Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar


Detaliu pentru invitatia numarul 350014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Numar invitatie: 350014/05.07.2013
Denumire contract: Servicii de audit financiar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" SuceavaCod fiscal: RO 713454, Adresa: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Salcea, Telefon: +40 230529999, Fax: +40 230529999
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Aeroportului Nr. 1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania, Salcea, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529999, fax: +40 230529999, persoana de contact: Unitatea de Implementare a Proiectului (U.I.P.)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Aeroportului Nr. 1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania, Salcea, Romania, cod postal: 727475,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru proiect ?MODERNIZAREA SUPRAFETEI DE MISCARE SI BALIZAJ, TURN DE CONTROL SIAMENAJAREA TERENULUI IN VEDEREA AMPLASARII SISTEMULUI DE NAVIGATIE TIP ILS? promovat in cadrul POS Transport.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3.950 lei cu valabilitate 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formularul 3) care se prezinta in original. Garantia de participare se poate constitui si prin virament in contul autoritatii contractante cu obligatia de prezentare a OP-ului confirmat de banca, in contul IBAN: RO 11 BRMA 0999 1000 5735 4544, deschis la Banca Romaneasca sucursala Suceava, cod fiscal RO 713454. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla intr-una din situatiile: a) Revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia b) Ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul de servicii la invitatia transmisa de autoritatea contractanta in perioada de valabilitate a ofertei. c) Ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de servicii d) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 - in acest caz suma retinuta se calculeaza conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care garantia se constituie in Euro, se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Garantia de participare se restituie conform prevederilor Art.88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie, la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant este de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 7 din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea Formulare ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat )- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local pentru sedii sui puncte de lucru - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 6 -in original7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 69/1 din OUG 34/2006 - Formular 5 - in original.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.ATENTIE!Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //ejustice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.NOTA: Persoanele care detin functii de decizie si executie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: a)din cadrul regiei: Ioan Mariuta -director general, Liliana Ruxandari - director economic, Todosi Tiberiu - Sef birou infrastructurab)Comisie de evaluare: Cristian Sandrino Cocuz - responsabil achizitii - Presedinte, Pintilie Matei Constantin - responsabil tehnic ? Membru, Dumbrava Radu Ioan ? jurist ? Membru, Lefter Carmen-Lacramioara- Responsabil financiar ? Membru, Grosu Romascu Marius ? Manager proiect - Membruc)Consiliul de administratie: Mogos Eugen - Presedinte CA, Vicepresedinte CA: Mintici Mihai Liviu, Membri CA: David Gheorghe, Hrestic Rares Vasile, Diaconescu Lucica.d)Echipa implementare proiect: Lefter Carmen-Lacramioara ? Responsabil financiar, Cristian Sandrino Cocuz - responsabil achizitii, Pintilie Matei Constantin - responsabil tehnic, Dumbrava Radu Ioan ? responsabil juridic, Grosu Romascu Marius ? Manager proiect, Enache Ana Loredana - responsabil control financiar preventiv, Havris Alin-Iulian - resonsabil identificare nereguli, Boloca Elena-Daniela - Responsabilcomunicare.In cazul unei oferte comune, subcontractare, sustinere de catre terti conforma Art. 186 si 190 din OUG 34/2006 indeplinirea cerintelor de calificare se face conform Anexa 2 din Ordin ANRMAP 509/2011. 1. Pentru Persoanele juridice/fizice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Datele din cadrul documentului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: -inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizate.2. Ofertantul persoana fizica/juridica romana va face dovada faptului ca este membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) prin prezentarea de Certificat/Carnet de membru valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul persoanelor fizice/juridice straine sunt aplicabile prevederile Art. 12 din OUG 75/01.06.1999 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind Cifra medie de afaceri (globala) pentru ultimii 3 ani sau perioada de activitate de cand operatorul economic este infiintat daca aceasta este mai mica de 3 ani.Cerinta minima - CMA (globala) aferenta ultimilor 3 ani de activitate sau perioadei de la infiintare daca aceasta este sub 3 ani - minim 400.000 Lei echivalent 90.913, 22 Euro la curs BNR valabil pentru 11.02.2013.a) Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei, 2011 - 1 Euro = 4, 2379 Lei, 2012 - 4.4560 Lei ).b.)Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro. Pentru transformarea Euro in Lei se vor urma indicatiile de la punctul a).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Cerinta minima: Servicii similare prestate in ultimii 3 ani demonstrate prin prezentarea a cel putin unu , maxim 2 documente/contracte/PV de receptie a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 200.000 Lei fara TVA, echivalent 45.456, 61 Euro la curs BNR valabil pentru 11.02.2013, 1 Euro = 4, 3998 Lei.Pentru transformarea in Lei(RON) a valorilor contractelor/lucrarilor stabilite in Euro se va utiliza cursul mediu anual indicat de BNR publicat pe site-ulwww.bnr.ro(2010?1 Euro=4, 2099 Lei, 2011 - 1 Euro=4, 2379 Lei, 2012-1 Euro=4.4560 Lei). Cursul mediu anual utilizat este doar cel aferent anului in care au fost finalizate.Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizanduse cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ulhttp: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.Nota *: Ultimii 3 ani reprezinta anicalendaristici - 2010, 2011 si 2012.Se va prezenta Formularul nr. 10 si Anexa reprezentand lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 insotit de Fise privind experienta similara pentru contractele prin care se demonstreaza indeplinirea cerinteiminime valorice - Formular 11 sau documente justificative avizate de beneficiar, precum: Contracte de servicii sau extrase cu informatii relevante din contract / PV de receptie a serviciilor / Documente constatatoare sauorice alte Documente pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare si a cerintei minime valorice., Declaratie privind personalul de specialitate, propriu sau cooptat - indiferent de forma.Ofertantul va prezenta: a)Responsabil de contract ? persoana cu Atestat ca Expert contabil de catre CECCAR conform OG 65/2004 actualizata si Atestat ca Auditor financiar membru CAFR conform OUG 75/1999 actualizata cu carnete de membru vizate la zi, cu mentiunea "ACTIV"b)Auditor financiar ? 3 persoane, pregatire - studii superioare profil economic, conform cu prevederile OUG 75/1999 actualizata Art. 10 si 11, cu carnet de membru CAFR vizat la zi cu mentiunea "ACTIV"c)Persoana specializata in domeniul Achizitiilor publice ? pregatire: studii superioare, Certificare/Atestat ca Expert/Manager Achizitii publice - nivel de pregatire studii superioare, recunoscut de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formular 13 completat cu peroana responsabila de contract si personalul de specialitate propus insotit deCV-uri (Formular 14) si declaratii de disponibilitate - in original (Formular 15 si Formular 16 - daca este cazul), Atestariprivind capacitatea si competentele profesionale, emise de institutii abilitate (CAFR, CECCAR) - Carnete de memru vizate la zi cu mentiunea "ACTIV"In cadrul CV-ului se va prezenta experienta profesionala.Functie de modalitatea de cooptare a specialistilor se vor prezenta documente conform cu Anexa 2 din Ordin ANRMAP 509/2011., 3. Declaratie privind resursele tehnice disponibilizate pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de servicii.4. Declaratie privind subcontractantii Certificare ISO 9001 in domeniul similar cu obiectul contractului, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer