Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciil


Detaliu pentru invitatia numarul 347944
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Numar invitatie: 347944/06.06.2013
Denumire contract: Servicii de audit financiarpentru proiectul "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare", Cod SMIS 36675
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala a Functionarilor PubliciCod fiscal: 12979825, Adresa: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 0374112780, Fax: 0374112780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP iar originalul garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor la ANFP in Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 374112780, fax: +40 374112780, persoana de contact: Elena Constantinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiarpentru proiectul "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare", Cod SMIS 36675
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru proiectul "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare", Cod SMIS 36675. Prestatorul va pune la dispozitia AC o echipa de experti in vederea realizarii auditului financiarnecesar in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum. GP este de: 2167 lei sau echiv in euro la curs BNR anterior datei de deschidere a ofert. cu 5 zile calend. GP, se constituie cf. art. 86 din HG nr. 925/2006, printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fie prin viram. bancar in contul : ANFP Cod fiscal 12979825 RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB.GP trebuie sa fie irevocabila. Doc. care atesta constit GP va fi transmis in SEAP in format electr., semnat cu semnatura electronica, cf art. 36 corb cu art.17, alin 3 din HG 1660/2006, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofert. si va fi prezentata in original si la sediul AC.Originalul GP trebuie sa fie prezentat cf. art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006 pana la data limita stabilita de SEAP pentru depunerea ofertelor, prin posta sau prin depunere laANFP str. Eforiei nr.5, sect. 5, in plic sigilat, cu scris. de inaintare. Valabil. GP va fi cel putin egala cu valabil. ofertelor.AC poate solicita extinderea valabil. ofertei.In cazul in care ofertantul isi extinde valabil. ofertei, valabil. GP va fi prelungitacorespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabil., acesta va fi exclus din procedura.Ofertantul/asocierea care solicita reducerea GP la 50 %, va prezenta o Decl. pe proprie raspundere, cf. Anexei1 din L.346/2004, ca se incadreaza in categoria IMM. In cazul asocierii, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, ca IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a GP.Neprezentarea, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , a dovezii constituirii GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila.In cazul depunerii de contestatii, AC va retine contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, din GP, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278(1) lit.a) din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie inse va constitui in conditiile art .89 , 90 din HG 925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sautert sustinator (daca este cazul.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III .Declaratia va fi completatade fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.) (Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c1, d)Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente inluna de referinta(cf. Art.112 din Codul ProceduraFiscala) anterioara depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Nota : Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractuluiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III.(Se va completa de fiecare asociat - daca este cazul).Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? intocmita conform modelului prevazut in Anexa la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010 Formularul 5 Sectiunea III.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.) Formularul 6 Sectiunea III.Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Eugen COIFAN ? Presedinte ? Secretar de Stat? Mircea JORJ ? Vicepresedinte ? Subsecretar de stat? Carmen - DorinaDragan ? Secretar General? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.? Lavinia Nemes ? Director D.P.F.E.? Elena Constantinescu ? Consiler Comp.Achizitii Publice? Daniel Mihailescu ? Sef Serv.D.P.F.E.? Luminita Florea ? expert D.E.R.U.A.A.P.? Carmen Hartopeanu ? expert -D.P.F.E.? Bogdan Ianu ? expert D.P.F.E.? Adela Nuta ? expert D.P.F.E.? Carmen Bode - manager public -D.P.F.E.? Monica Marin - manager public - D.P.F.E.? Gabriel Mihailov ? expert Serv. IT Certificatul constatator- in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a)informatiile sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelorb ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractului?Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal? - COD CAEN 6920Persoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documene care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romana si cu experienta in serviciile solicitate.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.Ofertantul clasat pe primul loc ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va depuneCertificatul constator in original sau copie legalizataAutorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea ofertantului in Registrul auditorilor financiari activi in anul 2013 -- copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, Pentru persoanele fizice autorizate certificat de la Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) privind calitatea de auditor financiar-carnet de auditor vizat pe anul 2013 -copii semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, media anuala a cifrei de afaceriglobala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie de cel putin: 200.000 leiIn situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra deafaceri globala va fi prezentatacorespunzatorperioadei efectivede activitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul. (2010, 2011, 2012).In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire lafiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia potbeneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifreide afaceri si a garantiei de participare. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si agarantiei de participare la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoriaI.M.M.-urilor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011, 2012 sau balanta de verificare la 31.12.2012 inregistrata la organele competenteDaca, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de aprezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sareflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare in cf.cu art.11 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind Lista principalelor contracte de servicii de audit in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor)., Cerinta nr. 2Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte cel putin un certificat/ document sau cel mult 2 certificate/ documente care sa confirme prestarea de servicii de audit financiar de valoare cumulata de minim 100.000 RONIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective., Declaratia privind numarul mediu al personalul angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani- Formularul 10, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal - Angajamentul ofertantului privind personalul de specialitate responsabil cu realizarea contractuluiPe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte binejustificate, expertii cheie prevazuti de catre prestator in Formularul 13 pot fi inlocuiti, doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru expertii cheie prevazute in documentatia de atribuire., Lista expertilor propusi pentru indeplinirea contractului - maxim 5 experti, Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de realizare a contractului: Cerinte minimeobligatorii privind experienta profesionala a expertilor: - membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania pentru fiecare expert propus;
- Certificatul de atestare a calitatii de auditor emis de CAFR pentru fiecare expert propus- Carnetul de membru al CAFR / echivalent , cu mentiunea Activ pentru anul in curs (anul 2013)pentru fiecare expert propusCV actual aferent fiecarei persoane- Declaratie de disponibilitate- Documente suport, Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor( se completeaza si daca nu exista), Informatii privind asociatii?daca este cazulAcord sau o scrisoare preliminara de asociereOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului si de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind subcontractantii ?daca este cazulInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze(lista subcontractanti, datele de recunoastere, activitati ce se subcontracteaza, procent din contract etc.).Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru. Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatiiDocumenteemise de organisme acreditate, care confirmacertificarea sistemului de management al calitatii respectiv, certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent. .Toate certificarile vor fi prezentate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa detina ISO SR EN 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer