Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar


Detaliu pentru invitatia numarul 319723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Numar invitatie: 319723/26.01.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATIICod fiscal: RO10881986, Adresa: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 3073029, Fax: 3073066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303, telefon: +4 0315003315, fax: +4 0315003666, persoana de contact: GEORGETA NEAGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Central al SN Radiocomunicatii SA - sala Amfiteatru, Soseaua Oltenitei, nr.103, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (TELECOMUNICATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Audit financiar pt exercitiile incheiate la 31 dec. 2011 si 2012 cf: -Standardelor Contabile Romanesti OMF 3055/2009, inclusiv pentru veniturile anuale realizate din comunicatii electronice (cf Dec ANCOM 2892/2007) , -Standardelor Internationale de Raportare Financiara IFRS
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val gar de parti: 5.600 leiPerioada de valab :60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de const a gar de part: instr de gar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Gar de part se poate constitui si prin OP, cu urm precizare: ?Garantie de participare la procedura de achizitie de Servicii de audit financiar?.Nr.cont: RO64 RNCB 0082 0435 6984 0003, BCR ? Sucursala Unirea; CIF: RO10881986.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr. 10din sectiunea Formulare si Modele.Aut ctr. are dreptul de a retine gar de part atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiilela art.87 alin(1) punctul a) si punctul c) din HG.nr.925/2006sau suma de 2.800 lei atunci cand ofertantul se afla in situatia prevazuta la art.278 1* din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Gar de buna ex se cons printr-un inst de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig. Gar trebuie sa fie irevocabila. Instr de gar trebuie sa prevada ca plata gar se va executa neconditionat, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (F1)2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (F2)3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul de Stat) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(F3)6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691*)(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (F4)Persoanele de decizie din cadrul S.N. Radiocomunicatii S.A. pentru aceasta procedura sunt : Dl. Cristian NITUDirector GeneralDna. Albertina NASTASEDirector Executiv FinanciarDl.Victor-Petru PANZARU Director Executiv Dezvoltare si AdministrativDl. Ovidiu NASUIDirector Directie Achizitii si AdministrativDna. Violeta IVANCIOVICIManager DepartamentAchizitiiDl. Luciean TRIFManager Departament JuridicDna. Gabriela MILITARU Manager Departament Financiar- ContabilitateDna. Ana-Maria IORTOMANSef Serviciu ProcurariIncadrarea intr-una dintre situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul de stat sau bugetul local, precum si necompletarea formularului 3atrage excluderea ofertantului din procedura.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociatva prezenta documentele mai sus mentionate.In cazul in care exista sustinatori declarati perntru ofertant acestia vor completa formularul F1 , F2 si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691*) a) Pentru persoane juridice romane1) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata . In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociatva prezenta documentul.2) Declaratii/dovezi privind asigurarea riscului profesional potrivit Legii 26/2010 pentru modificarea si completarea OUG nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar.3) Se solicita autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (?CAFR?) a firmei de audit.( copie ?conform cu originalul?)b)Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare ori atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentDocumentele vor fi transmise in limba de origine , insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani sa fie de cel putin300 000 lei.2.Se solicita ultimul bilant contabil depus si intregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Informatii privind resurse umane-Inf referitoare la studiile, pregatirea prof. si calificarea pers de conducere , - Inf referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii si descrierea echipei: -numarul de membri;
-numarul persoanelor care sunt membri ai CamereiAuditorilor Financiari din Romania (CAFR);
- numarul persoanelor care detin atestat/certif auditor al sistemelor inf de tip CISA(Certified Information Systems Auditor), ori un echivalent;
- numarul persoanelor care au atestat tip ACCA (Association of Chartered Certified Accountants)sau CECCAR(Corpul Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati din Romania), ori un echivalent;2)Cel putin o recomandare privind serviciile prestate de audit financiar conform Standardelor Internationale de Raportare Financiara IFRS Sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer