Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 2735 | 27372 | 276732 | 27753 | 27755 | 27756 | 27759 | 27760 | 27765 | 27768 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar in cadrul proiectului ?Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Maramures?


Detaliu pentru invitatia numarul 356556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Numar invitatie: 356556/16.12.2013
Denumire contract: Servicii de audit financiarin cadrul proiectului?Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Maramures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, cod postal: 430311, Registratura-camera nr.24.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Camera 220.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiarin cadrul proiectului?Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Maramures?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiarin cadrul proiectuluiSistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Maramures
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.428, 80 lei.Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul CJ Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr.RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata.Daca garantia de participare se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre osocietate de asigurari, se va utiliza Formularul E1 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved. art. 86 alin.(2)?(4) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii 346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat in lei, echivalenta in lei se va face la un curs de reconversie afisat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.214, 40 lei, conform art 278^1 din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Mod de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM , conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executiese va utiliza Formularul E2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal( completareFormularul A1) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Nota: Acest formular/document trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(completareFormularul A2)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Tertul sustinator va prezenta documentul privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c^1 si d.3.Confirmarea platii impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea inoriginal/copie legalizata/copie cu mentiunea?conform cu originalul? aCertificatuluide atestare fiscala din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.Confirmarea platii impozitelor, taxelor localesi a altor venituri datorate bugetului local.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea inoriginal/copie legalizata/copie cu mentiunea?conform cu originalul? aCertificatuluide atestare fiscala din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Note: a) Persoanele juridice/fizice straineau dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente);documentele se prezinta in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata;b) Documentele care confirma plata obligatiilor labugetul consolidat general sila bugetul local trebuie prezentate de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz);In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul A3)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Nicolae, Bondi Gyongyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Gui Florian, Tivadar Ioan, Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Bazarea Daniela, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin; Dumuta Dumitru-Secretar al judetului;Bragaru Marin-Administrator public judetean, directori executivi: Glodan Ana, Span Vasile, Dragos Ioan, Breban Claudia ; Lite Mihaela-sef birou; biroul achizitii publice: Zaharia Ana- sef birou, Gherasim Maria, Stan Camelia, Lazar Bogdan, Dunca Laura.Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (completareFormularul A4.)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz). Pentru persoanele juridice/fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice/fizice straine documentele se prezinta in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanejuridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din caretrebuie sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar si codurile CAEN aferente. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
- prezentarea autorizatieipentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si funttionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Persoanefizice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente;
- prezentarea certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Persoane juridice straineModalitatea de indeplinire: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-Prezentarea Certificatului de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau a unei declaratii valabile pentru anul in curs;
-Prezentarea de documente/certificate/autorizatii echivalente care dovedesc desfasurarea activitatii de audit financiar, emise de catre autoritatile de certificare abilitate din tara de rezidenta a operatorului economic.Persoanefizice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-Prezentarea de documente/certificate/autorizatii echivalente care dovedesc desfasurarea activitatii de audit financiar, emise de catre autoritatile de certificare abilitate din din tara de rezidenta a operatorului economic.Note: a) Operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, vaavea obligatia de a prezenta, in urma solicitarii autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie cu mentiunea?conform cu originalul?;b)In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea dincontract pe care o realizeaza;c) Informatiile cuprinse in certificatul constatatorvor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.d) Operatorul economic, persoana juridica/fizica straina, clasat pe primul loc in urma evaluarii, vaavea obligatia de a prezenta, la momentul semnarii contractului de achizitie publica, documentele/autorizatiile/certificatele recunoscute de catre autoritatile romane, conform prevederilor HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 : Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani , respectiv2010, 2011 si2012, trebuie sa fie cel putin egala cu400.000 lei. Se completeaza si se prezinta Declaratia privind cifra de afaceri.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei se vor prezenta, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalenteIn cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiarapoate fi indeplinita prin cumul, iar documentele si formularele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Se completeaza si se prezinta Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici si Declaratiatertului sustinator economic si financiar.