Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit energetic pentru imobilele situate in municipiul Zalau, str. Simion Barnutiu nr.67, str. Dumbrava nr.58 si 60 si str. Salcamilor nr.1


Detaliu pentru invitatia numarul 340537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SALAJ
Numar invitatie: 340537/05.12.2012
Denumire contract: Servicii de audit energetic pentru imobilele situate in municipiul Zalau, str. Simion Barnutiu nr.67, str. Dumbrava nr.58 si 60 si str. Salcamilor nr.1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SALAJCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: +40 0260614120, Fax: +40 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Salaj, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 260614120, fax: +40 260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Salaj, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 260614120, fax: +40 260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit energetic pentru imobilele situate in municipiul Zalau, str. Simion Barnutiu nr.67, str. Dumbrava nr.58 si 60 si str. Salcamilor nr.1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit energetic pentru imobilele situate in municipiul Zalau, str. Simion Barnutiu nr.67, str. Dumbrava nr.58 si 60 si str. Salcamilor nr.1, jud.Salaj.
II.1.6) CPV: 71314310-8 - Servicii de inginerie termica pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 3567 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contulnr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau?instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul sipentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se vaexecuta: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la primacerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. de participare se va prezenta laRegistratura AC, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantiia caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif sicompl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia sumacalculata conform prev. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, sumainitiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular.Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180.Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta doc. privind neincadrarii in prev. art. 181, lit.a), c^1) si d).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor seva face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Seva completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 de catre ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul) In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, director executiv- Directia economica - Mesesan Viorica, director executiv? Directia tehnica ? Ghiurco Mircea, director executiv- Crihan Catita - Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala, sef birou - Biroulachizitii publice Vultur Maria, sef serviciu - serviciul patrimoniul public si privat al judetului- Pop Mircea, consilier- Directia managementul proiectelor si dezvoltare regionala- Lemeni Laura, consilier- Biroul achizitii publice Tioran Ionela-Irina, consilier- Biroul achizitii publice - Rob Mariana, inspector de specialitate - Biroul proiectare - Pop Nicolae - in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj.Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian- Danut, Crisan Mihai ? Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ? Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo; Stefan-Carol, Szilagyi Ro;bert-Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifreide afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3ani de minim 356740 lei. In cazul in care la o procedura de achizitie publicaparticipa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerintaprivind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinitaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul incare oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) vaprezenta formularul.Operatorul economic poate beneficia de prevederile art.186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioare privind angajamentul ferm .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2 -Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. Personal minim obligatoriu: auditor energetic atestat de catre MDRT Bucuresti, grad I constructii si instalatii(AEci). Documente doveditoare pentru personalul minim obligatoriu: - CV format european, cu inf. actualizate, datat si semnat- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / angajament sauacord de participare, diploma de studii, -certificat de atestare ca auditor energetic eliberat de catre MRDT Bucuresti, ca auditor grad I constructii si instalatii(AEci), valabil la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta 3- Lista cuprinzand subcontractantii ? ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti(daca este cazul). Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inainteasemnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a serviciilor ce se vor presta de catre acestia, in exprimare fizica si valorica. Formular 12 G. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptulautoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.(daca este cazul), Cerinta 4 - Acordul de asociere semnat de fiecare asociat - in cazul in care se depune o oferta in asociere se va preciza cine este lider al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor prestate de fiecare asociat(daca este cazul). Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin carese obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, asocierea, va prezenta Autoritatii Contractante acordul de asociere in forma legalizata, inainte de data semnarii contractului(dac esta cazul)., Cerinta 5 - Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati ., Cerinta 6 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contractde servicii de aceeasi natura si complexitate.Prestarea serviciilor similare va fi confirmata prin prezentarea unor certificate/documente emisa sau contrasemnate de o autoritate ori de carte clientul privat beneficiar, cum ar fi contracte(copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor) / proces verbal de receptie / recomandari etc din care sa rezulte prestarea se servicii similare.In cazul unei asocieri(daca etse cazul): - daca se prezinta un contract, cerinta va fi indeplinita de catre unul din membrii asocierii, - in cazul prezentarii mai multor contracte cerinta se va indeplini in mod cumulativ de carte membrii asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer