Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1


Detaliu pentru invitatia numarul 319601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 319601/17.01.2012
Denumire contract: Servicii de audit ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare nr. 16, Pascani, jud. Iasi, Romania, cod postal: 705200 - Registratura telefon: +40 232762300/+40 232718250, fax: 40 232766259/+40 232718250, persoana de contact: Simon Cristina sau Pascu Laura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare nr.16, Primaria municipiului Pascani, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana finantat prin POR Axa 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit ale proiectelor Planului Integrat de Dezvoltare Urbana- Reabilitare infrastructura strazi si pietonal- Reabilitare, modernizare si dotare cu echipamente specifice a centrului social- Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii- Amenajare parc
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL 1: Servicii de audit alproiectului ?REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI? ?3400 lei, valabila 120 zile de la data stabilita pentru primirea ofertelorLOTUL 2: Servicii de audit alproiectului ?REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE CU ECHIPAMENTE SPECIFICE A CENTRULUI SOCIAL (CENTRU DE PLASAMENT) IN MUNICIPIUL PASCANI? ?800 lei, valabila 120 zile de la data stabilita pentru primirea ofertelorLOTUL 3: Servicii de audit alproiectului ?CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE A MUNICIPIULUI PASCANI, PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SPECIFICE SI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE? ?700 lei, valabila 120 zile de la data stabilita pentru primirea ofertelorLOTUL 4: Servicii de audit alproiectului ?AMENAJARE PARC IN MUNICIPIUL PASCANI??600 lei, valabila 120 zile de la data stabilita pentru primirea ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 dinOUGnr. 34 / 2006)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUGnr. 34 / 2006-Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat-Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidati ofertanti asociati /subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1din OUG 34/20061.Dr. Craciunescu Grigore - Primar2.Ing. Nichifor Dorin - Administrator public3.Ec. Angelica Labontu - Sef serviciu Buget Financiar Contabilitate4.Cons. Jr.Mircea Zuzan - Secretar municipiu5.Ing. Iulian Pertu - Inginer Gospodarie Comunala6.Ing.Simon Cristina - Consilier Achizitii publice7.Ing. Pascu Laura- Consilier Achizitii publice8.Jr. Cojocaru Ionut Lucian - Consilier juridic9.Ing. Mirela Pavel - Consilier Programe Europene10.Ing. Magdalena Andrei - Consilier Programe Europene11.Jr. Nadia Scortanu - Inspector12.Ec. Mihaela Bunduc - Consilier Resurse Umane13.Ing. Nechita Dumitru - Consilier Tehnic Investitii14.AcsinteDiana - Consilier local15.AfloroaeiDionisie - Consilier local16.AlexaBogdan - Consilier local17.Anton Vasile - Consilier local18.ApostolCarmen - Consilier local19.Centea Liliana - Consilier local20.CostinClaudia - Consilier local21.Dumea Eduard - Consilier local22.Enea Neculai - Consilier local23.HaldanVasile - Consilier local24.Ionita Ioan - Consilier local25.IordachioaiaCristinel - Consilier local26.LunguCristina - Consilier local27.NedelcuCabriela - Consilier local28.Pantazi Dumitru- Consilier local29.PlescaVasile - Consilier local30.Rusu Leonard - Consilier local31.TomaViorel - Consilier local32.VicovanuMihai - Consilier local Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulDomeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniSe vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008 :1 Euro = 3, 6827 lei2009 :1 Euro = 4, 2373 lei2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, Bilant contabil pentru anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari;, Minim1(unu) - maxim 3 (trei) contract(e) de servicii de aceeasi natura si complexitate, efectuat(e) in ultimii 3 ani, Pagini din contract(e), care probeaza informatiile din formularul H, inclusiv pagina cu semnaturi si stampile;, Documente constatatoarefinale sau o recomandare pentru serviciile de auditprestate., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Pentru fiecare expertpropus se vor prezenta: a) Curriculum vitae;b) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;c) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul respectiv;d) Diplome de studii sicertificate profesionale obtinute si mentionate in CV;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2012 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer