Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit fianciar pe durata implementarii proiectului Developing a regional distinctive socio-economic identity in cross-border area Olt-Pleven, cod MIS ETC 200


Detaliu pentru invitatia numarul 345058
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN OLT
Numar invitatie: 345058/10.04.2013
Denumire contract: Servicii de audit fianciar pe durata implementarii proiectului Developing a regional distinctive socio-economic identity in cross-border area Olt-Pleven, cod MIS ETC 200
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249431080, fax: +40 249431122, persoana de contact: Oanca Gerard Ovidiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Olt, b-dul. A.I.Cuza, nr.14, Slatina, jud.Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit fianciar pe durata implementarii proiectului Developing a regional distinctive socio-economic identity in cross-border area Olt-Pleven, cod MIS ETC 200
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit fianciar pe durata implementarii proiectului - Developing a regional distinctive socio-economic identity in cross-border area Olt-Pleven, cod MIS ETC 200
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 587 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1594lei- Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data stabilita pentru depunerea ofertelorGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin: - depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.sau depunenere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar. Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706IMM beneficiaza de reduceri cu 50%din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de participare.Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: ?Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 INDICE 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste 885lei.In cazul in care ofertantii depun garantia intr-o alta moneda, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.- Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiGarantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau retineri succesive .Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.2. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitc1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in copul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieDeclaratii privind calitatea de participantFormularul 4.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceSe vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDin aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa si prezenta Formularul nr. 2Aconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Se va prezenta Formularul 69 ? anexatPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul STANESCUVicepresedinte ? Marius OPRESCUVicepresedinte ? Ioan CIUGULEADirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni - Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Dumitrascu Dumitru, Codan Catalin Danut, Gheorghe Ionel Cristian, Idoras Petre, Ionica Marin, Mirea Siminica, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Nicolae Florea, Nitu Lucian, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Rotea Catalin Stefan, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Vitan Nicolae, Badescu Ion, Catana Ilie Marian, Galan Valeria, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Mitroi Florea Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte: - obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Nota: a)Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c)Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata.Certificate inregistrare persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizatain limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei este obligat sa prezinte acest certificat.Nota Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizataa acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschideriiofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012 ) deminim 170.000 leiNota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.(www.bnr.ro)AnCurs mediuLeu-Euro20124.455920114, 237920104, 2099b. Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani continandvalori , perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul A15)Ofertantul a prestat, in ultimii 3 ani servicii audit financiarin valoare de minim 80.000 lei, fara TVA. -prezentareadocumente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 80.000lei, fara TVA, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Daca ofertantul beneficiaza de sus?inere conform art.186 ?i 190 din OUG 34/2006 cerinta minima se va considera indeplinita prin sustinere.Nota: i. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subcontractare.ii. Se vor prezenta copii ale informatiilor din contractB. Informatii referitoare la personal: B.1. Documente : - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul A14).- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii- Angajamentul ofertantului precum ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei (Formular nr.2);
- Lista personalului calificat (experti cheie) propus pentru indeplinirea contractuluiPersonalul trebuie sa indeplineasca conditiile: auditor financiar autorizat ? cerinte: diploma de studii superioare in stiinte economice, cu certificat de atestare a calitatii de auditorde la CAFR valabila la data ofertarii ? copie certificata ; inscris in Registrul auditorilor financiari din Romania cu carnet de membru cu mentiunea ACTIV pentru anul 2013- copie.Pentru autorizarea CAFRindeplinirea cerintei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.Pentru fiecare expert propus din partea ofertantului se vor depune: - certificat de atestare a calitatii de auditorde la CAFR valabila la data ofertarii ? copie certificata, carnetul de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) vizat pe anul 2012 (cu mentiunea ACTIV pentru 2013) ?copie- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;Lipsa acestor documente va determina comisia de evaluare sa nu ia in considerare informatiile din CV- Declaratii de disponibilitate (Formular nr.1);
- CV ?uri ale personalului de conducere si ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului ( experti cheie), Informatii privindsubcontractantiiNota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantii care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asociatiiPrezentare: - Formular (Anexa 44) - ?Acord de asociere?Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.NOTA: In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, scop in care aceasta va completa declaratia de eligibilitate, respectiv Formularul nr. 4.1.1. A.Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 /(2000), in copie conform cu originalul. Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii EuropenePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer