Achizitie publica - Servicii de audit de securitate
Detaliu pentru invitatia numarul 331585
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331585/11.07.2012
Denumire contract: Servicii de audit de securitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +04 0213156911, fax: +04 0213156911, persoana de contact: Laurentiu Andrei, [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit de securitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit de securitate pentru aplicatia E-Educatie.
II.1.6) CPV: 72810000-1 - Servicii de audit informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 600 lei.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Documentul de constituire se prezinta in original, pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(cf.art 85 lit.b din HG 925/2006).Trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, cf.prevederilor art.87 alin 1 din HG 925/2006 si art.2781 din OUG 34/2006.-garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare in original va fi fie depusa impreuna cu oferta, sau cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM, atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile.In acest sens, ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.In cazul unei asocieri, sunt considerati ofertanti tip IMM, acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea IMM.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabiliate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, oferta sa va fi respinsa ca fiind neconforma.Ofertele neinsotite de Garantia de participare vor fi respinse de Autoritatea Contractanta.Autoritatea contractanta nu permite depunerea unei sume in numerar la casieria unitatii.
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -cel putin o persoana cu minim 2 ani experienta in domeniul solutiilor de back-up sau disaster-recovery;Cerinta nr.2Aviz de securitate industriala(in conformitate cu prev.O.M.A.I nr.74/2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secrete de serviciu in domeniul activitatii contractuale desfasurate in MAI), Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Valoarea cumulata a contractelor prezentate decatre operatorul economic, ca dovada a experientei sale similare trebuie sa fie de cel putin 60.000 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune in prezent de personal calificat si cu exeperienta in domeniile specifice acestui contract.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa formata din: a)Coordonator audit de securitate- Studii superioare cu diploma de licenta in domeniulIT&C;
- Minim 4 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C;
- Minim 2 ani de experienta specifica in domeniul securitatii informatiei/auditului de securitate;
- Certificare de auditor/impementator al sistemelor de management pentru securitatea informatiei potrivit standardului ISO 27001sau echivalent ;
- Certificare CISA(Certified Information Systems Auditor) sau echivalent;Coordonatorul nu poate indeplini si calitatea de expert., b)Minimum 3 experti audit de securitate care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: -studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C;
-cel putin 4 ani experienta profesionala in domeniul IT &C;
- minim 2 ani de experienta specifica in auditarea securitatii informatiei/auditului de securitate;
-certificare CISA (Certified Information Systems Auditor) sau echivalenta;
-cel putin o persoana cu minim 2 ani de experienta in domeniul auditarii securitatii sistemelor de gestiune a bazelor de date;
- cel putin o persoana cu minim 2 ani experienta in domeniul auditarii securitatii sistemelor de operare tip server si a aplicatiilor informatice;
- cel putin o persoana cu minim 2 ani de experienta in domeniul securitatii retelelor de calculatoare (comunicatiilor de date, in infrastructuri complexe)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, sectiunea Documentatie de atribuire.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 11:48