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .691 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similaraOfertantultrebuie sa fi prestat / dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertei, maxim trei (3) contracte avand ca obiect servicii de auditare financiara, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 200.000 lei fara TVA.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind lista principalelor servicii prestate inultimii 3 ani.Nota: Se vor putea prezenta sicontracte de prestari servicii semnate/incheiate si/sau incepute in urma cu mai mult de 3 ani, dar care sa fie prestate / duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertei.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare oricare dintre urmatoarele documente, in copie cu mentiunea?conform cu originalul?: -documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar privat, din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valorile si modul de indeplinire a acestuia;
-procese-verbalede receptie partiala a serviciilor prestate sauprocese-verbalede receptie la sfarsitul prestarii serviciilor.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind experienta similarapoate fi indeplinita prin cumul, iar documentele si formularele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani si a documentelor care confirma indeplinirea cerintei de calificare.Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Se completeaza si se prezinta Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici si Declaratia tertului sustinator privind experienta similara.Nota : Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Cerinta nr.2: Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului deservicii.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului.Echipa propusa pentru indeplinirea contractului deservicii trebuie sa cuprindacel putin: a) COORDONATOR DE ECHIPA-Membru activ al CAFR in anul 2013 conform OUG nr.75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HGnr. 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Se vor prezenta urmatoarele documente-suport: -copia cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului de atestare a calitatii de auditor financiar eliberata de CAFR;
- copia cu mentiunea ?conform cu originalul? a Carnetului de membru al CAFR vizat cu mentiunea Activ pentru anul 2013;
- declaratiade disponibilitate apersoaneide specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceastapersoana), in original, semnata si datata.b) Un (1) AUDITOR FINANCIAR- Membru activ al CAFR in anul 2013, conform OUG nr.75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Se vor prezenta urmatoarele documente-suport: -copia cu mentiunea?conform cu originalul? a Certificatului de atestare a calitatii de auditor financiar eliberata de CAFR;
- copia cu mentiunea?conform cu originalul? a Carnetului de membru al CAFR vizat cu mentiunea Activ pentru anul 2013;
- declaratiade disponibilitate a persoaneide specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceastapersoana), in original, semnata si datata.c) Un (1) EXPERT CONTABIL- Membru activ al CECCAR in anul 2013, conform Ordonantei nr.65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si a contabililor autorizati, republicata.Se vor prezenta urmatoarele documente-suport: -copia cu mentiunea?conform cu originalul? a legitimatiei de membru CECCAR vizata pe anul 2013;
- declaratiade disponibilitate a persoaneide specialitate propuse pentru indeplinirea contractului in cazul in care ofertantul nu are angajata aceastapersoana), in original, semnata si datata., Continuare cerinta nr.3Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare dintre pozitiile mentionate anterior.Pentru expertii straini propusi se vor prezentadocumente/certificate/autorizatii echivalente care dovedesc calitatea de auditorfinanciar, respectiv expert contabil, emise de catre autoritatile de certificare abilitate in statul in care sunt stabiliti. Operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, vaavea obligatia de a prezenta, la momentul semnarii contractului de achizitie publica, aceste documente/autorizatii/certificate recunoscute de catre autoritatile romane, conform prevederilor HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania, republicata si aprevederilor Ordonantei 65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si a contabililor autorizati, republicata; documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru derularea contractului de achizitie publica, ofertantul declarat castigator va incheia contract/contracte individuale de munca/de colaborare cu expertul/expertii propusi (in cazul expertilor care nu sunt agajati permanenti ai ofertantului.Ofertantul nu va putea completa sau propune inlocuitor si nici schimba pozitia propusa pentru nici un membru din echipa nominalizata pe perioada evaluarii ofertei depuse.Dupa atribuireacontractului de prestari servicii, nici un membru al echipei nominalizate in oferta nu va putea fi inlocuit fara acceptul autoritatii contractante. Acordul autoritatii contractante pentru modificarea propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este echivalenta cu cea a celor inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor si ca persoanele propuse detin autorizatiile specificate.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica si profesionalapoate fi indeplinita prin cumul, iar documentele si formularele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Cerinta nr.4 : Informatii privind dotarea tehnica specifica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractului.Ofertantultrebuie sa detina, sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, altele asemenea)cel putin urmatoarele echipamente necesare pentru indeplinirea contractului: echipamente de calcul tip PC, imprimanta, copiator, conexiune internet, softuri necesare realizarii contractului.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind dotarea tehnica specifica de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare acontractului., Cerinta nr.5: Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art .691 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Se completeaza si se prezinta, dupa caz, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Acordul de subcontractare, respectiv Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora si Acordul de asociere. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici straini vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?certificatulrespectiv, sau echivalentinsotitde traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelorse va face individual de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract pe careo realizeaza .Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer