice autorizate straine: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar care trebuie sa fie recunoscuta/agreata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (membrii asocierii impreuna) ori a tertului sustinator pe cel mult ultimii trei ani incheiati, fara anul in curs (2010, 2011, 2012).Se vor prezenta: - Formular 8: Informatii generale - informatii privind cifra medie de afaceri globala pentru cel mult ultimii trei ani (original).- orice documente care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, la alegerea operatorului economic (copie conform cu originalul).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm (Formularul 13) al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Pentru a fi considerat calificat, ofertantul sau membrii asocierii de operatori economici impreuna, trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertei, a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/ asociat/ subcontractant, unul sau mai multe contracte constand in servicii similare obiectului contractului in valoare de minim 90, 000.00 lei, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita: -Formular 9 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii trei ani;
-Formularul 10 - Experienta similara ? detaliere contract din Formularul 9;
-minim un document suport privind serviciile similare duse la bun sfarsit: sectiuni relevante din contracte partial sau integral finalizate/ procesele verbale de receptie fara obiectiuni, privind finalizarea partiala sau integrala a serviciului/ scrisori de recomandare din partea beneficiarilor, care vor contine obligatoriu: denumire beneficiar servicii, tipul serviciilor, perioada de prestare, valoarea serviciilor.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In situatia depunerii unei oferte sustinuta de un tert, experientasimilara va fi indeplinita in totalitate de tertul sustinator., Cerinta 2Ofertantul (membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de personal calificat in vederea indeplinirii eficiente a tuturor activitatilor solicitate in cadrul contractului, ca in final sa atinga obiectivele generale si specifice ale acestuia.Pentru membrii echipei propuse pentru realizarea serviciilor, ofertantul va prezenta: -Formularul 11 ? Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului de servicii, Cerinta 3Personal minim solicitat: un auditor financiarautorizat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inscris in Registrul Auditorilor Financiari din Romania;Se va depune pentru persoanele nominalizate ca auditori in Formularul 11: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania ? copie conform cu originalul;
- Carnetul de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? valabila la datalimita de depunere a ofertelor ? copie conform cu originalul;
- copie simpla Contract individual de munca/contract de colaborare- in original Angajament sau acord de participare ? Formularul 12(pentrupersonalul care nu este angajatul ofertantului);Lista personalului nu este limitativa. Ofertantul poate propune suplimentar personal administrativ si de suport pentru a sprijini activitatile echipei, in cazul in care considera ca are nevoie in vederea unei bune implementari a contractului de servicii de audit., Informatii privind subcontractarea: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit sunt luate in considerare, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Subcontractantul declarat va depune declaratia privind evitarea conflictului de interese - Formularul 7, semnata si stampilata de reprezentantul legal al acestuia.Se va completa: - Formularul 4-Declaratie privind lista subcontractantilor, daca este cazul (original).- Acord de subcontractare. Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale subcontractantilor, asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare.Nota: In cadrul aceleiasi oferte/proceduri un operator economic poate indeplini in acelasi timp calitatea de subcontractant cat si pe cea de tert sustinator, prin prezentarea de documente edificatoare in acest sens., Optional: Capacitatea profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei (Formularul 14) incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale invocate (Anexa la formularul 14).In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de acesta trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare ? experienta similara, angajamentul ferm prezentat de candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In orice situatie sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer