Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit extern pentru verificarea cheltuielilor declarate Comisiei Europene in anul 2012 aferente proiectelor implementate in Bulgaria prin Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013.


Detaliu pentru invitatia numarul 347632
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 347632/28.05.2013
Denumire contract: Servicii de audit extern pentru verificarea cheltuielilor declarate Comisiei Europene in anul 2012 aferente proiectelor implementate in Bulgaria prin Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 212641688, fax: +40 212641350, persoana de contact: DIAPP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Curtea de Conturi a Romaniei, STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 212641688, fax: +40 212641350, persoana de contact: DIAPP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit extern pentru verificarea cheltuielilor declarate Comisiei Europene in anul 2012 aferente proiectelor implementate in Bulgaria prin Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita incheierea unui contract de servicii pentru a oferi Curtii de Conturi a Romaniei ? Autoritatea de Audit activitati de executare a misiunilor de verificare la partenerii bulgari ai Programului de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013. Acest contract ar trebui sa permita Curtii de Conturi a Romaniei ? Autoritatea de Audit sa isi indeplineasce atributiile legale in ceea ce priveste Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013. Pentru sarcinile de audit, Curtea de Conturi a Romaniei ? Autoritatea de Audit solicita servicii de verificare la fata locului a sumelor eligibile declarate Comisiei Europene in anul 2012 pentru proiectele implementate in Bulgaria prin Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013. Auditorul Extern va audita cererile de control de prim nivel/declaratiile de cheltuieli ale partenerii bulgari ai Programului de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, furnizand rapoarte independente in limba engleza privind verificarile realizate.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 486, 123 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.860 lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin virament bancar / instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR cu 5 zile inaite de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Anexa 4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Anexa 4 )Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (Completare Anexa 4 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspunderePentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: George Pufan ? reprezentant legal, Secretar General al Curtii de Conturi a RomanieiMonica Mitroi ? Director economicAurelia Pascaru ? Director DIAPPDragos Nanis ? Consilier juridicValentina Hubati ? Consilier DIAPPAntonio-Mihai Ciobanu ? Sef serviciu CCR-A AuditValentina Lazar ? Consilier DIAPPEugen Dumitru ? Consilier DIAPPMihaela Simion ? Consilier DIAPP Nu este cazul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertan?ii trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani(2010, 2011 ?i 2012), este cel putin egala cu 486.123 lei. In cazul unei asocieri, acest prag va fi verificat la nivelul asocierii.1. Bilan?urile sau extrase din bilan?urile pentru ultimii 3 ani(2010, 2011 ?i 2012).2. O declara?ie privind cifra de afaceri totala si cifra de afaceri pentru servicii relevante pentru ultimii 3 ani (2010, 2011 ?i 2012).3. "Bilan?ul simplificat" ?i "contul de profit ?i pierdere simplificat", completate pentru ultimii 3 ani (2010, 2011 ?i 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul tb sa indep urm cerinte min: 1) calif ?i expnec echipei de implem: A. Categ 1 ? Auditor pentru functia de , ,auditor partener?. Min un exp cu studii sup univ ?i care ?i-au asumat respin dom auditului fin (se vor prez CV-uri, copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza). Tb sa aiba min 5 ani expprofin dom studiilor sup abs si min 3 ani exp in auditul fin. Tb sa aiba un niv de cun al lb eng de min C1 (se vor prez copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza).B. Categ 2 ? Auditor pentru functia de ?Auditor manager?. Min un expert cu studii sup univ si care a participat pe orice pozitie intr-un proiect cu ob similar sau intr-un proiect cu orice obiect in calitate de auditor manager (se vor prez CV-uri, copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza). Tb sa aiba min 4 ani exp prof in dom studiilor sup abs. Tb sa aiba un niv de cun al lb eng de min C1 (se vor prez copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza).C. Categ 3 ? Auditor pentru functia de ?Auditor senior?. Min 5 experti cu studii super univ ?i care ?i-au asumat respoin dom auditului fin (se vor prez CV-uri, copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza). Tb sa aiba min 3 ani exp in auditul fin. Tb sa aiba un niv de cun al lb eng sau bulgare de min B1 (se vor prez copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza). Min doi dintre experti sa fi urmat programe de preg prof in dom leg achiz publice din Bulgaria (se vor prez doc suport din care sa rez abs cursurilor de form prof, insotite de trad autoriz).D. Categ 4 ?Auditor pentru functia de ?Auditor asistent?. Min 5 experti care ?i-au asumat resp in dom auditului fin (se vor prez CV-uri, copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza). Tb sa aiba min 3 ani exp in auditul fin. Tb sa aiba un niv de cun al lb eng sau bulgare de min B1 (se vor prez copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza). Min trei dintre experti sa fi urmat programe de preg prof in dom leg achiz publice din Bulgaria (se vor prez copii diplome/ certificate/atestari/etc, cu mentiunea ca pt. ofertantii straini se solicita si traducerea autorizata a doc in cauza).Ofertantul tb sa se ang sa asig inloc auditorilor ori de cate ori este nec ?i ?i sa le furniz acestora tot sprijinul nec. Ofertantul tb sa furniz CV-ul fiecarui membru al echipei de implem, in lb romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer